GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Inderdaad, maargoed. Na dit komt Douglas waarschijnlijk toch wel weer in het Nederlands Elftal. Net zoals De Jong met die afschuwelijke overtreding komt ie toch weer lachend in het Nederlands Elftal... het is gewoon een stel amateurs, die straffen die ze opleggen vind ik nog steeds veel te soft. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Kijk, hij kan heel goed voetballen, maar die kuren van hem... Ik ben van mening dat bondscoaches zulk gedrag van een speler niet mogen negeren. Je wilt een land vertegenwoordigen, dan mag je je daar ook wel naar gedragen. Ik zou het een goed idee vinden dat als een speler zich op een of andere manier misdraagt, hij best een disciplinaire straf mag krijgen gerelateerd aan een al dan niet optreden in een vertegenwoordigend team. Dus dat Van Marwijk Douglas, indien hij de procedure geheel doorlopen heeft, hem de eerste twee of drie interlands niet selecteert vanwege zijn gedrag. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Kijk, hij kan heel goed voetballen, maar die kuren van hem... Ik ben van mening dat bondscoaches zulk gedrag van een speler niet mogen negeren. Je wilt een land vertegenwoordigen, dan mag je je daar ook wel naar gedragen. Ik zou het een goed idee vinden dat als een speler zich op een of andere manier misdraagt, hij best een disciplinaire straf mag krijgen gerelateerd aan een al dan niet optreden in een vertegenwoordigend team. Dus dat Van Marwijk Douglas, indien hij de procedure geheel doorlopen heeft, hem de eerste twee of drie interlands niet selecteert vanwege zijn gedrag. Ik ben van mening dat het idee dat jij nu geeft past bij de actie van Douglas. Van de vorige straf van de KNVB richting Douglas heeft hij ook niet van geleerd want hij durft het nog in z'n gedachten te halen om het dit weekend nog een keer te flikken. Hij heeft al 2 van de 3 kansen verspeeld denk ik. En datzelfde geld voor die PSV-er genaamd Toivonen, die is de laatste tijd ook aan het klooien met z'n carriere. Focus je op het voetbal, daarvoor wordt je ook betaald.. Om het te showen aan het publiek. Doe dan niet alsof je achter de tralies in een dierentuin zit, want zo gedroegen zij zich de laatste weken. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Hij schijnt al een aardig eindje in de procedure te zitten hoor. Bovendien: waarom zou Van Marwijk dan op dit soort situaties reageren? Ik ben tegen Douglas in 't Nederlands Elftal, maar 't begint toch steeds serieuzer te lijken. Waar heb je dat van dan? Volgens mij kan het nog niet eens, omdat hij nog geen 5 jaar in Nederland woont en dit kabinet, geheel terecht overigens, geen uitzondering gaat maken. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Hij schijnt al een aardig eindje in de procedure te zitten hoor. Bovendien: waarom zou Van Marwijk dan op dit soort situaties reageren? Ik ben tegen Douglas in 't Nederlands Elftal, maar 't begint toch steeds serieuzer te lijken. Waar heb je dat van dan? Volgens mij kan het nog niet eens, omdat hij nog geen 5 jaar in Nederland woont en dit kabinet, geheel terecht overigens, geen uitzondering gaat maken. *KLIK* Douglas zit aan het einde van de procedure om Nederlander te worden en daarmee ook beschikbaar te komen voor Oranje. Van Marwijk liet eerder weten dat de verdediger van FC Twente een optie is voor het Nederlands elftal. Da's waar ik het over had in m'n post. Maar even verder zoeken levert nog wat meer detail op: *KLIK* De verdediger van FC Twente, geboren in Brazilië, heeft volgens De Telegraaf inmiddels aan alle voorwaarden voor naturalisatie voldaan en is geslaagd voor zijn inburgeringexamen. Bericht van de Telegraaf: *KLIK* Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Wat een drama, FC Twente - FC Utrecht. Alleen maar een schoppartij, waar aan de kant van Twente ook wel drie rode kaarten hadden mogen vallen. (2 voor Janko, 1 voor Chadli). Goed, uiteindelijk 1-0 doordat Utrecht met een man minder kwam te staan, 2e gele kaart was terecht, maar de eerste absoluut niet. Daarnaast is een speler van Utrecht na de tijd mishandeld. Utrecht overweegt aangifte te doen tegen supporters van Twente. Klik Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Jaah.. had het al gelezen. Ik vind het echt schandalig dat zo iets gebeurt. Sommige zeggen al gooi Twente maar uit de beker, maar dat vind ik te ver gaan. Een geldboete zou hier terrecht zijn.. