Jump to content

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en België?


Wesley

WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en Belgi  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet het WK van 2018/2022 naar de Benelux komen?

    • Ja!
      33
    • Nee!
      23
    • Twijfel
      3


Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    10

  • Mania-92

    8

  • Wesley

    7

  • wesley123

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

RUSLAND? :?

Dat is echt wel de laatste plek waar je een WK organiseert: te grote afstanden, geen degelijke stadions (valt aan te werken) en ook een vreemd klimaat.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Had Rusland verwacht, en helaas word het ook Rusland.

Ondemocratisch? Check

Dictatuur? Check

Regering <> mafia? Check

Geen mensenrechten? Check

Dan nog maar te zwijgen over het vele racisme dat in dat land zegen viert. Wat doet men? Joh laat ze maar lopen.

Nee prima keuze FIFA. Men zal wel een hoop geld in de zakken van Blatter en de zijne hebben gestoken. :ch:

Jij hebt duidelijk nog nooit geschiedenis gehad, of je komt na 20 jaar weer onder een steen vandaan.

Rusland is nu gewoon een democratie met een president die verkozen word en een hele regering, van het hele communisme is daar vrij weinig nog van over.

Rusland is geen democratie. Wat zeg je? Een president door het volk gekozen? Nee. Heb je wel enig idee hoeveel er de laatste verkiezingen is gefraudeerd, en het aantal validerende stemmen voor de huidige leider VELEN malen lager is, dan men iedereen wil laten geloven? Blijkbaar niet, want jij bent 1 van de mensen die de schijn democratie van Rusland gelooft.

Van Communisme is inderdaad geen spraken meer, maar daar had ik het ook helemaal niet over. Ik zeg Rusland is een dictatuur, en GEEN communistische staat zoals bv Noord Korea.

Link to comment
Delen op andere websites

geen degelijke stadions (valt aan te werken)

Waar staan die degelijke stadions hier in Nederland en Belgie dan?

en ook een vreemd klimaat.

Ik noem het klimaat hier ook niet 'normaal'

Jij hebt duidelijk nog nooit geschiedenis gehad, of je komt na 20 jaar weer onder een steen vandaan.

Rusland is nu gewoon een democratie met een president die verkozen word en een hele regering, van het hele communisme is daar vrij weinig nog van over.

Rusland is geen democratie. Wat zeg je? Een president door het volk gekozen? Nee. Heb je wel enig idee hoeveel er de laatste verkiezingen is gefraudeerd, en het aantal validerende stemmen voor de huidige leider VELEN malen lager is, dan men iedereen wil laten geloven? Blijkbaar niet, want jij bent 1 van de mensen die de schijn democratie van Rusland gelooft.

Fraude heeft niks met wel of niet democratie te maken. Je spreekt jezelf ook tegen namelijk, want bij een land wat geen democratie heeft word er niet gestemt voor een leider, dat word hier dus wel anders kun je er geen fraude op plegen. Ht is ook geen schijn dat Rusland een democratie is, zolang er een gekozen leider is het volk inspraak heeft en er mensenrechten gelden is het gewoon een democratie, of de boel daar corrupt is of niet.

Van Communisme is inderdaad geen spraken meer, maar daar had ik het ook helemaal niet over. Ik zeg Rusland is een dictatuur, en GEEN communistische staat zoals bv Noord Korea.

Jaja een dictatuur waarbij je op een leider stemt, zoiets noem je nog steeds democratie. Een dictatuur is als er een persoon alles te zeggen heeft en deze niet door het volk verkozen is. In Rusland is er een regering, een gekozen leider dus is het geen dictatuur, gewoon een democratie dus.

Link to comment
Delen op andere websites

geen degelijke stadions (valt aan te werken)

Waar staan die degelijke stadions hier in Nederland en Belgie dan?

en ook een vreemd klimaat.

