R-fl3x Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 wanneer ik bijna aan de helft van de storyline zit, verwijder ik die savegame en begin opniew Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 wanneer ik bijna aan de helft van de storyline zit, verwijder ik die savegame en begin opniew Waarom? XD Reageren
Nissan Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Hij vind het leuk om een small time cowboy te blijven en zo die missies te blijven doen . Reageren
Sentasi Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Na de storyline doe ik altijd de side missions, collectables, trophy's etc. Dus voor de 100% uitspelen, al staat Red Dead al een tijdje op een laag pitje. Reageren
METALSYSTEM Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Multiplayer of een ander spel spelen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik sta nu precies op 99.0% en ik kan er maar niet achter komen wat ik nog moet doen Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Tip: Log even in op de SocialClub account. Ga dan naar Games > Red Dead Redemption en klik daar op de tab 100%. Daar kan je precies zien wat je nog moet doen. Let er wel op dat het ongeveer 6 uur doet voordat hij iets update, dus inmiddels kan het wat verouderd zijn. Meestal helpt een re-link van je PSN/XBOX account. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2010 Ik sta nu precies op 99.0% en ik kan er maar niet achter komen wat ik nog moet doen Ik sta nu 83.4% ongeveer. Maar ik ga niet voor 100% , nu ben ik meer bezig met Achievements Congratz als je de 100% ga halen he man Reageren
benhelsloot Geplaatst: 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2010 ik weet niet waarom maar ik krijg vaak bij spellen de neiging om opnieuw te beginnen (maar dan het spel 100% uitspelen en zo min mogelijk dood gaan) dus ik had vorige week vrijdag rdr gekocht en gister uitgespeelt s'morgens en s'avonds was ik opnieuw begonnen Reageren
Aelias Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) Meestal wat reizen door de stadjes: Blackwater en Armadillo. Vaak kom je altijd wel iemand tegen die hulp nodig heb en anders doe ik gewoon een bountie, gang-hideout (+ challenges van social club), nightjob, horsebreaking, poker of blackjack. Overigens ben ik Red Dead Redemption opnieuw aan het uitspelen, want ik had al 100%! waar vind je bounty (nee niet die chocladerepen ) affiches? Bewerkt: 28 augustus 2010 door aelias Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Die hangen bij de "Politiebureaus". Waar de sheriffs dus zitten,meestal in een stadje. Reageren
viccard Geplaatst: 29 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2010 Ze zijn gemarkeerd met een irritant flikkerende doodskop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.