Jump to content

Welke game vind jij die er moet komen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Welke game vind jij dat er moet komen?

Ikzelf zat te denken aan Troy, een mooie film. Dat je de hoofdpersoon Achilles bent. En dan bijvoorbeeld een weg moet banen door het leger van de stad Troye. En dat je de verhaallijn na speelt (Zoals in andere games ook wel)

Ik wil echt weer een soort middeleeuws spel waar je mee kan spelen zoals ik hierboven heb beschreven.

Waar houdt jij van en wil jij als spel?

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

6

• NickOwnage

4

• Cheers.

4

• onbekendeIV

3

Geplaatst:

Een spel waarbij je de mogelijkheid hebt om de hele stad te verwoesten, dus ook gebouwen :eten:

En als de stad helemaal verwoest is, kan je naar een andere stad gaan :puh:

Geplaatst:

Een spel waarbij je de mogelijkheid hebt om de hele stad te verwoesten, dus ook gebouwen :eten:

En als de stad helemaal verwoest is, kan je naar een andere stad gaan :puh:

Leuk, naam: City's under Mayhem? :D

Geplaatst:

Iets als Flight Simulator voor op console spreekt me wel aan. Zeker als dat spel hoge graphics biedt. :D

Geplaatst:

Iets als Flight Simulator voor op console spreekt me wel aan. Zeker als dat spel hoge graphics biedt. :D

Lijkt me ook wel wat. Misschien moeten ze dan ook iets van een Joystick weer gebruiken als in een Helicopter of een vliegtuig.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Lijkt me ook wel wat. Misschien moeten ze dan ook iets van een Joystick weer gebruiken als in een Helicopter of een vliegtuig.

Er zijn daar veel te weinig knopjes voor (op de PS3 of 360). Ga je er dan een controller bij leveren, wordt het gewoon een toetsenbord.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...