Jump to content

Fifa 10 vs 2010 Fifa World Cup South Africa


Axelectric_

Recommended Posts

Hoe kan het dat ik me daar niet kan aanmelden, er komt steeds te staan dat ik die toegangscode nie goed had ingevuld terwijl ik die precies na doe :s

Err, ik moest geen toegangscode invullen hoor... Klik gewoon op "Sign In" en, als je een PS3 hebt, vul je je e-mailadres en wachtwoord in waarmee je aanmeldt in PSN.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei kan je bij de herhaling een begin en einde markeren en het stuk daartussen (filmpje) opslaan, maar ik weet niet goed hoe je het begin en het einde moet markeren...?

EDIT: Nog een vraag, heeft iemand een lijst van alle tricks, celebrations, mogelijkheden om te jongleren + de controlls die er worden voor gebruikt? Zou handig zijn... (Fifa World Cup South Africa)

EDIT: Niet meer nodig.

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei kan je bij de herhaling een begin en einde markeren en het stuk daartussen (filmpje) opslaan, maar ik weet niet goed hoe je het begin en het einde moet markeren...?

EDIT: Nog een vraag, heeft iemand een lijst van alle tricks, celebrations, mogelijkheden om te jongleren + de controlls die er worden voor gebruikt? Zou handig zijn... (Fifa World Cup South Africa)

Iemand?

En nog een vraag :puh: : hoe unlock je de celebrations van Coca Cola en de twee teams?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met de World Cup zelf, en altijd op het einde van een match krijg ik "punten". Nu staat er 4460/4460. Dit komt in het onderste balkje te staan. Waarvoor is dit?

EDIT: Op easportsfootball.com staat dat er credits zijn, maar wat kan je er mee doen?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met de World Cup zelf, en altijd op het einde van een match krijg ik "punten". Nu staat er 4460/4460. Dit komt in het onderste balkje te staan. Waarvoor is dit?

EDIT: Op easportsfootball.com staat dat er credits zijn, maar wat kan je er mee doen?

Het zijn inderdaad credits waarmee je een avatar kan maken voor als je online speelt. Dit kan op de website ;) Ik weet niet wat je verder er mee kan doen. Met Fifa heb ik in totaal 164.000 credits :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met de World Cup zelf, en altijd op het einde van een match krijg ik "punten". Nu staat er 4460/4460. Dit komt in het onderste balkje te staan. Waarvoor is dit?

EDIT: Op easportsfootball.com staat dat er credits zijn, maar wat kan je er mee doen?

Het zijn inderdaad credits waarmee je een avatar kan maken voor als je online speelt. Dit kan op de website ;) Ik weet niet wat je verder er mee kan doen. Met Fifa heb ik in totaal 164.000 credits :puh:

Ok, en waar kan je die avatar maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met Aanvoerder van je land (Fifa World Cup), als ik "Speel wedstrijd" selecteer kom ik op het midden van een veld terecht (wat normaal is), en komt er normaal gezien na een tijdje "Druk op Start" te staan. Dit komt bij mij echter niet te staan :N En zelfs als ik de bal wegtrap blokkeert het beeld of wordt het zwart als de bal over de lijn gaat. Ik dacht eerst dat mijn PS3 oververhit was, maar er zijn geen enkele andere problemen dan dit probleem... :? Iemand een idee wat de oorzaak is?

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met Aanvoerder van je land (Fifa World Cup), als ik "Speel wedstrijd" selecteer kom ik op het midden van een veld terecht (wat normaal is), en komt er normaal gezien na een tijdje "Druk op Start" te staan. Dit komt bij mij echter niet te staan :N En zelfs als ik de bal wegtrap blokkeert het beeld of wordt het zwart als de bal over de lijn gaat. Ik dacht eerst dat mijn PS3 oververhit was, maar er zijn geen enkele andere problemen dan dit probleem... :? Iemand een idee wat de oorzaak is?

Wel, nu als mijn prof op het veld (waar je na een tijdje op Start moet duwen om de match te beginnen) staat, beweegt hij zelfs helemaal niet meer. Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem met Aanvoerder van je land (Fifa World Cup), als ik "Speel wedstrijd" selecteer kom ik op het midden van een veld terecht (wat normaal is), en komt er normaal gezien na een tijdje "Druk op Start" te staan. Dit komt bij mij echter niet te staan :N En zelfs als ik de bal wegtrap blokkeert het beeld of wordt het zwart als de bal over de lijn gaat. Ik dacht eerst dat mijn PS3 oververhit was, maar er zijn geen enkele andere problemen dan dit probleem... :? Iemand een idee wat de oorzaak is?

Wel, nu als mijn prof op het veld (waar je na een tijdje op Start moet duwen om de match te beginnen) staat, beweegt hij zelfs helemaal niet meer. Iemand?

Het ligt dus niet aan mijn PS3 die oververhit was, want de volgende dag toen ik hem pas opstartte werkte het zelfs niet...

Liefst voor zaterdagmorgen want dan vertrek ik naar zee en ik neem mijn PS3 mee...

Bewerkt: door Axelectric_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...