Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Of het completer word is voor iedereen anders FireFighter, smaken verschillen.

Voor een eerste signature vind ik het helemaal niet zo lelijk, het is simpel gemaakt maar wel effectief. Bovendien zegt een leuke tekst soms meer dan een fantastische sig met ontzettend veel effecten.

Jij leest ook al zo goed. :7 Ik geef toch een advies, dat hoeft zij toch niet per se op te volgen? Voor sommige vult het inderdaad niet, voor andere wel.

Anoukk, sorry dan. Zal voortaan het minder hard omschrijven. :puh:

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Ik vind hem leuk. Lekker simpel en grappig. Een border zou niet passen, vind ik dan. Je kunt het witte eventueel transparant maken.

Of het completer word is voor iedereen anders FireFighter, smaken verschillen.

Voor een eerste signature vind ik het helemaal niet zo lelijk, het is simpel gemaakt maar wel effectief. Bovendien zegt een leuke tekst soms meer dan een fantastische sig met ontzettend veel effecten.

Jij leest ook al zo goed. :7 Ik geef toch een advies, dat hoeft zij toch niet per se op te volgen? Voor sommige vult het inderdaad niet, voor andere wel.

Anoukk, sorry dan. Zal voortaan het minder hard omschrijven. :puh:

is ie gebanned :schater:

Bewerkt: door Anoukk
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wilde graag nog even een toevoeging maken; je hebt gamed in je handtekening verkeerd gespeld. In dit geval moet het 'gamet' zijn, aangezien een werkwoord in dit zinsverband altijd op een t eindigt.

Geplaatst:

Ik wilde graag nog even een toevoeging maken; je hebt gamed in je handtekening verkeerd gespeld. In dit geval moet het 'gamet' zijn, aangezien een werkwoord in dit zinsverband altijd op een t eindigt.

:7 ik neem aan dat je wel eens van het woord gamed gehoord hebt, wordt vaak genoeg gebruikt. Dus echt niks fouts aan.

En ja gamed is een Engels werkwoord, al hoewel het in het Nederlands gamed ook gewoon kan. Sinds de laatste jaren Engels en Nederlands toch door elkaar gemengd.

Geplaatst:

:7 ik neem aan dat je wel eens van het woord gamed gehoord hebt, wordt vaak genoeg gebruikt. Dus echt niks fouts aan.

En ja gamed is een Engels werkwoord, al hoewel het in het Nederlands gamed ook gewoon kan. Sinds de laatste jaren Engels en Nederlands toch door elkaar gemengd.

Hij zou eigelijk wel gelijk hebben, als het een Nederlands woord was. xD "Gamed" goed spellen is als grammatica toevoegen aan "watskeburt?!". :$

Gamed is gewoon goed geschreven, dat is met veel werkwoorden die orgineel uit het Engels komen.

OT:

Ik vind de signature origineel bedacht, simpel maar gewoon goed. Zelf probeer ik ook vaak dingetjes te maken, wat vaak op mislukkingen uit loopt :$

Dit is gewoon een goede sig. Echt super orgineel :Y

Bewerkt: door BAD14

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...