Ik noem het klimaat hier ook niet 'normaal'

Natuurlijk hebben wij geen degelijke stadions, maar ik wil ook helemaal niet dat het WK naar hier komt. :puh:

En het klimaat in Rusland vindt ik toch wel extreem vooral dit jaar, een winter met temperaturen van -20°C en een zomer met een hitte waardoor er bosbranden ontstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Had Rusland verwacht, en helaas word het ook Rusland.

Ondemocratisch? Check

Dictatuur? Check

Regering <> mafia? Check

Geen mensenrechten? Check

Dan nog maar te zwijgen over het vele racisme dat in dat land zegen viert. Wat doet men? Joh laat ze maar lopen.

Nee prima keuze FIFA. Men zal wel een hoop geld in de zakken van Blatter en de zijne hebben gestoken. :ch:

Jij hebt duidelijk nog nooit geschiedenis gehad, of je komt na 20 jaar weer onder een steen vandaan.

Rusland is nu gewoon een democratie met een president die verkozen word en een hele regering, van het hele communisme is daar vrij weinig nog van over.

Rusland is geen democratie. Wat zeg je? Een president door het volk gekozen? Nee. Heb je wel enig idee hoeveel er de laatste verkiezingen is gefraudeerd, en het aantal validerende stemmen voor de huidige leider VELEN malen lager is, dan men iedereen wil laten geloven? Blijkbaar niet, want jij bent 1 van de mensen die de schijn democratie van Rusland gelooft.

Van Communisme is inderdaad geen spraken meer, maar daar had ik het ook helemaal niet over. Ik zeg Rusland is een dictatuur, en GEEN communistische staat zoals bv Noord Korea.

En heb je daar ook bewijs voor? Of 'denk' je dat maar?

Natuurlijk heeft Rusland een ander bestuur dan Nederland, maar het een dictatuur noemen slaat nergens op.

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Had Rusland verwacht, en helaas word het ook Rusland.

Ondemocratisch? Check

Dictatuur? Check

Regering <> mafia? Check

Geen mensenrechten? Check

Dan nog maar te zwijgen over het vele racisme dat in dat land zegen viert. Wat doet men? Joh laat ze maar lopen.

Nee prima keuze FIFA. Men zal wel een hoop geld in de zakken van Blatter en de zijne hebben gestoken. :ch:

Jij hebt duidelijk nog nooit geschiedenis gehad, of je komt na 20 jaar weer onder een steen vandaan.

Rusland is nu gewoon een democratie met een president die verkozen word en een hele regering, van het hele communisme is daar vrij weinig nog van over.

Rusland is geen democratie. Wat zeg je? Een president door het volk gekozen? Nee. Heb je wel enig idee hoeveel er de laatste verkiezingen is gefraudeerd, en het aantal validerende stemmen voor de huidige leider VELEN malen lager is, dan men iedereen wil laten geloven? Blijkbaar niet, want jij bent 1 van de mensen die de schijn democratie van Rusland gelooft.

Van Communisme is inderdaad geen spraken meer, maar daar had ik het ook helemaal niet over. Ik zeg Rusland is een dictatuur, en GEEN communistische staat zoals bv Noord Korea.

En heb je daar ook bewijs voor? Of 'denk' je dat maar?

Natuurlijk heeft Rusland een ander bestuur dan Nederland, maar het een dictatuur noemen slaat nergens op.

Mensen die daar al tientallen jaren wonen. Men zegt dat het nu weer terug is gegaan, naar de structuur van voor de val van de voormalige Sovjetunie.

Natuurlijk is dit niet de dictatuur die we uit de boeken kennen, maar Poetin en co hebben een andere definitie aan de term dictatuur gegeven.

En ja Wesley die Russische democratie is een schijn. Nogmaals men heeft van te voren er al voor gezorgd dat de voormalige KGBers Poetin en de rest van die meut aan macht komen en blijven. Guess who is leading Russia next? Poetin, de huidige Premier.

Link to comment
Delen op andere websites

nou en dat dat gebeurt? Zolang er verkiezingen zijn voor het presidentschap en de mensen vrij recght van spreken hebben is het gewoon een democratie, no matter how die dudes aan de macht komen, zoalng ze zich maar hebben opgegeven.

