Jump to content

GTA versie te hoog?


ZoutePeper

Recommended Posts

Ik heb GTA versie 1.0.0.7, maar nu kan ik dus geen SparkIV of OpenIV downloaden, had wel graag die reallifde auto's in mijn spel gehad, is er een oplossing? Opnieuw installeren is geen oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV, bedankt voor de oplossing! Maar hoe installeer ik SPARKIV dan? Nu moet ik toch elke keer dit aanklikken of kan ik dit gewoon kopiëren naar bureablad?

Nog iets, waar was die handleiding hoe auto's in GTA 4 te zetten? Is het heel lastig om te begrijpen, of kan er in principe weinig fout gaan?

Ik heb nog een lopend spel, ben nu net over de helft geloof ik, is het verstanding om nu dan reallife cars in te brengen, of crasht mijn huidige spel dan en kan ik beter wachten tot dat ik het spel heb uitgespeeld?

Bewerkt: door ZoutePeper
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een snelkoppeling maken naar het bureaublad. Pak de bestanden uit. Rechtermuisklik op SparkIV.exe en dan staat er kopieer > Houd je muis daaarop en doe Kopieer naar Bureaublad (Snelkoppeling maken.) :cya:

Ik zou eerst de storyline voltooien. Het is erg kut als je het opnieuw moet doen :l En maak een backup van je savegame. ( van alles eigenlijk.)

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe maak ik een backup?

>>> Door Beagle: Niet iedereen weet dit soort dingen. Wij als modders vinden dit simpel en vanzelfsprekend, maar andere misschien niet. Een /facepalm geven is dan ook niet juist.<<<

Ok zal er de volgende keer om denken :puh:

Een backup is gewoon een kopie...

wat er bedoeld word is dat je van de orginele bestanden een kopie maakt en bewaard op je harde schijf, zodat je als je gta het niet meer doet doordat de mod niet goed is of niet goed geinstalleerd is,

dat je gemodde bestanden weer kan vervangen met het orgineel.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

En maak een backup van je savegame. ( van alles eigenlijk.)

waar kan ik mijn gta 4 savegames vinden?? ik wil een mod instaleren en iederen adviseerd me back up te maken van de save games alleen kep geen flauw idee hoe ik die moet vinden

ik heb voor die mod ook versie 1.0.6.0 hebben

is dat de laatste versie die er nu is of is er al een nieuwere? hoe kan ik zien welke versie ik heb en waar kan ik versie 1.0.6.0 downloaden als het niet (meer) de nieuwste versie is? (als ik dit pas lees als er al weer een nieuwe patch is)

Link to comment
Delen op andere websites

appdata??

kzal even laten zien waar ik uitkom als ik "C:\gebruikers\gebruikersnaam" doe

(op de zwarte plekjes stond mijn naam)

*plaatje verwijderd*

^beetje groot? =(

Bewerkt: door whoeveriam0iam14222
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...