Jump to content

[RDR] Wat doe je als je de storyline hebt voltooid?


TekaLoca

Recommended Posts

Simpel toch (: ..

Wat doe jij als je de storyline hebt voltooid ? :bonk:

BTW: Ik maak een nieuwe savegame aan en speel het verhaal opnieuw :D ,

ik ben niet zo type dat gaat voor de 100%. Omdat ; Wat heb je eraan ? :bier:

Bewerkt: door GrandTheftAuto-Jooriie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    13

  • Die Hard

    5

  • vice infernusX

    5

  • Flokkert

    3

Ik leef een beetje als een rondreiziger. Mijn enige safehouse waar ik meerdere malen kom is het Pleasance House vanwege de prachtige zonsopgang/zonsondergang (de zon komt op achter een berg waardoor de berg heel mooi verlicht wordt). Ik slenter een beetje op mijn paard door de priarie en speel af en toe wat side-missions (Liar's Dice, Poker, Blackjack) en help af en toe wat mensjes. Als ik er zin in heb moord ik hele ranches uit (Ridgewood Farm, Critchley's Ranch) en beeld ik me in dat er later in de krant staat: "Massacre at Ridgewood Farm and Critchley's Ranch". Nogal doelloos dus. :puh: Ik bezoek ook heel erg vaak de graven van je weet wel wie. Gewoon uit respect en omdat ik ze nog steeds heel erg mis...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik leef een beetje als een rondreiziger. Mijn enige safehouse waar ik meerdere malen kom is het Pleasance House vanwege de prachtige zonsopgang/zonsondergang (de zon komt op achter een berg waardoor de berg heel mooi verlicht wordt). Ik slenter een beetje op mijn paard door de priarie en speel af en toe wat side-missions (Liar's Dice, Poker, Blackjack) en help af en toe wat mensjes. Als ik er zin in heb moord ik hele ranches uit (Ridgewood Farm, Critchley's Ranch) en beeld ik me in dat er later in de krant staat: "Massacre at Ridgewood Farm and Critchley's Ranch". Nogal doelloos dus. :puh: Ik bezoek ook heel erg vaak de graven van je weet wel wie. Gewoon uit respect en omdat ik ze nog steeds heel erg mis...

Jij leeft echtwel mee met Jack ,he ? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik leef een beetje als een rondreiziger. Mijn enige safehouse waar ik meerdere malen kom is het Pleasance House vanwege de prachtige zonsopgang/zonsondergang (de zon komt op achter een berg waardoor de berg heel mooi verlicht wordt). Ik slenter een beetje op mijn paard door de priarie en speel af en toe wat side-missions (Liar's Dice, Poker, Blackjack) en help af en toe wat mensjes. Als ik er zin in heb moord ik hele ranches uit (Ridgewood Farm, Critchley's Ranch) en beeld ik me in dat er later in de krant staat: "Massacre at Ridgewood Farm and Critchley's Ranch". Nogal doelloos dus. :puh: Ik bezoek ook heel erg vaak de graven van je weet wel wie. Gewoon uit respect en omdat ik ze nog steeds heel erg mis...

Jij leeft echtwel mee met Jack ,he ? :D

Jep, maar ik vind de game ook zo goed in elkaar gezet dat je je echt voelt verbonden met de hoofdpersonen. :puh: Eigenlijk zijn het ook gewoon mijn eigen gevoelens... Ik mis ze erg. :)

Misschien is het trouwens handig om het even in spoilers te zetten. ;)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik leef een beetje als een rondreiziger. Mijn enige safehouse waar ik meerdere malen kom is het Pleasance House vanwege de prachtige zonsopgang/zonsondergang (de zon komt op achter een berg waardoor de berg heel mooi verlicht wordt). Ik slenter een beetje op mijn paard door de priarie en speel af en toe wat side-missions (Liar's Dice, Poker, Blackjack) en help af en toe wat mensjes. Als ik er zin in heb moord ik hele ranches uit (Ridgewood Farm, Critchley's Ranch) en beeld ik me in dat er later in de krant staat: "Massacre at Ridgewood Farm and Critchley's Ranch". Nogal doelloos dus. :puh: Ik bezoek ook heel erg vaak de graven van je weet wel wie. Gewoon uit respect en omdat ik ze nog steeds heel erg mis...

Jij leeft echtwel mee met Jack ,he ? :D

Jep, maar ik vind de game ook zo goed in elkaar gezet dat je je echt voelt verbonden met de hoofdpersonen. :puh: Eigenlijk zijn het ook gewoon mijn eigen gevoelens... Ik mis ze erg. :)

Misschien is het trouwens handig om het even in spoilers te zetten. ;)

Heb er over gekeken :schater:

Btw, wats de code weer voor spoiler ?

Link to comment
Delen op andere websites

Precies hetzelfde bij mij, op dat flikker stukje na dan :puh:

Ik jaag voor geld en dat geld vergok ik weer tijdens poker in Mexico

Af en toe ga ik naar het Noorden toe om beren te jagen of op bizons

Voor de rest hangt hij meestal rond in Mexico in Chuparosa. Gokken, drinken, paarden breken, het normale cowboy leven ^_^

Al zou ik wel es willen weten of je ook als baan aan 'cattle herding' kan doen :{

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben nu met strangers missies bezig.

weet iemand een site waar de locaties opstaan voor de strangers missies

Klik!^^ Als je wilt weten waar je welke stranger-missie kan vinden, klik dan gewoon op de naam van die missie. :)

Edit: Omg, 1 minuut te laat. :$

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik 100% heb loop ik vooral wat te kloten in mijn bureau outfit. Soms ga ik wat op buffels jagen voor die rotte achievement en ik zit nu vooral veel multiplayer te doen :puh:

En af en toe ga ik naar het graf van Jack, Abigail & Uncle

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...