Jump to content

[graphics aanvraag] voor ING bankpas


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi,

Ik wil graag een afbeelding laten verkleinen om die te gebruiken voor "Mijn Betaalpas". :puh:

Type: Afbeelding

Stijl: Eigen kat

Grootte: 480x480 px en 30 KB tot 3 MB graag

Voorbeeld: Klik

Tekst: /

Rand: /

Kleuren: /

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Ik weet niet hoe groot een bankpasje precies is, maar het zou fijn zijn als de maker hem precies even groot als bij een bankpas kan maken. (mocht je het willen uittesten, dan kun je op de site van ING kijken en dan klik je op Maak Mijn Betaalpas. ;) Dan kun je ook even uittesten.

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet afkraken, maar ik bedoelde eigenlijk dat hij op maat moet zijn gemaakt... Ik moet hem precies in een bankpas-formaat kunnen krijgen. :Y En ik was vergeten neer te zetten dat het minimaal 480x480 px moest zijn... Als je het niet begrijpt, kun je hier kijken voor de toegestane waarden etc: Klik en klik op Maak uw pas. Dan klik je op Eigen afbeelding uploaden, waar tevens ook de toegestane richtlijnen bij staan. ;) Als dat allemaal klopt, dan denk ik dat hij wel goed is.

En ik vroeg trouwens niet om mijn naam erbij te zetten... :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf raad ik je aan om een nieuwe foto van jouw kat te maken waar hij het liefst ergens centraal in beeld staat, en niet zoals nu aan de onderkant van het beeld ligt.

Ik neem aan dat de kat de 'eyecatcher' van de pinpas moet zijn, met deze foto gaat dan niet lukken. Of je kat wordt helemaal uitgerekt en krijgt rare vormen, of hij licht aan de onderkant van je pas, waar al je gegevens en die plaatjes staan.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ok, dat begrijp ik, ik zal eens iets proberen... nu gewoon met je kat erop neem ik aan, zonder naam ?

trouwens, deze afbeelding was 480x480 dus... maar ik zal hem iets kleiner maken :puh:

p-p

EDIT:

zo zou hij kunnen passen op een bankpas:

jq17hi.jpg

je zou dus GTA TOM helemaal niet meer zien...

is het wat? of moeten er echt effecten op toegepast worden?

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

je zou dus GTA TOM helemaal niet meer zien...

Vraagje, waar haal je vandaan dat hij tekst wil? :7

ik weet niet, ik deed maar wat:P misschien was het leuk, en anders niet.. niet ds :D maarja...

Link to comment
Delen op andere websites

ja ok, dat begrijp ik, ik zal eens iets proberen... nu gewoon met je kat erop neem ik aan, zonder naam ?

trouwens, deze afbeelding was 480x480 dus... maar ik zal hem iets kleiner maken :puh:

p-p

EDIT:

zo zou hij kunnen passen op een bankpas:

jq17hi.jpg

je zou dus GTA TOM helemaal niet meer zien...

is het wat? of moeten er echt effecten op toegepast worden?

Inderdaad mét kat en zónder naam. Effecten mogen worden gebruikt. ;)

Eventueel als het nog niet past, mag je ook alleen een stuk van het lijf en het hele kopje erop. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb hem nog een beetje bewerkt, die zwarte vlekken een beetje weg gephotoshopt, en dit is eruit gekomen:

6p242e.jpg

en dit zie je als je het op die bankpas invult:

10dz977.jpg

ik hoop dat het zo goed is, zeg maar als er iets verandert moet worden. effects heb ik niet echt gebruikt, dat zou niet zo mooi zijn...

p-p

Link to comment
Delen op andere websites

6p242e.jpg

Lekker uitgerekt :tu:

Mijn 'uitkomst':

katje.png

Kan alleen de kat niet goed centreren omdat die ook niet centraal staat op de foto. Dus lijkt me beter als je een andere foto weet te maken waar dat wel het geval is (wat ook al eerder gezegd is).

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Lekker uitgerekt :tu:

Mijn 'uitkomst':

[...]

Kan alleen de kat niet goed centreren omdat die ook niet centraal staat op de foto. Dus lijkt me beter als je een andere foto weet te maken waar dat wel het geval is (wat ook al eerder gezegd is).

ja idd, was een beetje een probleempje, maar ik kan het wel veranderen, ik dacht alleen dat het best wel meeviel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het was sowieso wel goed, maar het probleem is dat je de afbeelding er precies in moet krijgen; die rondjes die in elke hoek zitten moeten in het bankpasje passen. Tenminste, ik had laatst ook zo'n aanvraag gedaan, maar dan met een afbeelding van Red Dead Redemption en ik kreeg vandaag een brief van ING dat de afbeelding te groot was... :7 En dat lag dus aan die rondjes die erbuiten zaten.

En het probleem bij die van jouw, xxxsmoke4lifexxx, was dat hij niet breed genoeg was. Kijk maar:

dqstwi.jpg

Dat transparante gedeelte loopt er uit. :7 Is daar niks aan te fixen? Moet ik persé een andere foto maken? :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

ik zal straks wel even wat proberen wie weet... maar hij moet dus gewoon breder, en dan moet 'ie op de kaart passen?

EDIT:

volgens mij past hij zo precies...:

pxcao.jpg

wv1p8o.jpg

ik hoop dat het zo goed is? ik weet niet precies hoeveel pixels x pixels, maarja...

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Geen 480 × 480 dus. Moet breder dus: 530 × 480 ofzo. Maar als alle hoekjes moeten passen word het: 480 × 300 (gokje). Ja, wat is het nou? :puh:

Bewerkt: door xxxsmoke4lifexxx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...