Jump to content

Blogartikel


Flitskikker

Recommended Posts

a2d7cj.jpg

Welkom in de Flitskikker InfoTool Development Blog! Via deze blog houd ik jullie op de hoogte omtrent de nieuwste ontwikkeling van de nieuwe versie van Flitskikker InfoTool. Ik ben al een paar weken bezig, dus de aanstaande eerste artikelen gaan over reeds voltooide onderdelen. Deze eerste keer ga ik het hebben over de voorbereidingen van een nieuw ontwerp voor de nieuwe versie van InfoTool.

2yuwq4m.jpg

Het nieuwe design moet vernieuwend en wat anders zijn, maar het moet wel mooi, rustig, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk blijven.

Eerst het logo maar eens op de schop. Deze is zodanig verouderd en ziet er niet meer zo goed uit tussen alle nieuwe "Web 2.0"-designs. PowerPoint werd opgestart en het Flitskikker logo werd bekogeld met effecten en glans.

2jbdle.jpg

Detailwerk aan de ogen van het nieuwe logo.

Toen het logo klaar was, werd het op een computer geplakt om zo het logo voor het programma te maken. Vervolgens werd het nieuwe splash screen in elkaar geknutseld. Aan de hand van een tutorial werden er tevens een aantal pictogrammen gemaakt voor de nieuwe Adviseur. Zie hieronder het resultaat.

2cy913.jpgsw4rnp.jpg

2mp0378.jpg

2n01vv7_th.jpg2rc4zh3_th.jpgosu62g_th.jpgqnv685_th.jpg

Resultaten logowerk etc.

Dan het programma zelf. De nieuwe versie van Flitskikker InfoTool wordt compleet herschreven in een andere scripttaal, namelijk C#. Met hulp van BC7 probeerde ik de basis onder de knie te krijgen, wat aardig snel lukte.

1fbvnn.jpg

De nieuwe werkomgeving.

Eerst werd het hoofddesign gedaan. De toolbar heeft een aantal nieuwe knoppen en andere zijn weer verwijderd. Wat wel nieuw is, is de nieuwe DockBar. Deze nieuwe versie zal een aparte pagina krijgen per onderdeel, welke via deze balk bereikbaar zijn. De knop voor de Adviseur (nu GameChecker) is ook naar deze balk verplaatst. Er is tevens een statusbalk toegevoegd, waar extra informatie kan worden weergegeven. Het design is grotendeels hetzelfde gebleven, behalve die veranderingen. Aan het overzicht zijn enkele nieuwe onderdelen toegevoegd, inclusief een compactere weergave. Meer hierover komt volgende week aan bod.

Hieronder kun je zien hoe het design er tot nu toe uitziet.

15y8600.jpg

Het hoofdscherm, met klassiek overzicht.

2i78gfb.jpg

Dit was het voor deze week. Volgende week gaan we de nieuwe onderdelen van het overzichtsscherm bekijken.

Tot volgende week! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

11sl2rl.jpg

... op mijn profiel! Laat gerust een reactie achter! :D

Je kunt ook de waslijst aan informatie hieronder lezen.

2yuwq4m.jpg

2ywiemu.jpg

Ik ben Martijn, beter bekend onder mijn forumnaam Flitskikker. Op het moment ben ik 16 jaartjes jong en doe ik aankomend jaar 6 VWO gymnasium. Mijn hobby is de computer. Dit houdt niet alleen in het klussen ermee, maar ook het gebruik ervan. Dan voornamelijk programma's schrijven en het ontwerpen van websites, lettertypen en gewone designs. Mijn sociale leven stelt niet zo superveel voor, natuurlijk ga ik wel eens bij vrienden wat gamen of een filmpie pakken, maar je zult mij niet zo snel in een kroeg verwachten.

i598xs.jpg

Ooit heb ik mezelf hier geregistreerd om iets uit de downloaddatabase binnen te halen. Na een tijdje kwam ik terug en bekeek ik ook het forum. De gezelligheid en activiteiten bevielen me wel, dus ben ik blijven hangen. Zodoende ben ik hier al ruim 5 jaar, waarin ik verschillende promoties heb gemaakt.

[table=header]Promoties

Superlid|5 mei 2006

Megalid|7 januari 2009

Moderator|9 juni 2009[/table]

Tevens ben ik ook een medewerker op WikiGTA, waar ik graphics en screens en "aparte" artikelen verzorg. Ook let ik nauw op spelfouten en verbeter ik deze zodra ik er een tegenkom.

