Jump to content

Police Pursuit Mod.


hunman

Recommended Posts

Haaidieho!

Ik heb eergister mijn GTA IV gekregen (ik weet het nogal laat maar beter nu dan nooit), en als ik speel vliegt de tijd, nu ben ik al wat verder gekomen bij het spelen, toen ging ik opyoutube kijken en zag dat er een mod bestond voor een police pursuit mod! Dit leek me fantastisch, deze mod is afkomstig van: www.mods.team-neo.com, ik heb hem gedownload maar mijn Engels is bagger.

Hier staat het instalatie procs kan iemand het voor me vertalen en ook uitleggen wat ze er precies mee bedoelen?

Bijv: wat bedoelen ze met het gedownload van verschillende programmatjes? Waar kan ik ze downloaden en wat heb ik aan de programmatjes? Wat doen die programmatjes? ga zo maar door.

Hopelijk is dit niet teveel gevraagt, Owja! Natuurlijk, het instalatie proces hieronder:

Het staat precies zo beschreven op de website en in de readme.

Installation:

1) Download & Install the GTA IV Patch: 1.0.6.0

2) Download the Police Pursuit Mod .exe file from above.

3) Open the Police Pursuit Mod .exe and when it prompts for a location, click 'browse' and navigate to your GTA root directory. [The place where your GTA_IV.exe is]

4) If you don't already have an ASI loader, type "yes" when prompted to do so at the end of the installation to install xliveless.

5) Start GTA IV as you would normally. If the mod has loaded then you should see some text at the bottom of the screen. Press numpad 0 to activate the mod..

Veel meer informatie stuur ik je graag door naar: mods.team-neo.com

Ik ben pas nieuw op het forum dus weet niet precies op mijn topic hier goed zijn en wat de gebruikelijke dingen zijn, maaar reacties als: 'google is je grootste vriend' of: 'zoek op google' naja je snapt wel wat ik bedoel zijn niet welkom! Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

Groetjes Hunman (Alex)

PS: let aub niet op mijn spelling/grammatica (dyslect).

Link to comment
Delen op andere websites

Google Translate?

1) Download en installeer patch 1.0.6.0 voor GTA IV.

2) Download het Police Pursuit Mod .exe bestand van hierboven.

3) Open het Police Pursuit Mod .exe bestand. Als er naar een locatie wordt gevraagd, klik je op bladeren en ga je naar je GTA IV map [waar GTA_IV.exe staat].

4) Als je nog geen ASI loader hebt, typ je "Yes" als je daarnaar gevraagd wordt op het einde van de installatie, om xLiveLess te installeren.

5) Start GTA IV zoals je dat normaal zou doen. Als de mod geladen is zou je wat tekst moeten zien aan de onderkant van het scherm. Gebruik numpad 0 om te activeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Google Translate?

1) Download en installeer patch 1.0.6.0 voor GTA IV.

2) Download het Police Pursuit Mod .exe bestand van hierboven.

3) Open het Police Pursuit Mod .exe bestand. Als er naar een locatie wordt gevraagd, klik je op bladeren en ga je naar je GTA IV map [waar GTA_IV.exe staat].

4) Als je nog geen ASI loader hebt, typ je "Yes" als je daarnaar gevraagd wordt op het einde van de installatie, om xLiveLess te installeren.

5) Start GTA IV zoals je dat normaal zou doen. Als de mod geladen is zou je wat tekst moeten zien aan de onderkant van het scherm. Gebruik numpad 0 om te activeren.

Erg bedankt, als ik nog ergens tegen aan loop plaats ik het hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogsteeds doet hij het niet, om jullie duidelijker te laten zien wat ik doe om hem te instaleren heb ik het gefilmt, kan iemand me zeggen wat ik nog moet doen of wat ik anders moet doen?

youtube filmpje:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol. In die map staat je IV.exe niet. (Facepalm) dat staat in C:/Program Files/ Rockstar games/GTA IV

Waar kan ik het dan vinden? is het dan: documenten -> Rockstar Games -> GTA IV ??

Want daar heb ik alles ingezet.

Of moet ik disk 2 hebben en het daar in zetten?

