Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Balazs Dzsadzsak heeft zijn contract verlengd bij PSV :dans:

Dzsudzsák verrast met nieuwe verbintenis bij PSV



Afgelopen weekend werd Lille nog in verband gebracht met Balázs Dzsudzsák en in de weken daarvoor viel zijn naam ook al bij enkele clubs uit Italië, Engeland en Spanje. De Hongaarse aanvaller verraste maandag echter vriend en vijand door zijn contract bij PSV te verlengen. Dzsudzsák tekende voor twee jaar bij en staat nu tot de zomer van 2015 op de loonlijst in Eindhoven.

De oorspronkelijke verbintenis zou dus in 2013 aflopen en Lille had naar verluidt tien miljoen euro over voor de linksbuiten. PSV liet echter direct weten dat er geen sprake kon zijn van een transfer en heeft het contract van Dzsudzsák nu zelfs verlengd. “Ik ben heel erg blij, PSV betekent bijna alles voor mij”, zei de 24-jarige international op de website van de Brabanders.

Namens PSV waren algemeen directeur Tiny Sanders en manager technische zaken Marcel Brands aanwezig. Brands: “Balázs is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers in het team van PSV en ook een van de meest productieve voetballers in de hele Eredivisie. Hij is volop in ontwikkeling en voelt zich thuis in Eindhoven. Deze contractverlenging past precies in de ambities van PSV.“

Dzsudzsák is bezig aan zijn vierde seizoen bij PSV, dat hem in het seizoen 2007/08 overnam van Debreceni. De aanvaller kwam tot dusver tot 102 competitiewedstrijden in de Eredivisie en scoorde 38 keer. “PSV is mijn club geworden”, zei Dzsudzsák. “Ik ben blij hier en heb het hier heel goed naar mijn zin en ik voel dat wij met deze groep in staat zijn om heel mooie dingen voor de club te bereiken. Ik zit ook vol in mijn ontwikkeling als voetballer en dit is voor mij de beste club om dit proces door te trekken. Er was belangstelling vanuit het buitenland, maar ik kies nu bewust voor PSV.”

Bron: Voetbalzone.nl

Dit is heel goed nieuws voor PSV. Zo behouden ze hun sterspeler en kan hij hopelijk voor aardig wat geld worden verkocht. Hopelijk zit er geen clausule in het contract.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo de transferperiode is weer gesloten. Een aantal spraakmakende transfers op een rijtje

  • Torres (Liverpool -> Chelsea, 60 miljoen)
  • Carroll (Newcastle Utd -> Liverpool, 40 miljoen)
  • Suarez (Ajax -> Liverpool, 25 miljoen)
  • Luiz (Benfica -> Chelsea, 25 miljoen)

Wat opvalt is dat vooral in de premier league zaken is gedaan: door Chelsea en Liverpool. Maar ik vind het allemaal absurde bedragen. Vooral de 40 miljoen voor Carroll en de 25 miljoen voor Suarez snap ik niet. Maargoed de nieuwe eigenaren van Pool moeten zelf weten waar ze hun geld mee weggooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat opvalt is dat vooral in de premier league zaken is gedaan: door Chelsea en Liverpool. Maar ik vind het allemaal absurde bedragen. Vooral de 40 miljoen voor Carroll en de 25 miljoen voor Suarez snap ik niet. Maargoed de nieuwe eigenaren van Pool moeten zelf weten waar ze hun geld mee weggooien.

In principe wel, maar ze verkopen Torres voor 60 miljoen, dus voor 5 miljoen hebben ze twee topspitsen erbij en één weg, dat is dus uitgerekend één topspits voor 5 miljoen. Best goede zaak toch? :puh: Maar dan is 40 miljoen nog veel te veel, ik vind Suarez beter dan Carroll. Maar Chelsea is weer lekker met geld aan het strooien, niet te begrijpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals PSV vorige week won diep in blessuretijd, zo verloor het vandaag in blessuretijd. Ook AZ heeft een verrassende nederlaag geleden tegen Excelsior. VVV-Venlo heeft met 3-0 gewonnen van NAC. Is maar goed dat ik niet gegokt heb dit weekend, had ze bijna allemaal (behalve Ajax dan) fout gehad. :7

Ben benieuwd of Twente morgen gebruik kan maken van de misser van PSV :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals PSV vorige week won diep in blessuretijd, zo verloor het vandaag in blessuretijd.

Mooi! Volgens mij zit het PSV vaker mee dan tegen met dat soort dingen, dus een keertje een tegenvaller in de laatste minuut mag wel. Nou ja, ook al zou die balans anders zijn, dan mag 't van mij nog steeds natuurlijk.

Ben benieuwd of Twente morgen gebruik kan maken van de misser van PSV :Y

Ik mag toch hopen dat FC Utrecht morgen hetzelfde doet als kortgeleden tegen Ajax: winnen. Als dat gebeurt, heb ik een topweekend en is 't weer verschrikkelijk spannend om het kampioenschap. Want niet alleen Ajax doet dan weer helemaal mee, ook FC Groningen kan er dan heel kort op zitten. Vooral dat laatste zou toch sensationeel zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nu gaan ze pas echt merken dat ze voetbalkwaliteiten hebben ingeleverd. Daar bedoel ik Reis en Afellay mee. En hoe ze gister voetbalde denk ik dat ze het niet verdienen om het kampioen te woren. Ik denk dat Twente kampioen wordt die hebben bijna niks ingeleverd. Ik hoop natuurlijk dat PSV kampioen wordt. Hopelijk laten Twente ook punten liggen net als PSV.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu gaan ze pas echt merken dat ze voetbalkwaliteiten hebben ingeleverd. Daar bedoel ik Reis en Afellay mee. En hoe ze gister voetbalde denk ik dat ze het niet verdienen om het kampioen te woren. Ik denk dat Twente kampioen wordt die hebben bijna niks ingeleverd. Ik hoop natuurlijk dat PSV kampioen wordt. Hopelijk laten Twente ook punten liggen net als PSV.

