Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Pff, Beenhakker opgestapt. Dan zal Mario Been binnenkort ook wel opstappen, denk ik. Hadden ze beter die Gudde eruit kunnen gooien denk ik.. Dit wordt weer vanaf het begin beginnen met Feyenoord duh.gif

Visser, wil je één speler opnoemen die Beenhakker heeft gehaald die Feyenoord ook daadwerkelijk beter heeft gemaakt?

Pff.. Denk je dat die Gudde eindelijk de zaak op poten begint te krijgen, kegelt hij (indirect weliswaar) Beenhakker eruit.

Beenhakker is zelf opgestapt. Hier heeft Gudde niks mee te maken gehad. Beenhakker zou in februari met Feyenoord om de tafel gaan voor een nieuw contract, maar dat doet het er nu niet meer toe.

Been moet nu gewoon een held zijn en morgen bekend maken dat ook hij er mee kapt, dan maakt hij zich legendarisch bij mij. Been, Beenhakker is het perfecte duo voor feyenoord op dit moment.

Argumenten?

En wat nu? Gaat die kk lul van een Gudde z'n vriendje Bosz weer terughalen? Degene die één (haalbare) td kan noemen die beter is dan Don Leo krijgt van mij een kratje bier!

Bosz is nu lekker bezig met het coachen van Heracles, en die heeft een doorlopend contract. Martin van Geel, wiens contract loopt af bij Roda JC, zou wel een serieuze optie kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pff.. Denk je dat die Gudde eindelijk de zaak op poten begint te krijgen, kegelt hij (indirect weliswaar) Beenhakker eruit.

Beenhakker is zelf opgestapt. Hier heeft Gudde niks mee te maken gehad. Beenhakker zou in februari met Feyenoord om de tafel gaan voor een nieuw contract, maar dat doet het er nu niet meer toe.

Hier heeft Gudde wel degelijk wat mee te maken gehad. Beenhakker en Feyenoord zouden voor februari om de tafel gaan om te evalueren. Nu is hem echter gezegd dat zijn contract sowieso niet wordt verlengd en dan is Beenhakker iemand die de eer wel aan zichzelf houdt. Vandaar dat hij zijn vertrek aankondigt. Kun je wel bijdehand doen door naar argumenten en bronnen te vragen, maar die heb je zelf blijkbaar ook niet gecheckt.

*KLIK* & *KLIK*.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff.. Denk je dat die Gudde eindelijk de zaak op poten begint te krijgen, kegelt hij (indirect weliswaar) Beenhakker eruit.

Beenhakker is zelf opgestapt. Hier heeft Gudde niks mee te maken gehad. Beenhakker zou in februari met Feyenoord om de tafel gaan voor een nieuw contract, maar dat doet het er nu niet meer toe.

Hier heeft Gudde wel degelijk wat mee te maken gehad. Beenhakker en Feyenoord zouden voor februari om de tafel gaan om te evalueren. Nu is hem echter gezegd dat zijn contract sowieso niet wordt verlengd en dan is Beenhakker iemand die de eer wel aan zichzelf houdt. Vandaar dat hij zijn vertrek aankondigt. Kun je wel bijdehand doen door naar argumenten en bronnen te vragen, maar die heb je zelf blijkbaar ook niet gecheckt.

*KLIK* & *KLIK*.

Mijn excuses, maar ik baseerde mijn antwoorden op de berichten die ik vanmorgen heb gelezen. Verder wist ik nog niets van Beenhakker's eigen reactie op zijn vetrek en wat daar de oorzaak van is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heeft Gudde wel degelijk wat mee te maken gehad. Beenhakker en Feyenoord zouden voor februari om de tafel gaan om te evalueren. Nu is hem echter gezegd dat zijn contract sowieso niet wordt verlengd en dan is Beenhakker iemand die de eer wel aan zichzelf houdt. Vandaar dat hij zijn vertrek aankondigt. Kun je wel bijdehand doen door naar argumenten en bronnen te vragen, maar die heb je zelf blijkbaar ook niet gecheckt.

