Jump to content

Technische prblemen


GuitarGuy666

Recommended Posts

Als je een probleem hebt, kun je altijd even hier kijken.

Ik zet hier zoveel mogelijke fouten met antwoorden.

[*] Klik HIER voor de systeemeisen.

problemen

savegame problemen

[*] savegame kwijt.

Als je hem per ongeluk verwijderd hebt, kan je hem in prullebak terug vinden (als je die niet geleegd hebt

:cab:

[*] Savegame installatie.

Ga naar mijn documenten en dan naar vice city userfiles. Daar kun je hem instoppen. (tip: er staat altijd een getal in de naam van de savegame. deze kun je veranderen als je hem in een ander slot wilt hebben.)

problemen met mod's

[*] Mod installatie.

Bij de mod zit een handleiding. Lees deze even door.

[*] Mod werkt niet.

Geeft hij een report crash (of iets anders)? dan moet je hem uninstalleren en kijk of je mogelijk een fout met installeren hebt gemaakt.

[*] img tool werkt niet.

Img moet werken. (download het anders opnieuw) ctrl "R" en je replaced een bestand. ctrl "F" voor vinden van bestanden.

[*] Ik weet niet hoe k ze installeer...

De handleiding (readme) zit er altijd bij. Lees hem door.

Crashen

[*] GTA vice city crasht. Ik heb geen mods

Installeer hem opnieuw. Of kijk bij de

systeemeisen

[*] Ik heb mod's. En hij crasht

Uninstaller ze. Nog een handige tip: installeer een mod tegelijk. Als je hem hebt geïnstalleerd, kan je het spel opstarten om te kijken of hij het nog doet. Nee? uninstalleren.

Problemen buiten de PC

[*] Ik heb gta en de CD is kapot. Wat moet ik doen?

Als je nog garantie hebt, kan je je geld terug vragen en een nieuwe kopen.

[*] Help! ik heb geen CD/DVD speler in mijn laptop/PC zitten. Wat moet ik doen?

Je kan het kopen via

steam. Eerst steam downloaden en dan kun je spellen kopen.

[*] PC/laptop is stuk...

Hier weet ik een paar oplossingen voor. Laat hem repareren, koop een nieuwe, of heb je garantie? krijg je geld terug en koop een nieuwe (als je dat wilt)

[*] Spel blijft hangen.

Installeer het overnieuw. Werkt het niet? koop dan een nieuwe. Werkt het nog niet? Dan heb je peg

besturing problemen.

[*] muis doet het niet.

Probeer een andere muis. Als dit niet werkt, dan moet je een andere USB poort gebruiken.

[*] toetsenbord doet het niet.

probeer een ander toetsenbord. Werkt niet? andere USB poort.

[*] Hoe verander ik de controllers?

Bij opties kun je hem veranderen. Als je je eigen controllers wilt, laat je "defflaut" staan. Met de andere kan je de controllers niet veranderen.

gameplay errors

[*] replay werkt niet.

Op de PS2 en Xbox werkt replay niet. Op de PC kun je F2 proberen.

[*] spel blijft hangen. CTRL ALT DELete werkt niet.

Dan zit er maar een ding op

:( De computer alfsluiten via de aanknop. Dit kan schadelijk zijn, dus gebruik de schijfcontrole als hij ernaar vraagt.

Dit was het zo wel een beetje.

Als er iets niet tussen staat, kan je even een reactie plaatsen.

Er komen nog UPDATE'S.

Totaal: 5 dagen aan gewerkt

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

[*] Ik heb gta en de CD is kapot. Wat moet ik doen? Als je nog garantie hebt, kan je je geld terug vragen en een nieuwe kopen.

De meeste winkels geven geen garantie op multimedia artikelen. GTA VC vind je trouwens voor nog geen €5 in de rekken (of in de bak met oude games).

[*] Help! ik heb geen CD/DVD speler in mijn laptop/PC zitten. Wat moet ik doen?

Je kan het kopen via steam. Eerst steam downloaden en dan kun je spellen kopen.

Elke laptop heeft wel een CD Drive en PC zeker. Netbooks hebben er geen, maar die zijn uiteraard ook niet gemaakt om te gamen.

