Mr-Triple-X Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Dat heb ik juist niet, online niet tenminste. Soms kom ik dan op 1-0 achterstand en binnen 30 seconden kan ik met diezelfde spelers een snelle counter uitvoeren die in 1-1 resulteert. En het zijn toch niet de minste tegenstanders online. Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Geplaatst: 22 december 2010 (bewerkt) Hebben jullie ook dat alle namen van alle spelers zijn veranderd? :S De commentator zegt nog wel de normale namen maar achterop de shirts en zo staat een andere naam.. Dat heb ik ook. Ik heb een mail gestuurd naar EA, een tijd geleden, maar nog geen reactie terug. :s Ik speelde vandaag ook weer even FIFA, en Messi kreeg de bal zegt de Commentator dat het Sneijder is PS: Hoe kun je van Player naar Manager gaan? Ik zou graag de Achievement It's in The Blood willen hebben. Bewerkt: 22 december 2010 door folkerthoog Reageren
paul007 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 ARGH! Online spelen is echt waardeloos, sta ik in de eerste helft 3-0 of 2-0 voor, leaved de tegenstander meteen... Wat is dat nou? Desnoods leave je in de negentigste minuut wat ik overigens ook niet aanmoedig maar zo besteed meer tijd in laadschermen in plaats van echt te spelen. Reageren
Die Hard Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Op dit moment speel ik de Manager Mode bij Alemannia Aachen, alleen ik heb tijdens de afgelopen transferperiode een speler voor 3 maanden geleend en daarmee op 25 euro na mijn overige Salarisbudget aan hem gegeven, met de veronderstelling dat ik dat budget na 3 maanden (als hij vertrok) weer terug zou krijgen. Dit is dus niet het geval? Ik sta hier namelijk tijdens de volgende transferperiode nog steeds met een Salarisbudget van 25 euro terwijl ik dringend wat nieuwe spelers nodig heb.. Reageren
jimajacied Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hallo. er is bij mijn fifa 11 een fout. Ik startte mijn manager mode op (real madrid) en wil de opstelling bewerken. Toen stonden er in plaats van Arbeloa en Marcelo ineens twee keepers zonder naam van 15854 punten op RB en LB. Dit is al een keer eerder gebeurt met Ajax. Het gebeurt steeds bij het team wat ik als favoriete team heb gekozen... Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Gewoon je favoriete team op een één of ander team zetten dat je niet kent en die je toch nooit gaat gebruiken. Dan heb je dus neem ik aan de normale spelers bij Real Madrid, als je die wilt zijn. Misschien moet je ook wel de nieuwe spelersselecties even downloaden, als je die nog niet hebt. Reageren
jimajacied Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Gewoon je favoriete team op een één of ander team zetten dat je niet kent en die je toch nooit gaat gebruiken. Dan heb je dus neem ik aan de normale spelers bij Real Madrid, als je die wilt zijn. Misschien moet je ook wel de nieuwe spelersselecties even downloaden, als je die nog niet hebt. Ja dat bedacht ik me ook vlak nadat ik Real Madrid als favoriete team had gekozen dus ik had hem op een of ander team uit een hele lage Engelse competitie gezet maar het gebeurde alsnog. Maar bedankt, ga de spelersselecties wel downloaden . Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hoe kun je van Player naar Manager gaan? In Career Mode. Ik zou graag de Achievement It's in The Blood willen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hoe kun je van Player naar Manager gaan? In Career Mode. Ik zou graag de Achievement It's in The Blood willen. Door heel veel seizoenen te gaan spelen. Waarschijnlijk gebeurt dit ergens op een leeftijd van 35 of hoger, denk ik. In ieder geval, het duurt en hele lange tijd Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Hoe kun je van Player naar Manager gaan? In Career Mode. Ik zou graag de Achievement It's in The Blood willen. Door heel veel seizoenen te gaan spelen. Waarschijnlijk gebeurt dit ergens op een leeftijd van 35 of hoger, denk ik. In ieder geval, het duurt en hele lange tijd http://www.youtube.com/watch?v=nbkKkgu4mDw Ik alles gedaan wat ook in dit filmpje staat alleen hoe ga je van Player naar Manager? Vanaf 03:30, hoe doe je dat? Bewerkt: 24 december 2010 door folkerthoog Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Hoe neem je een herhaling op @ PSP? Reageren
Die Hard Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 (bewerkt) Merken anderen ook dat rode kaarten bij het simuleren geen verschil maken? Na 60 minuten waren er twee spelers van de tegenstander weggestuurd met een rode kaart, het stond 1-1, scoren zij in de 70e minuut de 1-2... Ik vind het echt helemaal nergens op slaan. Edit: Dit gaat echt gewoon te ver. Ik simuleer nu tegen een team wat alg. slechter is dan mijn team, ik scoor in de 14e minuut de 1-0, diezelfde minuut krijgt een speler van hun rood. In de 21e minuut scoren zij de 1-1 en in de 73e minuut de 1-2. Eindstand: 1-2. Waar slaat dit op? :l Bewerkt: 29 december 2010 door Die Hard Reageren
paul007 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Ik alles gedaan wat ook in dit filmpje staat alleen hoe ga je van Player naar Manager? Vanaf 03:30, hoe doe je dat? Gewoon nog een seizoen simuleren als speler. Uiteindelijk krijg je de mogelijkheid: Speler/manager. Bij mij lukte het na 4 seizoenen. Dus wel tijdrovend maar het is het wel waard! Cheers paul007 Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hebben jullie ook dat alle namen van alle spelers zijn veranderd? :S De commentator zegt nog wel de normale namen maar achterop de shirts en zo staat een andere naam.. Dat heb ik ook. Ik heb een mail gestuurd naar EA, een tijd geleden, maar nog geen reactie terug. :s Ik heb dit nu plotseling ook.. Want bij sneijder staat er nu W. Son. Wat kan ik hier aan doen?? Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Hebben jullie ook dat alle namen van alle spelers zijn veranderd? :S De commentator zegt nog wel de normale namen maar achterop de shirts en zo staat een andere naam.. Dat heb ik ook. Ik heb een mail gestuurd naar EA, een tijd geleden, maar nog geen reactie terug. :s Ik heb dit nu plotseling ook.. Want bij sneijder staat er nu W. Son. Wat kan ik hier aan doen?? Misschien wachten tot hier een patch voor komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.