Jump to content

Police mods

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedoel je dat je een mod hebt gedownload maar dat je eigenlijk een virus hebt gedownload ofwat? Want je pc kan niet kapot gaan door een normale mod dus meer dan dit kan ik er niet van maken :7 .

Geplaatst:

Wat meer gedetailleerd graag? En hoe kan je pc hierdoor nu kapot zijn van een paar voertuig mods... :{

hoe je dat moet downloaden??

en op staat steeds van pas op en gta doet het al niet meer heel iritant

allemaal trown hosre viris volgens mij

Geplaatst:

Wat heb je precies gedownload. Ik weet vrijwel zeker dat dat geen Trojan Horses zijn. Het hoeft ook geen virus te zijn. Als het een .asi mod is, heb je misschien geen goede .asi loader, verkeerde versie gta of niet opgestart als administrator. Ietsje preciezer, aan: "hoe zit dat met die police mods

want mij pc is al kapot daardoor."

Hebben wij niks.

Geplaatst: (bewerkt)

hoe je dat moet downloaden??

Wel je gaat naar bepaalde moddings sites zoals GTAinside.com of GTAgaming.com.

Daar download je dus gewoon je gewenste voertuig. Eens dat gedownload moet je Spark IV downloaden en installeren. Met deze tool kun je namelijk je voertuigmods in GTA IV zetten.

Voor verdere informatie in verband met het installeren van de voertuigen in GTA IV en voor verdere info van Spark zelf wil ik je doorverwijzen naar het Spark Tutorial topic.

en op staat steeds van pas op en gta doet het al niet meer heel iritant

allemaal trown hosre viris volgens mij

Zou je a.u.b. je zinnen beter willen spellen want hier kan ik nu eens niets uit halen. Iets met een Trojan Horse...

Wat heb je precies gedownload. Ik weet vrijwel zeker dat dat geen Trojan Horses zijn. Het hoeft ook geen virus te zijn. Als het een .asi mod is, heb je misschien geen goede .asi loader, verkeerde versie gta of niet opgestart als administrator. Ietsje preciezer, aan: "hoe zit dat met die police mods

want mij pc is al kapot daardoor."

Hebben wij niks.

Voor een voertuig mod heb je natuurlijk geen .asi mod nodig, nog een asi loader. Tenzij hij voor zijn politie wagens de ELS mod heeft...

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst:

Voor een voertuig mod heb je natuurlijk geen .asi mod nodig, nog een asi loader. Tenzij hij voor zijn politie wagens de ELS mod heeft...

Hij heeft een .asi mod geïnstalleerd. hoor. Geen politie wagen.

Geplaatst:

Hij heeft een .asi mod geïnstalleerd. hoor. Geen politie wagen.

Ah sorry maar ik ging er van uit dat hij met "police mods" politie voertuigen bedoelde. :)

Geplaatst:

Een .asi mod is een gescripte mod. je kan er dus meer mee doen. Zoals politie agentje worden, maar ook god mode aan zetten. Alleen moet je dat wel allemaal invoeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...