Jump to content

Eerste signature


Anoukk

Recommended Posts

1hcgns.jpg

Vanmiddag zat mijnkonijn aan me controller en heb ik maar een foto gemaakt :engel: k denk leuke sig dus tekst erbij gepleurd. <3 vind 'm zelf wel vetjes. :$

font = sansation

comments? :3

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

het idee is grappig, maar je kan het niet echt een sig noemen xD?

'n sig is 'n iets waar je iemands posts aan kan herkennen dus ja :engel:

en hij is simpel bedoeld :3

Bewerkt: door Anoukk
Link to comment
Delen op andere websites

Lelijk, zelfs voor een eerste keer. Nu moet ik zeggen dat je wel wat hebt geprobeerd, maar het resultaat is niet echt goed. Zorg ervoor dat je veel tutorials volgt en vooral blijft proberen, speel met effecten en met lettertypen, en geef letters ook wat effecten en om de handtekening af te maken kan je een border gebruiken van 1 á 2 en soms 3 pixels.

Deze handtekening geef ik een 2.

Succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze handtekening geef ik een 2.

En jou post geef ik een 0. :)

Ik vind hem leuk. Voor het eerst dat ik een eerste sig zie die niet lelijk is. Wat simpeltjes, maar je hebt tenminste geen effecten fout gebruikt ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

En de afkorting IMHO bestaat niet. ^_^ Dat is toch echt een stukje opinie hoor, ik vind de kleur wel mooi..

Schei nou toch uit jij, IMHO staat voor Introverte Mannen Hosselen Ook, das nog uit de tijd van de Hosselaars, maar daarvoor moeten we ver terug.

@topicstarter: Hij is wat standaard, maar de tekst is leuk en sterk. niets op aan te merken, zij het wel dat hij wat aan de simpele kant is. Echter weet je dat natuurlijk zelf ook.

Maar wie gaat er dan ook een signature maken van een konijn met een gameconsole, en die dan ook nog bewerken met effecten et cetera ??? Nee, lekker zo laten! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

'koud'

ik houd hem koud danku :3

Lelijk, zelfs voor een eerste keer. Nu moet ik zeggen dat je wel wat hebt geprobeerd, maar het resultaat is niet echt goed. Zorg ervoor dat je veel tutorials volgt en vooral blijft proberen, speel met effecten en met lettertypen, en geef letters ook wat effecten en om de handtekening af te maken kan je een border gebruiken van 1 á 2 en soms 3 pixels.

Deze handtekening geef ik een 2.

Succes! :tu:

Ik wil die shit niet heb ik net duidelijk gemaakt. En het font is fantastisch :D En je moet wel een hele lage indruk hebben van de gemiddelde forummer hebben als je denkt dat ik niet kan beslissen of ik een rand maak of niet :3

En de afkorting IMHO bestaat niet. ^_^ Dat is toch echt een stukje opinie hoor, ik vind de kleur wel mooi..

Schei nou toch uit jij, IMHO staat voor Introverte Mannen Hosselen Ook, das nog uit de tijd van de Hosselaars, maar daarvoor moeten we ver terug.

@topicstarter: Hij is wat standaard, maar de tekst is leuk en sterk. niets op aan te merken, zij het wel dat hij wat aan de simpele kant is. Echter weet je dat natuurlijk zelf ook.

Maar wie gaat er dan ook een signature maken van een konijn met een gameconsole, en die dan ook nog bewerken met effecten et cetera ??? Nee, lekker zo laten! :tu:

Kijk deze gooz snapt nou wat ik bedoel :3 Je moet sigs sowieso niet altijd zwaar willen maken.

Als laatste; imho staat voor 'in my honest opinion'.

Link to comment
Delen op andere websites

'koud'

[..]

[..]

Ik wil die shit niet heb ik net duidelijk gemaakt. En het font is fantastisch :D En je moet wel een hele lage indruk hebben van de gemiddelde forummer hebben als je denkt dat ik niet kan beslissen of ik een rand maak of niet :3

Je opent een topic waarin jij jou gemaakte handtekening laat zien, zodat mensen hun mening kunnen uiten en eventueel advies kunnen geven. En dan geef ik advies, en dan reageer je ietwat aangebrand. :D

Je hoeft natuurlijk geen border (''die shit'') te hebben, maar het maakt het wel completer. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Of het completer word is voor iedereen anders FireFighter, smaken verschillen.

Voor een eerste signature vind ik het helemaal niet zo lelijk, het is simpel gemaakt maar wel effectief. Bovendien zegt een leuke tekst soms meer dan een fantastische sig met ontzettend veel effecten.

Link to comment
Delen op andere websites

Je opent een topic waarin jij jou gemaakte handtekening laat zien, zodat mensen hun mening kunnen uiten en eventueel advies kunnen geven.

Ja niet om het af te kraken met kut argumenten :engel: en ik was wel iets meer dan aagebrand :3 ik heb ook nooit gezegt dat ik dit een 10 vind; in tegendeel. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel leuk, zeker voor een eerste sig :klap: . Een sig met een leuke uitspraak en een grappig plaatje hoeft niet helemaal volgestampt te worden met effecten. Maar als het nou een sig is met een naam erin (kijk maar naar mijn sig) dan mogen effecten er best wel zijn. Maar zo'n sig als die van van jou hoeft geen effecten want het is leuke tekst, zoals gezegd :D . 8/10.

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...