2h7p1ts.jpg

Ik heb de volgende GTA's en consoles in mijn bezit:

Consoles ›

[table=header]Console|Informatie

s5g2sp.jpg PC|AMD Phenom II X4 955 BE @ 3.4 GHz (OC), 4 GB GEiL DDR3-1333, Club3D Radeon HD 5770 1 GB, 1 TB hardeschijf, ASRock 880GMH/USB3, OCZ StealthXStream 600W, Windows 7 Ultimate 64-bits

156qx37.jpg PSP|Firmware 5.00 M33-6

2zyvj9h.jpg NDS|Nintendo DS Lite Airblue (Is eigenlijk van mijn broertje)[/table]

GTA's ›

[table=header]Spel|Console

GTAicoon.gif GTA 1|s5g2sp.jpg

GTAlondonicoon.gif GTA London 1969|s5g2sp.jpg

GTAlondonicoon.gif GTA London 1961|s5g2sp.jpg

GTA2icoon.gif GTA 2|s5g2sp.jpg, 156qx37.jpg (PSX versie)

GTAIIIicoon.gif GTA III|s5g2sp.jpg

GTAVCicoon.gif GTA Vice City|s5g2sp.jpg

GTASAicoon.gif GTA San Andreas|s5g2sp.jpg

GTAadvanceicoon.gif GTA Advance|s5g2sp.jpg (Emu)

GTALCSicoon.gif GTA Liberty City Stories|156qx37.jpg

GTAVCSicoon.gif GTA Vice City Stories|156qx37.jpg

GTAIVicoon.gif GTA IV|s5g2sp.jpg

Cw_vakwerk.png GTA Chinatown Wars|2zyvj9h.jpg, 156qx37.jpg

TBOGTIcon.png GTA EFLC|s5g2sp.jpg[/table]

xbie8m.jpg

Ik heb momenteel de volgende projecten lopen:

[table=header]Project|Info/Link

Flitskikker InfoTool|Topic, Website, Download

LITERS|Topic, Website, Download

Sprunk & CO Computertopics|Blog[/table]

Misschien aankomende projecten:

[table=header]Project|Info/Link

Flitskikker WebsiteBlocker|TBA

Flitskikker ReConnect|TBA

Flitskikker SchoolTools (HomeWorkWatcher, MarksManager, ScheduleSaver)|TBA[/table]

24q61k1.jpg

Hieronder kun je accounts vinden waar ik lid ben met daarachter een naam/link als je mij wilt toevoegen. :)

[table=header]Site|Naam/Link

blank16x16.png GTAForums.com|Flitskikker

msn-messenger-icon-16x16.png MSN|Vraag maar via PB

Gmail-16x16_2.png GMail|Vraag maar via PB (unused)

yahoo_16x16.png Yahoo!|Vraag maar via PB (unused)

profile-ps3.jpg PSN|martijneinstein (unused)

profile_gfwl.jpg GfW - LIVE|Flitskikker

youtube16x16.png YouTube|martijneinstein & MvBMusic

twitter-icon16x16.png Twitter|Vraag maar via PB & MvBMusicNL

hyves16x16.gif Hyves|Vraag maar via PB

blank16x16.png Netlog|Vraag maar via PB (unused)

facebook-icon16x16.png Facebook|Vraag maar via PB (unused)

soundcloud_16x16.jpg SoundCloud|MvBMusicNL

Lastfm16x16.png Last.fm|MvBMusic

wakoopa16.png Wakoopa|Flitskikker[/table]

2i78gfb.jpg

Bedankt voor het lezen! Vergeet geen reactie achter te laten! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

a2d7cj.jpg

Welkom in de Flitskikker InfoTool Development Blog! Via deze blog houd ik jullie op de hoogte omtrent de nieuwste ontwikkeling van de nieuwe versie van Flitskikker InfoTool. Ik ben al een paar weken bezig, dus de aanstaande eerste artikelen gaan over reeds voltooide onderdelen.

Deze tweede keer ga ik het hebben over het nieuwe overzicht (beginscherm) van de nieuwe InfoTool versie.

2yuwq4m.jpg

Het ontwerpen van het overzicht was nog best veel werk. Alle labels moesten geplaatst worden en een naam krijgen. Omdat de plaats waar het overzicht zich bevindt nu ook voor andere onderdelen gebruikt wordt, gebruik ik zogeheten frames per onderdeel dat daar weergegeven wordt.

14e2udg.jpg

Het ontwerpen van het nieuwe overzicht. De selectie van alle labels is te zien.

De nieuwe InfoTool bevat tevens een nieuw, compacter overzicht voor diegene die echt alleen de belangrijkste systeeminformatie willen zien. Er kan gewisseld worden tussen deze 2 overzichten door middel van een selectieknop rechtsboven het overzicht. Hieronder kun je de 2 overzichten zien.

2v14vbb.jpg

2u73p8o.jpg

Het nieuwe en klassieke overzicht.

