Jump to content

[RDR] Wat doe je als je de storyline hebt voltooid?

Recommended Posts

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

13

• Die Hard

5

• vice infernusX

5

• Flokkert

3

Geplaatst:

Na de storyline doe ik altijd de side missions, collectables, trophy's etc. Dus voor de 100% uitspelen, al staat Red Dead al een tijdje op een laag pitje. :7

Geplaatst:

Ik sta nu precies op 99.0% en ik kan er maar niet achter komen wat ik nog moet doen :(

Geplaatst:

Tip: Log even in op de SocialClub account. Ga dan naar Games > Red Dead Redemption en klik daar op de tab 100%. Daar kan je precies zien wat je nog moet doen. Let er wel op dat het ongeveer 6 uur doet voordat hij iets update, dus inmiddels kan het wat verouderd zijn. Meestal helpt een re-link van je PSN/XBOX account.

Geplaatst:

Ik sta nu precies op 99.0% en ik kan er maar niet achter komen wat ik nog moet doen :(

Ik sta nu 83.4% ongeveer. Maar ik ga niet voor 100% , nu ben ik meer bezig met Achievements :puh:

Congratz als je de 100% ga halen he man ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik weet niet waarom maar ik krijg vaak bij spellen de neiging om opnieuw te beginnen (maar dan het spel 100% uitspelen en zo min mogelijk dood gaan)

dus ik had vorige week vrijdag rdr gekocht en gister uitgespeelt

s'morgens en s'avonds was ik opnieuw begonnen

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack.

Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! :klap:

waar vind je bounty (nee niet die chocladerepen :*D ) affiches?

Bewerkt: door aelias

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...