RS-modder Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Ik ben heel erg voor Twente. Ik vind het erg jammer dat het niet op tv te zien is, zo'n livestream waar jullie het over hadden waar kan ik dat vinden? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het is natuurlijk wel op Eredivisie Live te zien. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Berg in de basis PSV. Dit gaat ons hoogst waarschijnlijk de CL kosten, al hoop ik van harte dat ik het mis heb. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Ik ben heel erg voor Twente. Ik vind het erg jammer dat het niet op tv te zien is, zo'n livestream waar jullie het over hadden waar kan ik dat vinden? Dat is niet helemaal legaal, maar je kunt het ook via NOS Langs De Lijn volgen: klik Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Ik ben heel erg voor Twente. Ik vind het erg jammer dat het niet op tv te zien is, zo'n livestream waar jullie het over hadden waar kan ik dat vinden? Dat is niet helemaal legaal, maar je kunt het ook via NOS Langs De Lijn volgen: klik Fuck, ik kreeg nog een hartaanval.. Meteen kans voor Ruiz 1 op 1 tegen Vermeer.. Pfoee. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het is natuurlijk wel op Eredivisie Live te zien. Wil ik het gewoon kopen via internet, is de site naar de kloten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het is natuurlijk wel op Eredivisie Live te zien. Wil ik het gewoon kopen via internet, is de site naar de kloten. Blijkbaar kunnen ze zoveel mensen niet aan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Het is natuurlijk wel op Eredivisie Live te zien. Wil ik het gewoon kopen via internet, is de site naar de kloten. Blijkbaar kunnen ze zoveel mensen niet aan. Blijkbaar inderdaad. Is wel ontzettend lomp van ze, zo lopen ze veel inkomsten mis. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Oi, wat slecht.. Waarom hebben ze ooit die rechten verkocht, dat had gewoon publiekelijk moeten blijven. :$ Ik ben benieuwd naar de uitslag. Ga vanmiddag naar een Housewarming, dus mis de wedstrijd sowieso wel, maar de spanning is er niet minder om. Ik hoop voor beide partijen dat het een mooie wedstrijd wordt, en ja.. Waar wat mij betreft de gun-factor naar neigt? Beide eigenlijk wel, maar ja, Tukland is dichterbij, hè.. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Ik wil even zeggen tegen Guardian dat Utrecht 2-0 voorstaat tegen AZ. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Dit wordt wel een lekker spamtopic zo. Wel ontzettend slordig dat Twente al na een halve minuut zo'n gigantische kans krijgt. Het liep met een sisser af, maar Ajax was duidelijk nog niet wakker. Maar ze zijn wel nadrukkelijk op zoek naar de openingstreffer merk ik. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Ja goed hè, maar dan moet Heracles zich thuis wel verslikken in Den Haag. Dus allemaal even: "Hup ADO, hup ADO!" Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 (bewerkt) Ja goed hè, maar dan moet Heracles zich thuis wel verslikken in Den Haag. Dus allemaal even: "Hup ADO, hup ADO!" 1e 100% kans voor Ajax.. moet je natuurlijk wel in het netje schieten he. En ADO wint vast wel tegen Almelo. Speciaal voor Mathijs van Niewkerk, gaat ie lekker kaal. Ajax 1-0 voor. Maar niet te vroeg juichen zoals vorige keer. Bewerkt: 15 mei 2011 door GekkieJ01 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 1-0, lekker lekker. Zat er ook al wel een beetje aan te komen. Twente liet het allemaal wel een beetje over zich heen komen. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 mei 2011 Rapport Geplaatst: 15 mei 2011 Haha, als je dit topic elke minuut even F5't, krijg je zo ongeveer een live verslag van de wedstrijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.