Jump to content

kansas city??


loempiaman

Recommended Posts

ik was aan het luisteren naar de radio tot ik ineens reclame hoorde over kansas city (this is real america, drunk, unaployed and angry) een reclame over een vacantie in kansas city. ze hebben het over ''a real men's vacation'' en spreken over o.a the flaming river?!

ook op k-jah word iets gezegt over kansas city, maar die gasten zijn onverstaanbaar :blink:

toen ben ik informatie gaan zoeken:

Kansas City is two cities in one name, two separate political entities situated on bluffs on opposite sides of the Kansas River where it joins the Missouri River. The two are connected by a number of bridges and common interests, and are economically interdependent. Combined, they represent one of the nations major commercial and industrial centers. As a leading grain and livestock market and distribution center, their impact reaches north to the cornbelt and west to the great plains. Also important to their economies are government installations and industrial areas on both sides of the river. The population of their growing metropolitan area now exceeds 1,663,000. The area is served by excellent rail, river, and interstate highway systems plus the Kansas City International Airport.

kort samengevat

kanas city is eigelijk de naam van 2 aangrensende steden. ze legen pal naast elkaar maar zijn economisch onafhankelijk. tussen de 2 steden ligt de kansas river. er wonen meer dan 1,663,000 mensen en het gebied is voorzien van perfecte infrastructuur en een vliegveld (natuurlijk B) )

er komen ook veel tornado's voor in kansas. dus weer een goede reden om de bruggen te sluiten.

dus wie weet....

Bewerkt: door loempiaman
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me heel sterk dat het Kansas gaat worden:

1) Niet echt boeiende grote steden in de buurt, iets waar Rockstar toch wel naar zal zoeken. Want wie kent Kansas City nou (zonder op Google te zoeken)?

2) GTA1-steden zijn klaar, GTA London volgt, dus op naar Europa.

3) Tornado's waarvoor bruggen moeten worden gesloten zijn geen excuus meer om niet naar het volgende eiland te kunnen gaan. Met de uitvinding van Zwemdiploma A...

Link to comment
Delen op andere websites

maar gta linden word het ook niet omdat europa niet zal aanslaan in amerika denk ik.

plus londen is niet zo'n grote stad in vergelijking met ls en sf

en ik hoop ook niet dat het gta london word, allemaal stomme lelijke ford fiesta's <_< <_<

Link to comment
Delen op andere websites

maar gta linden word het ook niet omdat europa niet zal aanslaan in amerika denk ik.

plus londen is niet zo'n grote stad in vergelijking met ls en sf

en ik hoop ook niet dat het gta london word, allemaal stomme lelijke ford fiesta's <_< <_<

maar gta linden word het ook niet omdat europa niet zal aanslaan in amerika denk ik.

Geloof mij nou amerikanen houden van europa.

plus londen is niet zo'n grote stad in vergelijking met ls en sf

Moet je toch echt even beter kijken.

en ik hoop ook niet dat het gta london word, allemaal stomme lelijke ford fiesta's  <_<  <_<
Nee, in Kansas rijden ze in lekker auto's (lees trekschuiten).
Link to comment
Delen op andere websites

Danku MrKookie voor de bijval :puh:

plus londen is niet zo'n grote stad in vergelijking met ls en sf

San Andreas was in GTA1 ook alleen maar San Francisco, dus GTA Londen zal ook wel gewoon heel Europa gaan beslaan. Bovendien maakt de grootte van een stad niet echt heel veel uit, het gaat om de bekendheid, de grootte wordt toch niet echt verwerkt in het spel. Of denk jij dat LA, SF en LV echt de omvang zoals in SA hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...