Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb ik alleen bij de demo een keer gehad. Verder eigenlijk nog nooit gehad.

Volgens mij krijg je het alleen als je online heel snel door die filmpjes heen gaat. Dus dat ze achter elkaar snel worden overgeslagen.

Oooww... Ja, dat doe ik niet echt zo vaak, want ik heb een opkomstlied en een goal tune dus ddat wil ik altijd wel horen als ik opkome en als ik gescoord heb...

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Gast.. :duh:

Ik heb alles gewonnen in de Belgische competitie, ik heb de halve finale van champions cup bereikt en ik ben een 5 sterren coach.

Toch krijg ik enkel aanbiedingen van degradatie clubs, zelfs niet 1 uit het buitenland. :duh:

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem, Sven. Na 5 jaar ben ik toch maar naar zo'n degradatieclub gegaan. Uiteindelijk ook nog 1e (:7) geworden in de spaande 1e league, maar ik kreeg nog steeds aanbiedingen uit de 2e league. Ik was vandaag trouwens nog van plan om een nieuwe career op te starten omdat elk seizoen de wedstrijd-volgorde hetzelfde was in mij vorige career. En zelfs als je een nieuwe start is de volgorde PSV - Twente - Feyenoord hetzelfde.

Career mode is echt een lachertje dit jaar. Het is alleen maar slechter geworden.

Geplaatst:

Ik ben ook nog steeds niet echt te spreken over de Carrière Mode, maar het is zeker niet slechter geworden. Ik denk dat ze een beetje dezelfde koers blijven varen. Er zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd, maar er zijn inderdaad ook een paar leuke features verdwenen. Want waar is de optie om te scouten? Waar zijn de jeugdspelers? Ik moet zeggen dat ik het spel alweer een beetje zat begin te worden, en da's jammer, want ik had heel hoge verwachtingen. Het is nog steeds een vet spel, maar het is gewoon niet dé ultieme voetbalgame die het beweert te zijn.

Geplaatst:

Het heeft we zijn verbeteringen, maar jammer genoeg kunnen die kleine verbeteringen de grote fouten er niet uitwerken. Het bijna lek jaar hetzelfde liedje altijd is er wel een grote bug.

Vorig jaar was het de geldbug die alles verpeste en dit jaar is het dat je geen enkele deftige aanbieding krijgt van andere clubs. :{

Ik vraag me af of ze bij EA wel een test team heeft dat iets kent van voetbal.

Want in de buitenspel regel zie ik ook wel vaak fouten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik speel nu ook weer even FIFA. Ik heb alleen wat problemen met het pasen. Hij geeft de paas soms niet goed, de bal komt dan net voor de tegenstander. Ik heb zonet met 0-3 gewonnen van Heracles. Ik speel op Semi-Prof :$

Geplaatst:

Op de PSP ben ik ook weer bezig,

2010-2013 - Man United

2013-2014 - Inter

2014-2015 - Bayern München

2015-2016 - SBV Excelsior

2016-2017 - Watford (ben er nu mee bezig)

Heb bij alle clubs alle prijzen gepakt! (Tjaz.. ik speel op beginner static.gif)

Geplaatst:

Is hij goed op de PSP , ik ga hem halen denk ik maar ik heb hem ook op de pc .

Maar is altijd handig Fifa op PSP .

Geplaatst:

Laten we zeggen dat de PS3 / PC / XboX versie wel beter is maar op de PSP vindt ik hem realistischer en betere career mode. (je krijgt veel buitenlandse (top) aanbiedingen)

Geplaatst:

Maar vergis je niet hoor, want de PC-versie verschilt behoorlijk van de consoleversies. De engine van de PC-versie is nogal verouderd ten opzichte van de consoles, niet alle nieuwe features zijn aanwezig en het is allemaal net effe wat minder vloeiend. Maar ja, daar staat wel weer tegenover dat je FIFA op de PC heel goed kunt modden. Maar goed, we dwalen af, want het ging over de PSP.

