Jump to content

[PC] EFLC wil niks


joopykoopy

Recommended Posts

Hallo,

Zaterdag heb ik GTA-IV:EFLC gekocht, en nu dacht ik van, goh laat ik hem eens lekker spelen. Dus ik stop DVD1 in de speler, ga installeren, alles loopt volgens plan. Echter als ik de game opstart, als ik dan TLAD aanklik, en dan op de home knop om in GFWL in te loggen, log ik keurig in met mijn E-mail. Nu wil hij het profiel downloaden en krijg ik ene melding over een GFWL update. Dus ik ook netjes de update uitvoeren, gaat allemaal goed. Nu de 2e keer starten, doe alles het zelfde, en weer vraagt hij me om te updaten. Ik doe dit nogmaals, maar op het punt waar de game afgesloten is, krijg ik een melding: Kan niet bij de netwerklocatie D:GTA-IV\EFLC komen." Hierdoor kan de installatie niet voortzetten. Dit is mij al 3x op rij gebeurd.

Ook als ik zonder inloggen 1 v/d 2 expansions wil starten, geeft het na ik op start gedrukt heb, een zwart scherm. Dit terwijl GTA-IV het wel gewoon doet op mijn PC.

Enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Groeten,

Henri (joopykoopy)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je ff printscreens laten zien (als het kan?)

Waarvan wil je een print-screen? van het ingame gedeelte, of van die update die het niet doet?

Probeer de update (patch) eens handmatig te downloaden en installeren. Dat kan je doen vanaf de GTAGames.nl Download Database.

Ah bedankt, ik zal er even een kijkje in nemen :) En hopen dat dat dan ook mijn probs fixt :)

Groeten

--EDIT--

Ik heb een screen gemaakt van de update error (die in de download database doet het zelfde als die ik ingame binnen haal :S

errorfi.jpg

--EDIT2--

Ik heb denk ik het probleem :S, de HDD gedraagt zich als een netwerk HDD, terwijl ik toch zeker weet dat ik hem een keer met een sata kabeltje in me PC heb gehangen :')

--EDIT3--

Probleem opgelost, weet niet waar het in zat, maar heb gewoon 7 er opnieuw op gezet, en klaar is ik :puh:

Bewerkt: door joopykoopy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...