In het klassieke overzicht zijn tevens een aantal nieuwe dingen toegevoegd, onder andere:

  • Sleuven & Poorten: De sleuven en poorten worden nu met duidelijkere omschrijven weergegeven (indien beschikbaar).
  • Totale geheugengrootte: Vond je het irritant dat je computer net niet aan een spel voldeed (4095 MB in plaats van 4096 MB)? Dit probleem is nu opgelost. Als de som van de geheugenmodules en de totale geheugengrootte minder dan 16 MB verschilt, wordt de optelsom weergegeven.
  • Partities: Partities worden nu weergegeven, met volumenaam en bestandssysteem.
  • Videokaart leverancier: De leverancier van de videokaart wordt nu gedetecteerd en weergegeven (bijvoorbeeld "XFX").
  • Videokaart DID Aanduiding: Hier wordt dezelfde aanduiding voor de videokaart weergegeven zoals die in de Upgrade Adviseur (GameChecker™) wordt weergegeven. Hier kan de wellicht de videokaartnaam worden gelezen terwijl bij "Model" "Onbekend" staat.
  • Beeldscherm productcode: Er wordt nu een betere techniek gebruikt voor het herkennen van de fabrikant en model van het beeldscherm. Dat is natuurlijk beter dan "Algemeen PnP-beeldscherm".
  • Printer: Geïnstalleerde en geactiveerde printers worden nu gedetecteerd en weergegeven.

Sommige bestaande onderdelen zijn natuurlijk verbeterd.

Ook nieuw is een rechtermuisknopmenu. Deze werkt natuurlijk ook bij het nieuwe overzicht. Hiermee kun je niet alleen één onderdeel kopiëren, maar gelijk ook een hele sectie. Een snelkoppeling naar het Informatie exporteren venster is ook toegevoegd. Dit is handig als je alles op een regel wilt lezen, terwijl dit niet op het scherm past. Uiteraard kun je ook je muis op een te lange regel houden om hem volledig te kunnen lezen.

2py3p87.jpg
Modellen: C: Hitachi HDT721010SLA360 ATA Device IDE, F: PIONEER DVD-RW DVR-112D ATA Device

Het rechtermuisknopmenu en het resultaat.

2i78gfb.jpg

Dit was het voor deze week. Volgende week gaan we de vernieuwde Upgrade Adviseur (GameChecker™) behandelen.

Tot volgende week! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

#10:

ImgBurn

o6fck1_th.jpg

Als ik af en toe wat brand, heb ik geen zin om een uitgebuit pakket als Nero te installeren. In plaats daarvan gebruik ik Windows' ingebouwde brandfunctie of dit programmaatje.

#9: SpeedFan

25i0uwg_th.jpg

SpeedFan gebruik ik niet om de temperaturen van mijn computer te zien, maar om de CPU fan wat lager te zeggen na het opstarten van mijn computer, anders maakt hij nogal veel herrie.

#8: 010 Editor

24nporc_th.jpg

010 Editor is handig programma om binaire bestanden te openen en te bewerken. Ook met erg grote bestanden (>1GB) is het programma erg handig. Kladblok en andere programma's lopen natuurlijk gegarandeerd vast, maar daar heeft dit programma geen moeite mee. Erg handig dus.

#7: FileZilla

sya0pi_th.jpg

FileZilla is een FTP-client. Dat wil zeggen dat je bestanden op FTP servers kunt beheren. Ik gebruik het programma om mijn website en bestanden te uploaden.

#6: IcoFX

4bfpsgx_th.jpg

IcoFX is een handig programma om pictogrammen te maken en te bewerken. De pictogrammen voor al mijn programma's heb ik ermee gemaakt.

#5: CCleaner

6o3zqz6_th.png

CCleaner gebruik ik om tijdelijke bestanden te wissen en registerproblemen op te lossen.

#4: Photoshop

166yp04_th.jpg

Photoshop gebruik ik ook. Niet voor de designs zelf, maar om simpele bewerkingen uit te voeren, zoals het transparant maken van achtergronden, uitknippen van "renders", kleurveranderingen of het maken van panorama's.

Daarom toch een 4e plaats.

#3: Chrome

r2jjo4_th.jpg

Nadat Firefox mij op mijn zenuwen begon te werken met traagheid en vastlopers, ben ik op Chrome overgestapt. Eigenlijk beviel het me erg goed, dus gebruik ik het nu nog steeds.

#2: Visual Studio 2010 Ultimate

1fbvnn_th.jpg

Ik programmeer nu niet meer in VB6, maar in C#. Vandaar dat ik dit programma nu gebruik om programma's te schrijven.