Dat is ook niet helemaal waar. de RvC beslist of het contract van Beenhakker al dan niet verlengt wordt. De overige 3 directieleden (Leo dus niet) hadden echter de RvC het advies gegeven om het contract niet te verlengen. Het is dus niet 100% zeker dat Beenhakker zou moeten oprotten, maargoed als de directie zoiets adviseerd zal de RvC daar wel mee akkoord gaan normaal gesproken.

Maargoed Martin van Geel halen (eventueel)ipv Beenhakker, wat een faal. Op wat voor gebied is van Geel beter?

Link to comment
Delen op andere websites

Maargoed Martin van Geel halen (eventueel)ipv Beenhakker, wat een faal. Op wat voor gebied is van Geel beter?

Hoezo faal? Volgens mij heeft Van Geel bij vrijwel alle clubs waar hij werkzaam was goed werk verricht. Maar ik zou 't niet doen als ik hem was: zonder geld kun je toch weinig.

Link to comment
Delen op andere websites

Maargoed Martin van Geel halen (eventueel)ipv Beenhakker, wat een faal. Op wat voor gebied is van Geel beter?

Hoezo faal? Volgens mij heeft Van Geel bij vrijwel alle clubs waar hij werkzaam was goed werk verricht. Maar ik zou 't niet doen als ik hem was: zonder geld kun je toch weinig.

Ik zeg niet dat van Geel een slechte technisch directeur zou zijn, integendeel. Maar de vraag is of hij het beter zou doen dan Beenhakker? Want nu ontsla je een td om er vervolgens een aan te nemen die even goed of minder goed functioneert. Want ik kan niemand bedenken die het beter zou kunnen doen dan Leo.

Link to comment
Delen op andere websites

De klassieker is altijd een wedstrijd op zich, ongeacht de stand op de ranglijst. Blijkbaar haalt zo'n wedstrijd tegen de ander bepaalde krachten tevoorschijn waardoor men beter presteert. Maar dit keer was daar geen sprake van. Ajax was gewoon beter, en had meer moeten en kunnen scoren: Ze hebben zelf een ruimere uitslag laten liggen.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je die panna gezien bij De Cler? Echt heel rustig door de benen :).

Haha, ja hilarisch (filmpje hieronder voor degene die het gemist heeft). :schater: Ook geniaal om de samenvatting te kijken (klik). Allemaal kansen voor Ajax, en slechts 1 voor Feyenoord, wat nog echt héél slecht was ingeschoten ook.

Liep vandaag over de Coolsingel, loopt er een gast voorbij met een Ajax-shirt. Een dag na de klassieker, met een Ajax shirt, daar verschijnen? Dat is gewoon provoceren. Kinderachtig en lomp, geloof ook niet dat dat echt een Ajax-fan is, eerder een "kijk mij eens stoer zijn"-persoon.

http://www.youtube.com/watch?v=t6e3WFucn8s

Dat kakelen is wel vervelend, zou even het geluid afzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk hoor die panna, maar kan hij het ook doen bij een aanval? De bal is uit en De Cler gaat niet eens voor de bal, want hij kijkt er niet eens naar en loopt gewoon rustig verder. Waarschijnlijk heeft hij het niet eens gemerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk hoor die panna, maar kan hij het ook doen bij een aanval? De bal is uit en De Cler gaat niet eens voor de bal, want hij kijkt er niet eens naar en loopt gewoon rustig verder. Waarschijnlijk heeft hij het niet eens gemerkt.

Ach ja, het blijft leuk om naar te kijken :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn god zeg, dat Bahia nog een voetballer mag zijn. :7 Nog nooit iemand zo slecht zien spelen zeg. :7 Nou ja, 2-0 winst, helaas niet meer, maar wel een mooie overwinning.

Emanuelson naar AC Milan, wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...