Ik ben voor de lol eens een carrière gestart met Real Madrid. Een sterk team, en lekker veel geld om uit te geven. Paar mindere spelers en wat oudjes verkocht, en daarvoor een hoop vers bloed binnengehengeld. Hazard, Lukaku, Negredo, dat soort spelers. Totaal niet realistisch natuurlijk, maar da's ook wel eens leuk. :puh:

Geplaatst:

Maar vergis je niet hoor, want de PC-versie verschilt behoorlijk van de consoleversies. De engine van de PC-versie is nogal verouderd ten opzichte van de consoles, niet alle nieuwe features zijn aanwezig en het is allemaal net effe wat minder vloeiend. Maar ja, daar staat wel weer tegenover dat je FIFA op de PC heel goed kunt modden. Maar goed, we dwalen af, want het ging over de PSP.

Ik ben voor de lol eens een carrière gestart met Real Madrid. Een sterk team, en lekker veel geld om uit te geven. Paar mindere spelers en wat oudjes verkocht, en daarvoor een hoop vers bloed binnengehengeld. Hazard, Lukaku, Negredo, dat soort spelers. Totaal niet realistisch natuurlijk, maar da's ook wel eens leuk. puh2.gif

Niveau?

Geplaatst:

Ik heb 'm op de iPod, op het begin viel de tegen vergeleken wat ik op de screens had gezien op app store, maar een tijdje kreeg ik een mooie update. Nu vind ik 'm er mooi uitzien! Het is natuurlijk wel een veel simpelere vergeleken de andere apparaten, maar voor maar een paar euro's heb je een mooi spel.

Leuk voor in de auto als je onderweg bent, even een wedstrijdje of 2. Niet te ingewikkeld, dus al ben je een beetje voetbal fan en je hebt een ipod/iphone zou ik 'm gewoon meenemen. Maar dat is mijn mening. :cab:

Geplaatst:

]ik ben met schalke 04 een nieuwe carreer als manager begonnen.

De eerste transferperiode elia erbij gehaald voor 19 mil, maar het loopt totaal niet lekker.

in de eerste 8 wedstrijden heb ik slechts 7 punten gehaald ( 1 gewonnen, 4 gelijk, 3 verloren waaronder met 1-5 van hsv )

ik zit nu in de winterstop sta 8e met 11 punten achter op nr.1 bayern munchen en maar 5 op nummer 3 wolfsburg.

maar het loopt nogsteeds niet lekker, het team totaal afhankelijk van het duo elia&huntelaar en af en toe een uitspatting van raketic en pander met zijn veradelijke vrije trappen.

huntelaar en elia hebben van de 27 goals er samen 20 gemaakt dat zegt ook genoeg.

nu maar hopen dat ik euopees voetbal kan veiligstellen, en hopelijk nog de 1e of 2e plaats :$

ik speel op legendarisch trouwens.

Geplaatst:

Ik ben nu bijna op het einde van mijn derde seizoen. De titel heb ik al binnen en de beker zal ook nog wel lukken. Bij de champions cup heb ik Real Madrid uitgeschakeld (1ste in Spaanse competitie en winnaar van de Europese supercup) ik zit nu in de kwart finale.

Ik hoop eindelijk na dit seizoen een deftig aanbod van een buitenlandse club te krijgen. :puh:

Geplaatst:

Ik ben vandaag Career Mode begonnen als Manager van Chelsea. Ik heb de eerste wedstrijd met 8-0 gewonnen van lecce ofzo. Ik dacht van nou als ik dit gemakkelijk aan kan doe ik maar een stapje hoger. Dus ik speel nu op Professioneel, ik deed eerst Semi-Prof. Ik ga dit seizoen op Professioneel spelen en dan later weer een difficulty omhoog. En ik heb m'n tweede wedstijd met 2-0 gewonnen van Deportivo La Coruña.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...