Jump to content

[SA|SCM] SCM/CLEO Videotutorials


Dutchy3010

Recommended Posts

Een paar maanden geleden heb ik een paar video tutorials over scm/cleo coding gemaakt. Het leren van scm/cleo kan moeilijk zijn, daarnaast is het soms best taaie stof. Hopelijk gaat dat beter wanneer je luistert en kijkt. Deze tutorials zijn de absolute basis, wanneer je meer van scm weet heeft het niet veel nut voor je.

De tutorials zijn wel in Engels. Houd in gedachte dat ik geen Engelse spreker ben, en het erg lastig is om uit te leggen, waardoor er aardig wat fouten in zullen staan en/of er verkeerde uitspraak is. So be it. :puh: Het is ook nog niet af, er moeten meer video tutorials komen, maar mijn pc is gaan hemelen en mijn laptop kan het niet aan...

Hopelijk heeft iemand er wat aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even snel stukjes gekeken en het ziet er goed uit. Ik denk wel dat veel hier van kunnen leren en ik ben er al een beetje van opgestoken. :tu:

Dankje! Is het inderdaad prettiger om het zo te leren dan het lezen van een tutorial?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn voorkeur toch liever voor tekst-tutorials met plaatjes, die hoef je namelijk niet op pauze te zetten of te herhalen. Maar dat geeft niet aan dat je niet van deze filmpjes kunt leren. ^_^ Want filmpjes zijn verschrikkelijk handig als je net ergens de fout in gaat in iets wat je net over het hoofd ziet in een geschreven tutorial. (Bijvoorbeeld waar een bepaald knopje precies zit) Dit kun je makkelijk vinden in een filmpje, want daar hoef je enkel de muis te volgen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie tutorials Jet :tu:! Ik had ze al gezien, maar ik ben blij dat je ze online hebt gezet. Ik denk, zoals Basssss zegt, het ook erg fijn is om naast bijvoorbeeld een text tutorial ook nog een video erbij te hebben :). Ben benieuwd naar nieuwe filmpjes, en misschien kan je er ook wat maken voor geavanceerderdere leden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...