#1: PowerPoint 2010

2jbdle_th.jpg

Je zou het misschien niet denken, maar PowerPoint 2010 is superveelzijdig! Ik gebruik het voor bijna al mijn designwerk. Je zou het programma kunnen omschrijven als Illustrator, InDesign en Photoshop in één. Dan wel wat beperkter natuurlijk, maar nog steeds goed genoeg voor mij.

Dat was mijn Top 10. Er zijn natuurlijk nog andere programma's die ik regelmatig gebruik, maar niet in de Top 10 zijn gekomen, zoals UMS (een programma om wiskundesommen op te lossen, heel handig!), Recuva (mijn redder in nood toen ik per ongeluk mijn InfoTool projectmap had verwijderd), Fruity Loops (af en toe maak ik met een maat een nummertje), VMWare (hier kan ik meer besturingssystemen installeren), Aimersoft Video Converter Ultimate (complete videoconverter) en natuurlijk mijn Flitskikker InfoTool (misschien was het wat flauw om die in de top 10 te zetten).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

a2d7cj.jpg

Welkom in de Flitskikker InfoTool Development Blog! Via deze blog houd ik jullie op de hoogte omtrent de nieuwste ontwikkeling van de nieuwe versie van Flitskikker InfoTool. Ik ben al een paar weken bezig, dus de aanstaande eerste artikelen gaan over reeds voltooide onderdelen.

Deze derde keer ga ik het hebben over de nieuwe Upgrade Adviseur (GameChecker™) van de nieuwe InfoTool versie.

2yuwq4m.jpg

  • De Upgrade Adviseur is flink verbeterd in de nieuwe versie van de InfoTool. Ten eerste is de naam veranderd naar GameChecker™. Deze naam vond ik wat duidelijker en het geeft ook het doel aan waar het het meest voor wordt gebruikt.
    Andere verbeteringen zijn:
  • Als je de GameChecker™ opstart, kun je zoals eerst een game uit de vervolgkeuzelijst kiezen. Hieronder is nu een nieuwe lijst geplaatst, de configuratie.
    Je kunt nu informatie verzamelen van computers in het netwerk, maar ook zelf profielen samenstellen. Wil je bijvoorbeeld een nieuwe computer kopen? Vul dan de specs in die je wilt aanschaffen en je kunt zo kijken of je nieuwe computer nu wél de spellen die je wilt spelen aankan.
    Uiteraard zijn er een hoop nieuwe games toegevoegd.
  • Rechtsboven kun je nu het pictogram van de gekozen game zien, inclusief de uitgever. Klein en leuk detail.
  • Het upgrade advies is nu aan de rechterkant te vinden. Er is nu tevens een grote badge geplaatst, waarmee het oordeel duidelijk is of je het spel nu wel of niet aankan. Het upgradeadvies vind je hieronder.
  • Met kleinere resoluties is het misschien wat moeilijk lezen, maar daar is ook wat op bedacht. Rechtsboven het upgradeadvies (en tevens rechtsboven de resultatentabel) is een knopje geplaatst waarmee je het advies en de tabel apart in een nieuw venster kunt openen.
  • Rechtsonder valt je wellicht wel wat op. De PerformanceChecker™. Dit is een miniversie voor in de GameChecker™, want in de nieuwe versie heeft de checker ook zijn eigen tabblad. Je pc krijgt een score voor een aantal onderdelen, en op basis hiervan kun je op het grafiekje zien hoever je over de eisen heen zit.
  • De resultatentabel is ook op de schop gegaan. De achtergronden van de rijen veranderen nu ook van kleur in plaats van alleen de tekst. Tevens staan de scores van de PerformanceChecker™ onderaan om vergeleken te worden. Als er gegevens ontbreken, is de uitvoer niet gelijk NEE, maar ONBEKEND. In het upgradeadvies staat dan waarom de gegevens onbekend zijn.

v8ohv7.jpg

De nieuwe GameChecker™.

Het upgradeadvies is ook veranderd. Het advies is nu veel duidelijker, zodat je beter weet wat het probleem is. Hieronder je een voorbeeld van het nieuwe duidelijke advies.

w86ao7.jpg
Helaas... De computer voldoet niet aan de opgegeven eisen van het geselecteerd spel/programma. Hieronder wordt advies weergegeven over wat je kunt doen om de computer wel aan de eisen te laten voldoen.

Systeemeisen:

• De processor voldoet niet aan de minimale eisen van het gekozen spel/programma. Schaf een nieuwe processor aan die compatibel is met het huidige socket en moederbord. Vergeet niet te controleren of een nieuwe voeding vereist is.

• De computer heeft te weinig geheugen voor het gekozen spel/programma. Indien er nog bankjes vrij zijn, kun je wat geheugen bijkopen. Anders zul je ze met grotere modules moeten vervangen. Controleer wel het geheugentype en de compatibiliteit met het moederbord.

