Jump to content

Simple Native Trainer


dorp

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een probleem met de simple native trainer voor gta iv.

en vriend van me had vertelt dat het een hele goede trainer was, en dus had ik die gedownload.

en ik heb al die zooi van dsound.dll filecheckfix en weet ik veel wat nog meer. maar als ik dsound erin heb chrasht ie.

kunnen julie me helpen en even zeggen wat voor patch ik moet hebben en wat voor asi en dll's er in moet doen.

gr johan

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Stap 1) Je patcht je GTA IV naar de nieuwste versie door die te downloaden van de Rockstar Games site. Zoek die gewoon eens op met Google.

Stap 2) Download de Asi Loader die dji-unit aangeeft. De filecheckfix is inderdaad niet meer nodig.

Stap 3) Download de simple native trainer en smijt die in je GTA IV map. Je bent klaar.

Zelf wat research doen kan ook geen kwaad hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Stap 1) Je patcht je GTA IV naar de nieuwste versie door die te downloaden van de Rockstar Games site. Zoek die gewoon eens op met Google.

Stap 2) Download de Asi Loader die dji-unit aangeeft. De filecheckfix is inderdaad niet meer nodig.

Stap 3) Download de simple native trainer en smijt die in je GTA IV map. Je bent klaar.

Zelf wat research doen kan ook geen kwaad hoor.

ik ben patch 1.0.4.0 aan het downloaden, welke asi loader moet ik dan hebben? kun je mij even een link geven?

en welke versie van de trainer of boeit dat niet? en welke bestanden pleur je in programfiles rockstar games gta 4?

en sorry voor mijn vele vragen... en de laatste moet je gta 4 en rockstar games sclub als administrator uitvoeren?

dankje wel!!!!!! als jullie bij mij waren zou ik jullie ZOENEN (niet dat ik gay ben ;) )! dank jullie allemaal!!

kun je ook niko in luis lopez of johnny hleblitz of hoe hij ook heet veranderen?

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de edit knop!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...