Je kan bovendien ook voor een USB stick opteren of kopiëren via een (thuis)netwerk.

Totaal: 5 dagen aan gewerkt

Serieus? Dit kan ik in nog geen 10 minuten in elkaar flansen.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

[*] Help! ik heb geen CD/DVD speler in mijn laptop/PC zitten. Wat moet ik doen?

Je kan het kopen via steam. Eerst steam downloaden en dan kun je spellen kopen.

Elke laptop heeft wel een CD Drive en PC zeker. Netbooks hebben er geen, maar die zijn uiteraard ook niet gemaakt om te gamen.

Je kan bovendien ook voor een USB stick opteren of kopiëren via een (thuis)netwerk.

Neemt niet weg dat Vice City prima draait op een Netbook en er zat mensen zijn die VC daar op spelen.

Totaal: 5 dagen aan gewerkt

Serieus? Dit kan ik in nog geen 10 minuten in elkaar flansen.

Maak daar 2 van.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je zo overal commentaar op geeft, hou je zeker wel van mensen sarren.

Misschien heb ik er zo lang (5 dagen) aan gewerkt omdat ik er niet iedere dag aan zit te werken.

Totaal zijn dit er 2 dagen dat ik er aan gewerkt heb.

Je zei toch 5 dagen? Je hebt er dus eigenlijk 2 dagen aan gewerkt, niet 5 dagen. :7

"De meeste winkels geven geen garantie op multimedia artikelen. GTA VC vind je trouwens voor nog geen €5 in de rekken (of in de bak met oude games)."

En dan? Ik mag toch zeggen wat ik wil? Sommige winkels geven wel garantie.

Je mag zeggen wat je wil, zolang het maar wel klopt. Anders heeft niemand er iets aan. ;)

Ik ga toch zeggen tegen jou over een topic die jij gemaakt heb: "Sukkel. Waarom maak je zo'n klote topic." of "sukkel, ik kan dit veel beter!"

En "Big Boss" klopt wel. Je speelt echt overal de baas over. Dat ik nou wat problemen heb (als dat zo is) met topic's maken en jij niet, hoef je niet commentaar te geven.

Waar is het woord "sukkel" gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, waarom hier?

Waarom niet gewoon bij het hulpforum voor problemen van Vice City?

Ten tweede, waarom zo agressief terug reageren?

Iemand mag heus wel zeggen wat hij ervan vind, en hoe hij zelf had kunnen doen.

Mijn mening,

dit topic is eenvoudig. Veel mensen kunnen het óf zelf nakijken óf het staat zelf in de handleiding van VC. De meeste mensen weten heus wel wat ze moeten doen als er geen diskdrive in hun laptop zit.

[*] savegame kwijt.

Als je hem per ongeluk verwijderd hebt, kan je hem in prullebak terug vinden (als je die niet geleegd hebt

Tsja, je bent gewoon dom als je hem verwijdert

[*] Savegame installatie.

Ga naar mijn documenten en dan naar vice city userfiles. Daar kun je hem instoppen. (tip: er staat altijd een getal in de naam van de savegame. deze kun je veranderen als je hem in een ander slot wilt hebben.)

Userfiles is voor iedereen te vinden, en een savegame kun je zo downloaden. Bovendien als je ziet staan, '1' en je hebt gesaved op slot 1 en een keer op slot 7 dan neem ik aan dat je door hebt waar de cijfertjes over gaan.

[*] Mod installatie.

Bij de mod zit een handleiding. Lees deze even door.

Ja, maar dat is dan nog een probleem. Installatie, probleem? Ik zie geen gelijkenis.

[*] Mod werkt niet.

Geeft hij een report crash (of iets anders)? dan moet je hem uninstalleren en kijk of je mogelijk een fout met installeren hebt gemaakt.

Uninstalleren gaat bij bijna geen mod voor GTA, zorg gewoon voor een backup en gooi de gemodde versie weg. Vervolgens kopieer je de backup opnieuw zodat je weer een backup hebt.

[*] img tool werkt niet.

Img moet werken. (download het anders opnieuw) ctrl "R" en je replaced een bestand. ctrl "F" voor vinden van bestanden.