• De videokaart voldoet niet aan de minimale eisen van het gekozen spel/programma. Schaf een nieuwe videokaart aan die compatibel is met het huidige slot en moederbord. Vergeet niet te controleren of een nieuwe voeding vereist is.

PerformancePoints™:

• Het aantal PerformancePoints™ voor de Processor kan onjuist zijn doordat er gegevens van de Processor en/of Kloksnelheid (MHz) ontbreken.

• Het aantal PerformancePoints™ voor het geheugen voldoet niet aan de minimale eisen van het gekozen spel/programma.

• Het aantal PerformancePoints™ voor de videokaart voldoet niet aan de minimale eisen van het gekozen spel/programma.

Overige informatie:

• Enkele PerformancePoints™ aantallen zijn niet voldoende, dus voldoet de computer niet aan de eisen, ondanks dat de totaalscore misschien hoog genoeg is.

Duidelijk oordeel en uitgebreid upgradeadvies.

2i78gfb.jpg

Dit was het voor deze week.

Tot volgende week! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Link to comment
Delen op andere websites

a2d7cj.jpg

Welkom in de Flitskikker InfoTool Development Blog! Via deze blog houd ik jullie op de hoogte omtrent de nieuwste ontwikkeling van de nieuwe versie van Flitskikker InfoTool. Ik ben al een paar weken bezig, dus de aanstaande eerste artikelen gaan over reeds voltooide onderdelen.

Deze vierde keer ga ik het hebben over de nieuwe PerformanceChecker™ van de nieuwe InfoTool versie.

2yuwq4m.jpg

Ken je 3DMark? Dat programma berekent een score op basis van hoe goed je PC is. De nieuwe PerformanceChecker™ is een soortgelijke functie. Hoewel, in tegenstelling tot 3DMark worden er niet eerst lange processor- en videokaartvretende tests uitgevoerd, maar je score wordt direct weergegeven in nog geen halve seconde. De score wordt bepaald aan de hand van een aantal onderdelen, waarvoor per onderdeel de scores zorgvuldig zijn samengesteld, zodat de score niet slecht uitvalt.

De onderdelen zijn:

  • De processor vormt het hart van je pc, vanuit dit punt word alles aangestuurd. Voor een goede pc is een goede processor dus een vereiste. Het draait echter niet alleen om type en kloksnelheid, maar ook om de cache, deze beschikt tegenwoordig uit drie lagen waarin data kortstondig op kan worden geslagen voor snel gebruik, dit geheugen is ook veel sneller dan je normale geheugen. Oude processoren kunnen moderne games dus niet bijbenen.
  • Het geheugen binnen de computer biedt opslagruimte. Er worden gegevens opgeslagen die later uitgevoerd moeten worden of bewaard moeten blijven. Als je echter meer applicaties open hebt staan, raakt het geheugen voller. Zodra je geheugen vol zit, krijg je te maken lag en vastlopers. Je pc kan aanvragen niet meer aan omdat er geen ruimte meer is. Dit veroorzaakt crashes. Games en applicaties kunnen beter gegevens overdragen als je sneller en meer geheugen hebt. Hiermee voorkom je deze crashes en lag.
  • De hardeschijf is de plek waar al je gegevens worden opgeslagen. Ze variëren in vele groottes doordat applicaties steeds groter worden en mensen meer ruimte willen. Er zijn verschillende soorten met verschillende aansluitingen de ontstaan de laatste jaren. De oude IDE voldoet niet meer en dat merk je ook duidelijk. Het hoofdtype is nu SATA, welke veel sneller is. Er is nog een snellere techniek, SSD, maar dit is nu nog aan de dure kant. Je hebt schrijfruimte nodig om je gegevens op te slaan. Ook Windows heeft genoeg ruimte nodig voor zijn updates en tijdelijke bestanden.
  • De videokaart zorgt ervoor dat beelden op je monitor te zien zijn. Er zijn veel verschillende soorten in vele verschillende prijs-/kwaliteitsklassen, maar ook industriële kaarten. Videogeheugen, de plek waar o.a. textures worden opgeslagen voor snellere raadpleging, is niet het belangrijkste punt, maar meer de snelheid ervan. Hoe sneller de kaart, hoe meer beelden er per seconden kunnen worden opgebouwd (FPS). De 2 grote fabrikanten zijn ATI en NVIDIA. Intel is de grote fabrikant qua geïntegreerde videokaarten. Deze type kaarten leveren niet veel kracht en er ontbreekt meestal eigen videogeheugen.
  • Vanuit het besturingssysteem kun je alle taken uitvoeren. Het bekendste besturingssysteem is momenteel Windows van Microsoft. Daarnaast zijn er ook andere besturingssystemen zoals Mac OS X van Apple en Linux. Nieuwe besturingssystemen zijn veiliger, stabieler en kunnen beter met nieuwere hardware omgaan. Een goed bijgewerkt en recent besturingssysteem is dus vereist bij gamen. DirectX is een verzameling van API's die het voor programmeurs eenvoudiger maakt computerspellen te programmeren op Windows. DirectX kan de videokaart snel aansturen en biedt ook geluidskaartaansturing en multiplayermogelijkheden. Nieuwe versies van DirectX bevatten meer functies en daarom is bij games meestal een minimale versie vereist. DirectX is gratis verkrijgbaar op de website van Microsoft.