Bewerkt: door hunman
Link to comment
Delen op andere websites

:l

Zoals ik al zei: C:\Program Files/Rockstar Games/GTA IV

Staat er in documenten -> Rockstar Games -> GTA IV een .exe? Nee, dus daar dus niet. Staat er op de 2e schijf een .exe? Nee! En op de eerste? Ja, maar niet de goede!

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

:l

Zoals ik al zei: C:\Program Files/Rockstar Games/GTA IV

Staat er in documenten -> Rockstar Games -> GTA IV een .exe? Nee, dus daar dus niet. Staat er op de 2e schijf een .exe? Nee! En op de eerste? Ja, maar niet de goede!

Jouw link had ik al geprobeert maar als ik die bij zoeken of bij de internet browser intyp zegt hij dat er geen bestanden of wat dan ook is gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG! Klik op mijn computer, klik dan op C:\ Klik dan op Program files Klik dan op Rockstar games Klik dan op GTA IV. Daar moet je alle bestanden in plaatsen.

En als je dan yes moet typen, druk dan ook op enter :l

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

OMG! Klik op mijn computer, klik dan op C:\ Klik dan op Program files Klik dan op Rockstar games Klik dan op GTA IV. Daar moet je alle bestanden in plaatsen.

En als je dan yes moet typen, druk dan ook op enter :l

Ok, nu zit ik hier: programfiles -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto IV -> dan is er wel een GTAIV.ese maar daar kan ik hem jammer genoeg niet in opslaan... moet ik hem dan gewoon in: Grand Theft Atuo IV opslaan?

zo ziet de map eruit: http://img714.imageshack.us/f/grandtheftautoiv.jpg/

Bewerkt: door hunman
Link to comment
Delen op andere websites

OMG *Facepalm*

Ik denk dat het nooit gaat lukken zo.

Voer de installer uit. Zorg dat je navigeert naar de map die ik je eerder heb gegeven. Ga verder. Als je "Yes" in moet typen (Zonder ") vergeet dan niet op enter te drukken. Start de game op als Administrator: Rechtermuisklik op LaunchIV.exe en druk op "Als Administrator uitvoeren" en dan druk je op 0 van het rechtse vakje op je toetsenbord

Ik snap serieus niet hoe jij GTA IV geïnstalleerd krijgt, of sowieso de computer opgestart krijgt.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

OMG *Facepalm*

Ik denk dat het nooit gaat lukken zo.

Voer de installer uit. Zorg dat je navigeert naar de map die ik je eerder heb gegeven. Ga verder. Als je "Yes" in moet typen (Zonder ") vergeet dan niet op enter te drukken. Start de game op als Administrator: Rechtermuisklik op LaunchIV.exe en druk op "Als Administrator uitvoeren" en dan druk je op 0 van het rechtse vakje op je toetsenbord

Ik snap serieus niet hoe jij GTA IV geïnstalleerd krijgt, of sowieso de computer opgestart krijgt.

Ik heb gedaan wat je zei, het laatste bedoel je daarmee dat ik tijdens het spel op 0 moet drukken of gewoon buiten het spel?

Daarnaat speel ik het op een vista laptop dus ik heb geen rechter vakje zegmaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Hieronder staat een handleingkje voor je, humman. Ik ga er wel alleen vanuit dat je Windows 7 hebt. Klik op 'show'.

VOOR DE DUIDELIJKHEID: HIER HEB JE GEEN INTERNET VOOR NODIG

Ga naar je documenten, en dan het kopje 'Computer'

Oke, wat nu zien zijn allerlei handen mappen. Als je weet dat je 32-bits hebt heb je alleen een map die 'Progam Files' heet. Als je 64-bits hebt, dan heb je er twee. De juiste map is dan 'Progam Files (x86)'. Klik op de juiste map.

knipseliv.png

Oké, nu krijgen we allemaal mappen te zien van progamma's die jij op je computer hebt. Zoek dan de map, meestal is dat de naam van de uitgever van het spel. Dat is in het geval van GTA IV, Rockstar Games. Klik erop.

knipseliv2.png

Nu krijg je, als je alleen IV hebt, de map 'Grand theft Auto IV'. Klik op je die map.

knispeliv3.png

Nu krijg je de onderdelen van het spel apart. Nu kun je doen wat in je handleiding stond die je volgt, etc. (LET OP: Als je sommige onderdelen verwijdert zonder het te vervangen, crasht het spel.)

Knipseliv5.png?1279191219

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...