Jump to content

Space


Cabyon

Recommended Posts

zksk5w.jpg

Hierbij presenteer ik mijn stockpack met daarin 29 1600x1200 grote ''space'' afbeeldingen.Ze zijn HQ en alleen bestemd voor persoonlijk gebruik, óók individueel.Het bestand is een .exe. Als je het gedownload hebt, druk op het bestand dat je hebt gedownload en dan staan er de instructies op in het zelfuitpakkend bestand. Dit bestand mag niet uitgegeven op welkander forum dan ook in de hele wereld dan gtaforum.nl/gtagames.nl. Door op de downloadlink te klikken ga je akkoord met deze tekst.

DOWNLOAD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ze nu direct op een ander forum posten en zeggen dat ik het gemaakt heb :7 .

Just kidding.

Ik zal eens een kijkje nemen. Straks mijn mening :D .

EDIT:

Ik heb ze even bekeken en ik moet zeggen dat ze er erg mooi uit zien. Hoe kom je aan al die afbeeldingen van de planeten ect.? Ik kan natuurlijk moeilijk alle 29 een beoordeling geven dus doe ik alleen mijn favoriet: nummer 17.

Ik vind dat je er erg mooie effecten in hebt gestopt. Vooral de 2 blauwe vuurballen trekken aandacht, maar niet alle aandacht. De drie planeten zijn ook mooi geplaatst en de gloed die er om heen hangt zijn de mooie puntjes op de I. Ook vind ik het erg vet hoe 1 van de vuurballen nog in het hoekje te zien is wat een prachtig 3D effect geeft. De ''wolken'' op de achtergrond zijn de finisching touch wat het tot 1 mooi geheel maakt.

9.8/10

Wat ik wel wat jammer vind is dat je ze niet in breedbeeld hebt gemaakt, wat ze niet echt geschikt maakt voor de achtergrond van mijn (en vele anderen) bureaublad.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ze nu direct op een ander forum posten en zeggen dat ik het gemaakt heb :7 .

Just kidding.

Ik zal eens een kijkje nemen. Straks mijn mening :D .

EDIT:

Ik heb ze even bekeken en ik moet zeggen dat ze er erg mooi uit zien. Hoe kom je aan al die afbeeldingen van de planeten ect.? Ik kan natuurlijk moeilijk alle 29 een beoordeling geven dus doe ik alleen mijn favoriet: nummer 17.

Ik vind dat je er erg mooie effecten in hebt gestopt. Vooral de 2 blauwe vuurballen trekken aandacht, maar niet alle aandacht. De drie planeten zijn ook mooi geplaatst en de gloed die er om heen hangt zijn de mooie puntjes op de I. Ook vind ik het erg vet hoe 1 van de vuurballen nog in het hoekje te zien is wat een prachtig 3D effect geeft. De ''wolken'' op de achtergrond zijn de finisching touch wat het tot 1 mooi geheel maakt.

9.8/10

Wat ik wel wat jammer vind is dat je ze niet in breedbeeld hebt gemaakt, wat ze niet echt geschikt maakt voor de achtergrond van mijn (en vele anderen) bureaublad.

Ik heb ze van Google en een paar andere sites gehaald. :puh:

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Ben aan downloaden, heb nieuwe achtergrond nodig. :)

Zeg zo wel hoe ik ze vind.

EDIT:

Voor hele pack zitten mooie en minder mooie in.

Zelf vind ik Nr. 14 het mooist en gebruik ik die als achtergrond.

Bewerkt: door Isic
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben benieuwd, ben nu aan het downloaden...

kom zo met reactie

EDIT:

wow, mooi hoor, ook ik heb nummer 17 als favoriet...

echt mooi, hier zul je later denk ik nog wel wat van terugzien in een nieuwe sig... thanks!

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...