Het plan van de PerformanceChecker™ is verder om algemeen upgradeadvies te geven, over bottlenecks, te weinig geheugen, etc. Dit zal worden weergegeven in het tekstveld rechts.

Ook kun je weer andere configuraties door de Checker gooien door middel van de vervolgkeuze lijst. Je kunt je configuraties een naam en een avatar geven, zoals te zien is rechtsboven. Je score - en gemiddelde en maximale - wordt rechtsonder op de meter weergegeven.

2hplkkw.jpg

De nieuwe PerformanceChecker™.

2i78gfb.jpg

Dit was voorlopig het laatste Flitskikker InfoTool Development Blogartikel. School is weer begonnen, dus ik zal daar wat meer tijd aan moeten besteden. Komende weken zal ik me bezighouden met het schrijven van enkele tutorials en andere extra's.

Tot volgende week! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Rapport van Martijn van Berkel's computer

Uitgevoerd op 19-9-2010, 14:09:50

Computer

  • Fabrikant: To Be Filled By O.E.M.
  • Computermodel: To Be Filled By O.E.M.
  • Computernaam: MARTIJN (in werkgroep THUISNW)
  • Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

  • Fabrikant: ASRock
  • Model: 880GMH/USB3
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: Default System BIOS, versie P1.00
  • Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCIE1 (Vrij), PCIE2 (Gebruikt)
  • Poorten:

Processor

  • Model: AMD Phenom II X4 955 Processor (Quad Core)
  • Kloksnelheid: 3400 MHz
  • Socket & Cache(s): CPUSocket, 2048 KB L2 Cache, 6144 KB L3 Cache

Geheugen

  • Grootte: 4095 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM)

Hardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:)
  • Grootte: 931,51 GB (97,65 GB (C:) + 20,02 GB (D:) + 813,84 GB (E:) )
  • Vrije ruimte: 629,77 GB (58,76 GB (C:) + 15,83 GB (D:) + 555,18 GB (E:) )

Stations

  • Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Lokale harde schijf, F: Onbekend
  • Model(len): C: Hitachi HDT721010SLA360 ATA Device IDE, F: PIONEER DVD-RW DVR-112D ATA Device

Geluidskaart

  • Fabrikant: ATI Technologies Inc.
  • Model: ATI High Definition Audio Device

Videokaart

  • Model: ATI Radeon HD 5700 Series
  • Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68B8)
  • Geheugengrootte: 1024 MB VRAM
  • Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.732.0.0

Beeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 75 Hz

Muis

  • Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
  • Model: USB-invoerapparaat
  • Aantal knoppen: 2
  • Aansluiting: USB

Toetsenbord

  • Model: USB-invoerapparaat
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

  • Model(len): Realtek RTL8168D/8111D Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20) (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8 (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 10.0.0.2, MAC: 00:25:22:43:D1:37, DHCP: 10.0.0.138 & IP: 192.168.2.1, MAC: 00:50:56:C0:00:01, DHCP: & IP: 192.168.239.1, MAC: 00:50:56:C0:00:08, DHCP:

DirectX

  • Versie: 11.0

Besturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
  • Versie: 6.1.7600
  • Service Pack: Geen

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Link to comment
Delen op andere websites

Computer

  • Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

  • Fabrikant: ASRock
  • Model: 880GMH/USB3

Processor

  • Model: AMD Phenom II X4 955 Processor (Quad Core)
  • Kloksnelheid: 3400 MHz

Geheugen

  • Grootte: 4095 MB RAM

Hardeschijf

  • Vrije ruimte: 629,77 GB

Videokaart

  • Model: ATI Radeon HD 5700 Series
  • Geheugengrootte: 1024 MB VRAM

Besturingssysteem

  • Naam: Microsoft Windows 7 Ultimate
  • Service Pack: Geen

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

a2d7cj.jpg

Welkom in de Flitskikker InfoTool Development Blog! Via deze blog houd ik jullie op de hoogte omtrent de nieuwste ontwikkeling van de nieuwe versie van Flitskikker InfoTool. Ik ben al een paar weken bezig, dus de aanstaande eerste artikelen gaan over reeds voltooide onderdelen.