Als ie moet werken, waarom zet het dan bij problemen?

[*] Ik weet niet hoe k ze installeer...

De handleiding (readme) zit er altijd bij. Lees hem door.

Elk weldenkend persoon ziet bij het uitpakken van zo'n rar bestandje een bestand dat ReadME heet, en iedereen die met computers werkt en een beetje Engels kan zie daar dan staan:

LeesMIJ

[*] GTA vice city crasht. Ik heb geen mods

Installeer hem opnieuw. Of kijk bij de systeemeisen

Of haal die verdomde No-CD Crack eraf. Of haal gta_vc.set weg en herinstalleer VC.

[*] Ik heb mod's. En hij crasht

Uninstaller ze. Nog een handige tip: installeer een mod tegelijk. Als je hem hebt geïnstalleerd, kan je het spel opstarten om te kijken of hij het nog doet. Nee? uninstalleren.

Zie: Mod werkt niet

[*] Ik heb gta en de CD is kapot. Wat moet ik doen?

Als je nog garantie hebt, kan je je geld terug vragen en een nieuwe kopen.

Zie: Big Boss

[*] Help! ik heb geen CD/DVD speler in mijn laptop/PC zitten. Wat moet ik doen?

Je kan het kopen via steam. Eerst steam downloaden en dan kun je spellen kopen.

Je bent heel dom als je geen CD/DVD drive in je pc hebt zitten, m.a.w. niemand heeft er dus geen. Zelfde geld voor laptop

[*] PC/laptop is stuk...

Hier weet ik een paar oplossingen voor. Laat hem repareren, koop een nieuwe, of heb je garantie? krijg je geld terug en koop een nieuwe (als je dat wilt)

Ik weet ook oplossingen, ik denk echter dat iedereen die wel heeft.

[*] Spel blijft hangen.

Installeer het overnieuw. Werkt het niet? koop dan een nieuwe. Werkt het nog niet? Dan heb je peg

Niks 'peg', als je hem koopt, installeer hem meteen, doet ie het niet en je hebt nog niet naar de systeem eisen gekeken, doe dat dan alsnog. Kan je PC hem niet aan, breng hem terug en vraag om een tegoedbon of ruil m in voor een andere game, dus dan heb je geen PECH

[*] muis doet het niet.

Probeer een andere muis. Als dit niet werkt, dan moet je een andere USB poort gebruiken.

Logisch, goed opgemerkt...

Wat nou als je een PSII aansluiting hebt?

[*] toetsenbord doet het niet.

probeer een ander toetsenbord. Werkt niet? andere USB poort.

Gaat dit over VC?

[*] Hoe verander ik de controllers?

Bij opties kun je hem veranderen. Als je je eigen controllers wilt, laat je "defflaut" staan. Met de andere kan je de controllers niet veranderen.

Hier heb ik gewoonweg niks op te zeggen.

Naast de spelling van DEFAULT is het voor iedereen duidelijk dat als je op 'Options' klikt dat je dan de controls kan veranderen.

[*] replay werkt niet.

Op de PS2 en Xbox werkt replay niet. Op de PC kun je F2 proberen.

Op de PC kun je F2 proberen.

Zie handleiding...

[*] spel blijft hangen. CTRL ALT DELete werkt niet.

Dan zit er maar een ding op De computer alfsluiten via de aanknop. Dit kan schadelijk zijn, dus gebruik de schijfcontrole als hij ernaar vraagt.

De meeste mensen resetten hun PC als deze vast zit. Dat is voor een kind zelfs normaal.

Dit was het zo wel een beetje.

... 5 Dagen ...

Ik zie de bui al hangen voor dit topic :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken wel een paar mensen die er geen diskdrive in hebben zitten.

Bovendien hoef je niet dom te zijn als je er geen in hebt zitten.

____________________________

[*] replay werkt niet.

Op de PS2 en Xbox werkt replay niet. Op de PC kun je F2 proberen.

--------------------------

Op de PC kun je F2 proberen.

Zie handleiding...

_____________________

wat typ ik hier: replay werkt niet. Op de PS2 en Xbox werkt replay niet. Op de PC kun je F2 proberen.

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...