PowerPats Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Wat doe jij als je de storyline hebt voltooid ? Een ander spel spelen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 Ik toer een beetje rond in New Austin en help zo af en toe eens een Stranger of burger die in de problemen zit. Kom nu eigenlijk nooit meer in Mexico maar het meeste in Blackwater om daar de mensen te begroeten en speel ik af en toe een potje poker of iets dergelijks. Ik jaag meestal ook op beren,wolven,tijgers of vogels. Verder vermaak ik me ook (nog) wel met de Bounty Hunter missies. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Ik rijd gewoon wat rond op een (mijn) paard, kijken of er nog mensen zijn die hulp nodig hebben of ik doe een zij-missie, zoals de Bounty Hunter missies, Horsebreaking Job etc. Ik verveel me in ieder geval nooit. Bewerkt: 20 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2010 (bewerkt) Aangezien ik 100% heb loop ik vooral wat te kloten in mijn bureau outfit. Soms ga ik wat op buffels jagen voor die rotte achievement en ik zit nu vooral veel multiplayer te doen En af en toe ga ik naar het graf van Jack, Abigail & Uncle Bedoel je niet het graf van John? ;d Wat doe jij als je de storyline hebt voltooid ? Een ander spel spelen. Slim XD Bewerkt: 22 juni 2010 door Kai-ShockWave Reageren
Vice-King Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 outfits halen. en veel zij-missies. Reageren
sonny.xboxlive Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack. Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! Reageren
Nissan Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Ik reis erg veel rond en bezoek de gehele map, ik ga langs bij grafstenen, kijk naar wat de mensen in het dorp allemaal doen, Armadillo soms helemaal uitroeien... (als een gang ze heeft overgenomen dan, he ) Reageren
vice infernusX Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 (bewerkt) Ik hang soms rond in het oostelijke gedeelte van New Austin (Ik heb het niet zo op het gebied ten westen van Benedict point. Ik vind Gaptooth Ridge, Gaptooth Breach en Tumbleweed maar een donkere sfeer hebben ) Ik kom veel in Blackwater om de kust te zien en wat kaartspelletjes te spelen in de salloon. En ik hang de laatste tijd wat meer om in Mexico omdat ik daar het echte cowboy gevoel heb met dat landschap(die afgeschuurde bergen enzo) En omdat het altijd leuk is om El Matadero naar de klote te schieten Edit: Momenteel probeer ik alle challenges te voltooien. En hang ik niet zo vaak meer rond in Mexico. Ik ga overal heen voor de challenges maar sla bijna altijd weer op in Blackwater waar ik graag de marshal uithang in de U.S. Marshal outfit. EN kaartspelletjes speel in de salloon Bewerkt: 7 juli 2010 door vice infernusX Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack. Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! Congratz. Maar nogmaals .. wat is het nut van 100% halen? :$ Reageren
sonny.xboxlive Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack. Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! Congratz. Maar nogmaals .. wat is het nut van 100% halen? :$ Als je alleen kijkt wat je krijgt bij 100%: is het alleen bureau outfit (+ achievement voor de xbox360). Hierdoor komt de politie niet meer achter je aan en heb je ook geen bountie. Maar als je kijkt wat voor rewards je krijgt om voor die 100% te gaan zoals: Master Hunter (rank 5: buffalo rifle en rank 10: als je een dier skint dat je dan vittles krijgt, waardoor je gezondheid beter word) is dit erg handig en hoef je dus niet meer naar de doctor voor medicijnen of naar gunsmith voor chewing tabacco wat je dead eye vult (survalist rank 10: elke kruiden wat je dan vind/oogst krijg je +1 tonic, voor je dead eye dus). Maar zo zijn er bijvoorbeeld ook outfits die bepaalde dingen vrijspelen denk hierbij aan Legend of the West outfit, reward: meer dead eye. Zo zijn er nog talloze dingen vrij te spelen die het alleen maar makkelijker maker voor je. Totdat je dus die 100% heb gehaalt en je het maximale eruit kan halen uit Red Dead Redemption. Reageren
Die Hard Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack. Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! Congratz. Maar nogmaals .. wat is het nut van 100% halen? :$ Je krijgt er alleen een Bureau Uniform voor, waardoor je nooit meer een bounty kan krijgen, dus je kan doen waar je zin in hebt en je krijgt nooit mensen achter je aan. En natuurlijk de eeuwige roem. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2010 Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack. Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! Congratz. Maar nogmaals .. wat is het nut van 100% halen? :$ Je krijgt er alleen een Bureau Uniform voor, waardoor je nooit meer een bounty kan krijgen, dus je kan doen waar je zin in hebt en je krijgt nooit mensen achter je aan. En natuurlijk de eeuwige roem. Nja boeie ? :$ Als je een bounty hebt maakt dat het spel juist leuker Btw ; Leuke sig! Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 Ben nu bezig met Achievements aan het halen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Ben nu bezig met Achievements aan het halen Ik probeer ze ook beetje te halen , ben nu bezig met die Ringer bij Horseshoes .. het lukt me gewoon niett Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Ik ben als de donder de stranger missie remember my family gaan spelen. Spel is pas af als je de credits ziet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.