Deze keer geen ontwikkelingen, helaas, maar een oproep aan alle PC gamers op GTAForum. :D

2yuwq4m.jpg

Weet jij nog een te gekke PC game (het handigst als je hem in bezit hebt)? Dan kan ik die in de nieuwe GameChecker zetten. De volgende games heb ik al:

15 Days
2010 FIFA World Cup South Africa
Achtung Panzer: Kharkov 1943
Age of Booty
Age of Empires II: The Age of Kings
Age of Empires III
Age of Empires
Age of Pirates II: City of Abandoned Ships
Aion: The Tower of Eternity
Alien Breed 2
Alien Breed: Impact
Alien Swarm
Aliens vs Predator
All Points Bulletin
Alpha Protocol
Alter Ego
Amnesia: The Dark Descent
Anno 1404
ArcaniA: Gothic 4
ARMA II OA
ARMA II
Ascension To The Throne
Assassin's Creed II
Assassin's Creed
Athens 2004
Basic Usage
Batman: Arkham Asylum
Battlefield 1942
Battlefield 1943
Battlefield 2
Battlefield 2142
Battlefield Heroes
Battlefield Vietnam
Battlefield: Bad Company 2
Beat Hazard
Beijing 2008
Bejeweled 2
Bionic Commando
BioShock 2
BioShock 2: Protector Trials
BioShock
Black & White 2
Black & White
Blade Kitten
Blur
Bolt
Borderlands
BRINK
Brothers in Arms: Earned in Blood
Bully: Scholarship Edition
Burnout Paradise
Call of Duty 2
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 5: World at War
Call of Duty 6: Modern Warfare 2
Call of Duty: Black Ops
Call of Juarez: Bound in Blood
Chicken Little
Cities XL
City Bus Simulator 2010 New York
Civilzation V
Colin McRae: Dirt
Collapse
Command & Conquer: Generals
Command & Conquer: Red Alert 3
Company of Heroes
Cossacks 2: Battle for Europe
Cossacks: Back To War
Counter-Strike: Source
Crash Time III
CrossFire
Cryostasis: Sleep of Reason
Crysis 2
Crysis
Crysis: Warhead
Crysis: Wars
Darkest of Days
Darksiders
Dead Rising 2
Death Track: Resurrection
default
Devil May Cry 4
Dimensity
DiRT 2
Disciples III: Renaissance
Divinity II: Ego Draconis
Dragon Age: Origins
Elder Scrolls 4: Oblivion
Emergency 4
Emergency: Fighters for Life
Empire: Total War
F1 2010
F1 Challenge '99-'02
Face of Mankind
Fahrenheit
Fallout 3
Fallout: New Vegas - kopie
Fallout: New Vegas
Far Cry 2
Far Cry
Fate
Fate: The Traitor Soul
FIFA 07
FIFA 08
FIFA 09
FIFA 10
FIFA 11
FIFA Manager 09
FIFA Manager 10
FIFA Manager 11
Final Fantasy XIV
Flight Simulator X
Flitskikker InfoTool v4.0
Flitskikker InfoTool
Football Manager 2009
Football Manager 2010
Football Manager 2011
Fort Zombie
Front Mission Evolved
Frontlines: Fuel of War
G-Force
Ghostbusters: The Video Game
Golem Crusades
Grand Theft Auto 2
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City
Grand Theft Auto: London
Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Vice City
GRID
GTR 2
GTR2
Hacker Evolution Untold
Half Life 2
Half Life
Hardcore Gaming
Hearts of Iron III: Semper Fi
Helldorado
Hitman 2
Hitman: Blood Money
Holiday World Tycoon
Hospital Tycoon
House M.D.
Hunted: The Demon's Forge
Inca Ball
Iron Man
James Cameron's Avatar: The Game
Jazz Jackrabbit 2
Jazz Jackrabbit
Juiced 2
Just Cause 2
Just Cause
Kane & Lynch 2: Dog Days
Kane & Lynch: Dead Men
King's Bounty: Armored Princess
Knights and Merchants
L.A. Rush
Lara Croft and the Guardian of Light
Left 4 Dead 2
Left 4 Dead
LEGO Harry Potter: Years 1-4
London 2012
Lost Horizon
Lost Planet 2
Lost Planet
Lucidity
Mad Cars
Mafia 2
Mafia
Manhunt 2
Manhunt
Mass Effect 2
Mass Effect
Medal of Honor
Medal of Honor: Airborne
Men of War: Red Tide
Mercenaries 2: World in Flames
Metal Gear Solid: Rising
Metro 2033
Midnight Club II
Midtown Madness 2
Midtown Madness
Minecraft
Mirror's Edge
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge
Mortal Online
Motocross Madness 2
Motocross Madness
Mytheon
Napoleon: Total War
NBA 2K10
NBA 2K11
NecroVision: Lost Company
