Guardian1980 Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Een soort Test Drive Unlimited maar dan met de nederlandse snelwegen, en als stad bijv Arnhem. Ben je bekend met A2 racer Dat is echt nostalgie... Reageren
St.Jimmy Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Een game die draait om motobendes, je rang in de bende, free-roam,... En ja, TLaD lijkt daarop, maar ik wil een volledige game. TLAD is een volledige game . Het is een stand-alone uitbreiding. Op de cover van de Episodes staat niet voor niets: ''Twee volledige games''. Ja, maar zijn er evenveel achievements, missies,... als IV? Nee. Reageren
Dotz Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Een game die draait om motobendes, je rang in de bende, free-roam,... En ja, TLaD lijkt daarop, maar ik wil een volledige game. TLAD is een volledige game . Het is een stand-alone uitbreiding. Op de cover van de Episodes staat niet voor niets: ''Twee volledige games''. Ja, maar zijn er evenveel achievements, missies,... als IV? Nee. Achievements ? Dat is de grootse onzin sinds er MegaMen games in 3 dimensies zijn verschenen! Achievements zijn nutteloze .jpg afbeeldingen, als je wilt pluk ik er zo wat voor je van internet . Je speelt een game om de gameplay, niet om plaatjes voor in je onderbroek. En er zijn niet evenveel missies als in IV, maar dat wil niet zeggen dat TLAD geen volwaardige game is, dat zegt meer over IV dan over TLAD. Bovendien heb je in TLAD meer leuke dingen om te doen na het uitspelen van de verhaallijn. Reageren
St.Jimmy Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 En wat over de missies? Reageren
Dotz Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Een game die draait om motobendes, je rang in de bende, free-roam,... En ja, TLaD lijkt daarop, maar ik wil een volledige game. TLAD is een volledige game . Het is een stand-alone uitbreiding. Op de cover van de Episodes staat niet voor niets: ''Twee volledige games''. Ja, maar zijn er evenveel achievements, missies,... als IV? Nee. Achievements ? Dat is de grootse onzin sinds er MegaMen games in 3 dimensies zijn verschenen! Achievements zijn nutteloze .jpg afbeeldingen, als je wilt pluk ik er zo wat voor je van internet . Je speelt een game om de gameplay, niet om plaatjes voor in je onderbroek. En er zijn niet evenveel missies als in IV, maar dat wil niet zeggen dat TLAD geen volwaardige game is, dat zegt meer over IV dan over TLAD. Bovendien heb je in TLAD meer leuke dingen om te doen na het uitspelen van de verhaallijn. En wat over de missies? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2010 Een game van I am legend, dat lijkt me echt sooo sweeet. Beetje volgas door het uitgestorven new york racen, en dat je dan ook kan kiezen dat je Sam bent of Will smith. En dan ook met zombies en vies veel geweren etc. iets fallout achtige gameplay/setting zou ook mooi zijn of niet? Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Een soort actie spel dat je eigen stad kan bouwen en dat je er zelf in kan spelen en missies kan doen en dat ondere spelers ook jou stad kunnen downloaden. Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Een soort actie spel dat je eigen stad kan bouwen en dat je er zelf in kan spelen en missies kan doen en dat ondere spelers ook jou stad kunnen downloaden. Dat kan met: Simcity 4 Deluxe. brandweermissie's en poltiemissie's Streets of Simcity. gebouwen slopen met een auto met een minigun Simcopter. vliegen over je stad Maar deze games zijn sterk verouderd. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 april 2011 Rapport Geplaatst: 17 april 2011 Een kruising van GTA 4, Saints Row (customizen) en Just Cause 2... combined together met een gigamap vol steden,dorpen,woestijn,bergtoppen en jungles. Als klap op de vuurpijl.... een free mode met 32 voor de consoles en 64 voor de PC versie. *instant kwijl loopt over kin* Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Een soort Test Drive Unlimited maar dan met de nederlandse snelwegen, en als stad bijv Arnhem. Ben je bekend met A2 racer Dat is echt nostalgie... Daar ben ik zelfs heel erg bekend mee, wat een ontzettend orgineel spel was dat voor die tijd. Maar nu is het een slecht spel met slechte graphics, slechte AI. Kan me nog wel herrineren van A2 op vakantie ofzo, allemaal caravans. Reageren
iFire Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Iets zoals Second Life maar dan van Google Kan je je eigen winkel openen en Diploma's halen Eigenlijk een soort Virtuele wereld Je kan Soldaat zijn of gewoon jezelf enz. Reageren
commando Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Een soort Test Drive Unlimited maar dan met de nederlandse snelwegen, en als stad bijv Arnhem. Ben je bekend met A2 racer Dat is echt nostalgie... Daar ben ik zelfs heel erg bekend mee, wat een ontzettend orgineel spel was dat voor die tijd. Maar nu is het een slecht spel met slechte graphics, slechte AI. Kan me nog wel herrineren van A2 op vakantie ofzo, allemaal caravans. nou vind het nog steeds leuk om af en toe op een computer uit 1998 te spelen OT: te veel om op te noemen, haha ( al m'n fantasie ) Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 april 2011 Rapport Geplaatst: 19 april 2011 Iets zoals Second Life maar dan van Google Kan je je eigen winkel openen en Diploma's halen Eigenlijk een soort Virtuele wereld Je kan Soldaat zijn of gewoon jezelf enz. Ik raad je aan om je console of pc uit te zetten en te gaan leven Games speel je toch zodat je dingen kan doen die je in RL niet kan of wilt doen? Je gaat toch ook geen game spelen waardoor je in een virtuele school beland? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.