Tja, twee zwakke wedstrijden en PSV verdient het kampioenschap niet. Als ze volgende week met 3-0 winnen is iedereen weer heel lovend over PSV. Ze staan nog steeds bovenaan, dus tot nu toe is PSV de beste ploeg gebleken.

Maar dat het spannend wordt is wel zeker, de eerste club die een goede reeks kan neerzetten van 5 of meer wedstrijden, wordt kampioen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat kan geen een club in de eredivisie. Dus ik denk dat het spannend blijft tot de laatste wedstrijd. Wat mooi wordt, want Ajax zou dan tegen FC Twente moeten en PSV tegen FC Groningen.

Haha, die rode kaart gister van Swinkels :puh: Al 2x een onterrechte rode kaart gehad van dezelfde scheidsrechter..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Tussenstanden:

PSV 0-0 Ajax

Gele kaart(en): Vertonghen (AJAX) Manolev en Engelaar (PSV)

AZ 1-0 FC Twente

Goal(s): Janssen (E.D.)

Rode kaarten: Douglas (TWENTE)

Feyenoord 2-1 FC Groningen

Goals: Wijnaldum (2) (FEYENOORD) Pedersen (GRONINGEN)

Link to comment
Delen op andere websites

Douglas, wat een gestoorde gek is het. Elke keer flikt ie wel weer wat waardoor ie over de scheef gaat. 6 wedstrijden is dan ook goed voor hem, d'r zit echt een steekje los in die gast.

Dan naar de ''topper'' PSV-Ajax. Man, man, man, wat was het saai. Voor niets zo zenuwachtig geweest. Moment van de wedstrijd was dan nog wel die smerige, smerige, elleboog van Ola Toivonen. Ook zo'n Douglas achtig iemand, alleen ''ik speel het slim''. Rare gast is het ook, geef hem ook maar wat wedstrijden, 4 zal het wel doen, ook nog voor die naai actie tegen ADO. Dat van Verthongen snap ik dan nog wel, aangezien Marcelo zijn kop bijna eraf rukt, maar je moet ook nooit zoiets doen. Schorsen? Nee, maar Ajax mag hem wel een waarschuwing geven. En nee, ik kijk niet met een Ajax-bril.

Link to comment
Delen op andere websites

Die actie van Douglas, die had echt niks met voetbal te maken. De eerste overtreding op zich vind ik nog wel meevallen, maar dat duwen tegen de scheidsrechter en omverduwen van die ander kan echt niet. En dan heeft ie nog geluk dat Wisgerhof en later Boschker hem tegenhielden/begeleidden richting de kleedkamers, anders had ie nog wel gekkere dingen gedaan denk ik. Ik vind dat ie er met zes wedstrijden nog genadig vanaf komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Die actie van Douglas, die had echt niks met voetbal te maken. De eerste overtreding op zich vind ik nog wel meevallen, maar dat duwen tegen de scheidsrechter en omverduwen van die ander kan echt niet. En dan heeft ie nog geluk dat Wisgerhof en later Boschker hem tegenhielden/begeleidden richting de kleedkamers, anders had ie nog wel gekkere dingen gedaan denk ik. Ik vind dat ie er met zes wedstrijden nog genadig vanaf komt.

Inderdaad, wat een ontzettende dorpsgek is die Douglas. Echt zo'n ventje die overal de ruzie's opzoekt enzo, is er een opstootje ergens? Trekt ie een sprint van 20 M om erbij te gaan staan duwen. nosmile.gif

Ik hoop hiermee dat ie er eens wat van leert, want de vorige keer dat hij het deed heeft hij er blijkbaar niets van geleerd. Daarnaast hoop ik dat hij door dit puntje z'n bijna positie in het Nederlands Elftal heeft verspeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop hiermee dat ie er eens wat van leert, want de vorige keer dat hij het deed heeft hij er blijkbaar niets van geleerd. Daarnaast hoop ik dat hij door dit puntje z'n bijna positie in het Nederlands Elftal heeft verspeeld.

Die positie heeft ie natuurlijk helemaal nooit gehad. :cab: Een of ander raar hersenspinsel van iemand maar die Douglas was natuurlijk nooit Nederlander geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop hiermee dat ie er eens wat van leert, want de vorige keer dat hij het deed heeft hij er blijkbaar niets van geleerd. Daarnaast hoop ik dat hij door dit puntje z'n bijna positie in het Nederlands Elftal heeft verspeeld.

Die positie heeft ie natuurlijk helemaal nooit gehad. :cab: Een of ander raar hersenspinsel van iemand maar die Douglas was natuurlijk nooit Nederlander geworden.

Hij schijnt al een aardig eindje in de procedure te zitten hoor. Bovendien: waarom zou Van Marwijk dan op dit soort situaties reageren? Ik ben tegen Douglas in 't Nederlands Elftal, maar 't begint toch steeds serieuzer te lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...