Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 (bewerkt) Meen je niet?? Vanmiddag had ik dit nog niet. Ik had net Ultimate team gedownload en gespeeld. Ga ik er nu weer achter zijn alle namen verandert in van die chineze rare namen :S Edit: Opgelost. Ff gezocht op internet. Spelersupdate gedownload probleem weg. Bewerkt: 30 december 2010 door Leontjuuh-gta Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Iemand een mooie goal ? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Iemand een mooie goal ? Kijk Hier eens rond. Hier hebben andere mensen hier op het forum hun mooiste doelpunten geplaats Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb eindelijk Fifa 11 terug, ik heb hem jammer genoeg opnieuw moeten kopen omdat ze de CD niet konden herstellen. Wel even terug wennen om van Fifa 10 naar Fifa 11 terug te veranderen, het valt me wel op dat het veel moeilijker is om te scoren. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ja dat wel. Ik heb weleens als ik een-op-een op de keeper kom dat ik mis of de keeper hem houdt. Hoe schieten jullie altijd een bal in als je een-op-een met de keeper staat. Ik schiet altijd met B en dan RT ingedrukt. Volgens mij is dat bij PS3 Rondje en dan R2 ingedrukt. Hoe schieten jullie? Reageren
paul007 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Op de PS3 is het Rondje en R1 denk ik. Anders probeer ik hem er over één te lobben. Het is maar net wat de keeper doet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Geplaatst: 15 januari 2011 Lob's doe ik gewoon met X, niet te hard en hij vliegt over de keeper de netten in Overigens denk ik er weer aan om FIFA 11 terug te kopen. Ik mis het een beetje.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Zeg, die bug met die namen waar jullie het telkens over hebben...daar heb ik helemaal geen last van! Ik vermoed dat het iets met Ultimate Team te maken heeft. Ik heb dat namelijk (nog) niet aangemaakt, en de mensen die tegen dit probleem aanlopen volgens mij wel. Ik was eigenlijk van plan om er binnenkort maar eens mee te beginnen, maar als ik de berichten zo lees denk ik dat ik beter even kan wachten tot er een patch uit is. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Net over de 1000 punten heen met online^^ Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Zeg, die bug met die namen waar jullie het telkens over hebben...daar heb ik helemaal geen last van! Ik vermoed dat het iets met Ultimate Team te maken heeft. Ik heb dat namelijk (nog) niet aangemaakt, en de mensen die tegen dit probleem aanlopen volgens mij wel. Ik was eigenlijk van plan om er binnenkort maar eens mee te beginnen, maar als ik de berichten zo lees denk ik dat ik beter even kan wachten tot er een patch uit is. Als je dit probleem krijgt kun je het oplossen om je spelersselectie up-te-daten. Dit werkte ingeval bij mij. Reageren
Venzio Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Iemand toevallig FUT 11 op de Xbox 360? Mijn opstelling: Fernando Torres - David Villa Di Maria - David Silva - Mascherano - Messi 90 Capdevilla - IF David Navarro - Pique - Sergio Ramos Mascherano word Iniesta, Silva Xavi, Di Maria word IF Pedro, Capdevilla een IF Capdevilla, Puyol. Redelijk team vind ik, in doelpunten topic staat een lekkere omhaal met Villa. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Hebben jullie soms ook als jullie een match spelen dat je op sommige momenten op de achtergrond de muziek hoort die je normaal gezien hoort te horen als je op start drukt voor het menu te krijgen? Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Hebben jullie soms ook als jullie een match spelen dat je op sommige momenten op de achtergrond de muziek hoort die je normaal gezien hoort te horen als je op start drukt voor het menu te krijgen? Jep om de muziek weg te halen gewoon even het menu in en uitgaan. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Heb ik alleen bij de demo een keer gehad. Verder eigenlijk nog nooit gehad. Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Heb ik alleen bij de demo een keer gehad. Verder eigenlijk nog nooit gehad. Volgens mij krijg je het alleen als je online heel snel door die filmpjes heen gaat. Dus dat ze achter elkaar snel worden overgeslagen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.