Need for Speed Carbon
Need for Speed II SE
Need for Speed II
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed Most Wanted
Need for Speed ProStreet
Need for Speed SE
Need for Speed Undercover
Need for Speed Underground 2
Need for Speed Underground
Need for Speed
Need for Speed: High Stakes
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche Unleashed
Need for Speed: Shift
Need for Speed: World
Ninja Blade
NUMBER FLASH! For Windows
NyxQuest
ObScure II
Obstakel Spektakel 2
Obstakel Spektakel
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Order of War: Challenge
Ozzy Bubbles
Patrician IV
Pole Position 2010
Portal - kopie
Portal 2
Portal
Prison Break: The Conspiracy
Pro Cycling Manager 2010
Pro Evolution Soccer 2009
Pro Evolution Soccer 2010
Pro Evolution Soccer 2011 - kopie
Pro Evolution Soccer 2011
Prototype
PT Boats: Knights of the Sea
Puzzle Agent
Puzzle Dimension
Quake 4
R.U.S.E.
RACE 07
RACE On
Red Dead Redemption
Red Faction: Guerilla
Resident Evil 5
rFactor
Rhythm Zone
Richard Burns Rally
Rogue Warrior
RollerCoaster Tycoon 2
RollerCoaster Tycoon 3
RollerCoaster Tycoon
Runes of Magic
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Saints Row 2
Salt Lake 2002
Sam & Max: The Devil's Playhouse
Saw: The Video Game
SBK X: Superbike World Championship
Scar: Alpha Romeo Racing
Serious Sam: The First Encounter HD
Shattered Horizon
Ship Simulator Extremes
Silent Hill: Homecoming
Silent Hunter III
SimCity 2000
SimCity 3000
SimCity 4
SimCity Societies
Singularity
Sniper: Ghost Warrior
Sol Survivor
SpellForce 2: Faith In Destiny
Spider-Man: Web of Shadows
Split Second: Velocity
Spore
Spore: Galactic Adventures
Star Ruler
Star Wars: The Force Unleashed
StarCraft II: Wings of Liberty
Stargate Resistance
Street Fighter IV
Summer Challenge
Supreme Commander 2
Swarm Arena
SWAT 4
Sydney 2000
Team Fortress 2
Test Drive Unlimited 2
Test Drive Unlimited
The Godfather II
The Godfather
The Guild 2: Renaissance
The Saboteur
The Settlers 7: Paths to a Kingdom
The Sims 2
The Sims 3
The Sims 3: Ambitions
The Sims 3: Fast Lane Stuff
The Sims 3: High End Loft Stuff
The Sims 3: World Adventures
The Sims
The Sims: Castaway Stories
The Void
The Witcher
Theatre of War 2: Kursk 1943
Theme Hospital
TOCA Race Driver 3
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Tom Clancy's H.A.W.X. 2
Tom Clancy's H.A.W.X.
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown
Tom Clancy's Rainbox Six: Vegas 2
Tom Clancy's Rainbox Six: Vegas
Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
Tomb Raider: Unfinished Business
Torchlight
Torino 2006
Toy Story 3: The Video Game
TrackMania Nations Forever
Trainz Simulator 2009
Trainz Simulator 2010: Engineers Edition
Transformers: Revenge of the Fallen
Transformers: War for Cybertron
Tropico 3
Turning Point: Fall of Liberty
Turtle Odyssey 2
Turtle Odyssey
Two Words II
Unreal Tournament 2003
Unreal Tournament 2004
Unreal Tournament 3
Unreal Tournament
Vancouver 2010
Victoria II
Viva Pinata
Voyage Century Online
Windows 7
Windows Vista
Wings of Prey
Wolfenstein
World in Conflict: Soviet Assault
World of Tanks
World of Warcraft
World War 2: Time Of Wrath
Worms 2
Worms 3D
Worms 4: Mayhem
Worms Reloaded
WRC: FIA World Rally Championship
XIII
Xpand Rally Xtreme
Youda Marina
Znort: Save The Space
Zombie Driver
Zoo Tycoon 2
Zoo Tycoon

Als je nog een vette game weet of hebt die niet in dit rijtje staat, laat dan even een comment achter!

Alvast bedankt voor je hulp aan InfoTool! :D

2i78gfb.jpg

Dat was het weer even voor nu! Hopelijk komen er wat reacties, dan ik in de vakantie weer verder met de ontwikkelingen. :D

Tot volgende week! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...