debeste95 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 best korte vraag, maar ik heb de simple native trainer en de xlive.dll. maar die xlive is volgens mij zo dat je niet online kan, maar is er dan ook geen manier om online te gaan met de simple native trainer? ik heb best veel filmpjes gezien dat ze fun hebben met de native trainer online Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 je kunt de trainer alleen online gebruiken in free mode afaik Reageren
Beagle Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Die dll waar je het over hebt is xliveless, dat is een asi loader maar zorgt er voor dat je dus niet meer op multiplayer kan. Je hebt andere asi loaders, en dan kan je zoals Wesley zegt wel in MP maar alleen in free of party mode (gelukkig). Reageren
debeste95 Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 ja, ik wil dus alleen in free mode omdat dat gewoon leuk is. en niet om andere mensen dwars te zitten trouwens. die filmpjes zijn gewoon briljant maar heeft iemand nog een link voor een goede asi loader? ik weet nietof het uit maakt wat voor één je moet hebben, of wat die dingen extra kunnen? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik geloof dat alleen YAASIL werkt met de nieuwste 1.0.7.0 patch. Bij die van Alexander Blade staat in in ieder geval geen support voor 1.0.7. Reageren
debeste95 Geplaatst: 6 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 ik heb die alexander blade nu, en hij werkt gewoon online toch bedankt voor het beantwoorden Reageren
Beagle Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Oke, dan zal ik de asi loader van Alexander ook proberen; ik wil mijn native trainer van Sjaak terug. Reageren
debeste95 Geplaatst: 9 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 (bewerkt) nu ik weer op windows 7 speel werkt die van alexander niet meer dan maar die yaasil proberen die werkt wel. nu alleen nog zorgen dat ik in een game kom. altijd disconnected from game session Bewerkt: 9 juli 2010 door debeste95 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.