Om maar even te bewijzen

Regeringsvorm Federale republiek

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rusland

Een federale republiek of bondsrepubliek is de staatsvorm van een land dat zowel een republiek als een federatie is. Hoewel de twee soms samen gaan, is niet iedere republiek een federatie en niet iedere federatie een republiek. Voorbeelden van republieken en eenheidsstaten zijn: China, Frankrijk, Israël en Italië. Voorbeelden van federale monarchieën zijn: Australië, België, Canada, Maleisië,en de Verenigde Arabische Emiraten.

Vrijwel alle federale republieken kennen een tweekamerstelsel. Een van de kamers vertegenwoordigt het volk en wordt gekozen door middel van evenredige vertegenwoordiging of een districtenstelsel waarin alle kiesdistricten uit een ongeveer even grote vertegenwoordiging. De andere kamer vertegenwoordigt de unie, en wordt gekozen door een districtenstelsel waarin voor elke staat ongeacht de bevolkingsgrootte evenveel leden zetelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Federale_republiek

Wat een dictatuur zeg...

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die daar al tientallen jaren wonen. Men zegt dat het nu weer terug is gegaan, naar de structuur van voor de val van de voormalige Sovjetunie.

"Mensen zeggen dat..." en "Men zegt..."...ja, zo ken ik er ook nog wel een paar. Als je zulke beweringen doet, kom dan op z'n minst met een goede onderbouwing. Zo kan iedereen dingen gaan roepen.

We kunnen hier eindeloos over doorlullen.

Feit is, dat jij en ik van "mening" verschillen.

Kijk, heel goed, dát is een feit. Wat je hierboven verkondigt is een slecht onderbouwde mening, waarin je zogenoemde feiten brengt die nergens op gebaseerd zijn. Ik kan ook wel zeggen dat ik ergens heb gehoord dat het juist de perfecte democratie is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen heeft de FIFA besloten, en is dit topic naar mijn idee niet meer relevant. We zullen het met Rusland moeten doen, en Oranje zal zich dus gewoon moeten zien te kwalificeren (geluk voor de Russen, die hebben de laatste jaren wat moeite met kwalificatie-rondes). Spijtig dat het niet in Engeland is, want daar had ik nog wel heen gewild, Rusland zie ik niet zo zitten. Ik heb de hoop dat het nog wel goed komt met de stadions en infrastructuur, en nu ga ik me weer concentreren op de EK-kwalificatie. Over en uit :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou dit topic niet relevant zijn? We kunnen toch nog altijd discussiëren over de uitkomst?

Rusland.. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Wat de FIFA vast ideaal zou hebben gevonden, is dat er eigenlijk niets is. Geen mooie stadions e.d.. M.a.w, het zal er zo komen zoals de FIFA wil. Hopelijk pakt het goed uit wat betreft de tijden van de wedstrijden. Daarom vond ik Zuid-Afrika super, die had geen tijdverschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou dit topic niet relevant zijn? We kunnen toch nog altijd discussiëren over de uitkomst?

Maar dan zou je de topictitel moeten aanpassen, naar mijn idee.

Hopelijk pakt het goed uit wat betreft de tijden van de wedstrijden.

De speelstad die het verst bij ons vandaan ligt is Jekaterinenburg, wat in Azië ligt. Het tijdsverschil is 4 uur. Als een wedstrijd daar om, bijvoorbeeld, 20:00 plaatselijke tijd begint, is het bij ons pas 16:00 uur. Het verschil met Moskou is maar 2 uur, dat is beter te doen. Maar het is nog niet zover, misschien worden we positief verrast.

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen hier eindeloos over doorlullen.

Feit is, dat jij en ik van "mening" verschillen.

nou wat ik zeg is geen mening, dat is een feit wat ik door middel van bronnen heb bewezen, er valt weinig over door te lullen tussen mensen die normaal discussieren omdat er niks valt te discussieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...