Jump to content

Welke game vind jij die er moet komen?


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    6

  • NickOwnage

    4

  • Cheers.

    4

  • onbekendeIV

    3

Eén ding snap ik niet; waarom met elke free roaming spel die je wilt met de letters G.T.A te maken hebben, een beetje originaliteit zal niet verkeerd zijn.

(geld in zn algemeen dit bericht)

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

Eén ding snap ik niet; waarom met elke free roaming spel die je wilt met de letters G.T.A te maken hebben, een beetje originaliteit zal niet verkeerd zijn.

(geld in zn algemeen dit bericht)

Daar heb je gelijk in. mensen denken dat elke free roaming/actie game meteen een gta is :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

mensen denken dat elke free roaming/actie game meteen een gta is :bier:

Nee hoor, je hebt ook nog RDR :bonk:

Het Flodder-idee spreekt me wel aan. De verhaallijnen van de drie delen zijn redelijk eenvoudig om te zetten naar een game, en dan zijn er talloze elementen die het prima doen als zij-missies. Ook leuk dat je tijdens het spel van personage verandert, omdat elke persoon zijn eigen (zij)missies heeft: Met zoon Kees kan je in NY bijvoorbeeld benzine stelen, en met ma Flodder kan je racen met die voedselbus (kan zo gauw niet op de correcte omschrijving komen) die in Zonnedael rondrijdt. Ik zie het helemaal voor me!

Link to comment
Delen op andere websites

mensen denken dat elke free roaming/actie game meteen een gta is :bier:

Nee hoor, je hebt ook nog RDR :bonk:

Het Flodder-idee spreekt me wel aan. De verhaallijnen van de drie delen zijn redelijk eenvoudig om te zetten naar een game, en dan zijn er talloze elementen die het prima doen als zij-missies. Ook leuk dat je tijdens het spel van personage verandert, omdat elke persoon zijn eigen (zij)missies heeft: Met zoon Kees kan je in NY bijvoorbeeld benzine stelen, en met ma Flodder kan je racen met die voedselbus (kan zo gauw niet op de correcte omschrijving komen) die in Zonnedael rondrijdt. Ik zie het helemaal voor me!

En met dochter Kees de buurman neuken! :tu:

Maar serieus, ik vind het wel een leuk idee zo een flodder game :) .

Link to comment
Delen op andere websites

mensen denken dat elke free roaming/actie game meteen een gta is :bier:

Nee hoor, je hebt ook nog RDR :bonk:

Het Flodder-idee spreekt me wel aan. De verhaallijnen van de drie delen zijn redelijk eenvoudig om te zetten naar een game, en dan zijn er talloze elementen die het prima doen als zij-missies. Ook leuk dat je tijdens het spel van personage verandert, omdat elke persoon zijn eigen (zij)missies heeft: Met zoon Kees kan je in NY bijvoorbeeld benzine stelen, en met ma Flodder kan je racen met die voedselbus (kan zo gauw niet op de correcte omschrijving komen) die in Zonnedael rondrijdt. Ik zie het helemaal voor me!

En met dochter Kees de buurman neuken! :tu:

Maar serieus, ik vind het wel een leuk idee zo een flodder game :) .

Ik niet! Van Flodder blijven ze af!

Link to comment
Delen op andere websites

Een game van I am legend, dat lijkt me echt sooo sweeet.

Beetje volgas door het uitgestorven new york racen, en dat je dan ook kan kiezen dat je Sam bent of Will smith.

En dan ook met zombies en vies veel geweren etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een game van I am legend, dat lijkt me echt sooo sweeet.

Beetje volgas door het uitgestorven new york racen, en dat je dan ook kan kiezen dat je Sam bent of Will smith.

En dan ook met zombies en vies veel geweren etc.

Dan moet Sam er wel in zitten, en je moet wel af en toe een paar doodsbange New Yorkers tegenkomen. Maar dat vind ik best wel een vet idee :tu: . Overigens lijkt Sam als playable character niet zo geweldig, dat kan dan ook maar de helft van de game. Maar misschien is het een leuke future om even te kloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een game die draait om motobendes, je rang in de bende, free-roam,... En ja, TLaD lijkt daarop, maar ik wil een volledige game.

TLAD is een volledige game :7 . Het is een stand-alone uitbreiding. Op de cover van de Episodes staat niet voor niets: ''Twee volledige games''.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...