Jump to content

native trainer multiplayer


debeste95

Recommended Posts

best korte vraag, maar ik heb de simple native trainer en de xlive.dll. maar die xlive is volgens mij zo dat je niet online kan, maar is er dan ook geen manier om online te gaan met de simple native trainer? ik heb best veel filmpjes gezien dat ze fun hebben met de native trainer online :?

Link to comment
Delen op andere websites

Die dll waar je het over hebt is xliveless, dat is een asi loader maar zorgt er voor dat je dus niet meer op multiplayer kan. Je hebt andere asi loaders, en dan kan je zoals Wesley zegt wel in MP maar alleen in free of party mode (gelukkig).

Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik wil dus alleen in free mode omdat dat gewoon leuk is. en niet om andere mensen dwars te zitten trouwens. die filmpjes zijn gewoon briljant ^_^

maar heeft iemand nog een link voor een goede asi loader? ik weet nietof het uit maakt wat voor één je moet hebben, of wat die dingen extra kunnen? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

nu ik weer op windows 7 speel werkt die van alexander niet meer :N

dan maar die yaasil proberen

die werkt wel. nu alleen nog zorgen dat ik in een game kom. altijd disconnected from game session :-(

Bewerkt: door debeste95
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...