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Bij Ajax-RKC staat het nu 3-1, en waarschijnlijk gaat Ajax ook gewoon naar de finale. Is het nou zo dat als FC Twente en Ajax zich beiden plaatsen voor de (voorronde van de) Champions League, dat FC Utrecht en RKC in een wedstrijd moeten bepalen wie zich plaatst voor de Europa League, mits FC Utrecht zich niet via de competitie plaatst? En is het dan niet zo dat in dat laatste geval RKC zich ook plaatst voor de Europa League? Jullie snappen het vast wel, als FC Utrecht-fan vond ik de wedstrijd van gister zeer onaangenaam (we houden het netjes hier) en hoop ik dat dit niet funest is voor mijn plaatselijke FC. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Is het nou zo dat als FC Twente en Ajax zich beiden plaatsen voor de (voorronde van de) Champions League, dat FC Utrecht en RKC in een wedstrijd moeten bepalen wie zich plaatst voor de Europa League, mits FC Utrecht zich niet via de competitie plaatst? En is het dan niet zo dat in dat laatste geval RKC zich ook plaatst voor de Europa League? Nee, zo werkt het niet. De plaats voor de Europa League die hierdoor vrijkomt wordt in de competitie dan verdeeld. Normaal gesproken spelen de nummers 4 t/m 7 van de competitie play-offs, volgens mij verschuift dat straks dan naar de nummer 5 t/m 8 en is de nummer 4 rechtstreeks geplaatst. RKC gaat dus geen Europees voetbal spelen volgend seizoen. Overigens maakt het voor deze verschuivingen niet uit of FC Twente en Ajax zich via de competitie plaatsen voor de Champions League. Ook plaatsing voor de Europa League is daarvoor voldoende. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ajax 5-1 winst op RKC. ^^ Twente VS Ajax @ Kuip. Mooimooimooi! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ajax staat nu 1-0 op AZ, en met deze stand blijft ADO op de 4e plek staan. Heel erg netjes van de club uit Den Haag. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Idd GekkieJ. PSV was gisteren echt dramatisch . Maar gelukkig 3 punten . Engelaar vindt ik echt een sukkeltje. Ongelofelijk dat hij aanvoerder is. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 PSV had echt geluk eergisteren, en nog superboeruhh zingen ook... ik zou me schamen. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 PSV had echt geluk eergisteren, en nog superboeruhh zingen ook... ik zou me schamen. Das weer zo'n typisch reactie van een Anti-PSV fan. Ze hadden wel geluk ja, maar dat heeft ieder club wel eens een keer. Maar het waren ook 2 onterechte penaly's en dan had PSV nog steeds met 2-1 gewonnen. PS. Volgens mij zingen wij helemaal nooit superboeruhh... Wij zingen altijd: 'Boeruuh, Boeruuh, Boeruuh!!' Voor de superboeren moet je in de Achterhoek zijn. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 PSV had echt geluk eergisteren... Das weer zo'n typisch reactie van een Anti-PSV fan. Ze hadden wel geluk ja, maar dat heeft ieder club wel eens een keer. Maar het waren ook 2 onterechte penaly's en dan had PSV nog steeds met 2-1 gewonnen. Mee eens. De penalty van Excelsior was al onterecht en wat dat betreft valt er niets af te dingen aan de overwinning van PSV. Natuurlijk zat ik te juichen toen Excelsior de penalty kreeg en te vloeken toen PSV alsnog won, maar dit had niets met geluk te maken. Eigenlijk was 't gewoon gerechtigheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.