Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben naar cleo 3 libary gegaan heb die archive gedownload cleo.asi erin gezet vorbisfile.dl vorbisfilehooked.dl

en plugins in me gta map gzet fps.cs in die plugins map gezet en dat komt het probleem dat het schermpje komt van raport verzenden en niet vzenden

Bewerkt: door killerniang
Geplaatst: (bewerkt)

DOWNLOAD GEWOON CLEO 4 MENSEN

Nee man, ik had cleo 4 en mijn hele SA wilde niet meer opstarten :7

En killerniang: Om cleo library te installeren moet je het als volgt doen:

Ga naar deze map: computer>:c>program files>Rockstar Games>San Andreas.

pak deze files en zet ze daar, replace ze= vorbisfile.dl en vorbisfilehooked.dl. Daarna plaats je Cleo.asi in dezelfde map.

Maak een NIEUWE MAP aan met de naam: "CLEO" Met hoofdletters maar zonder "". Als het goed is heb je nog 1 map over: CLEO.

Open hem. Daar zul je nog drie mappen vinden. Open de map: cleo_exampless.

Daar zul je een lijst met bestanden vinden. Kopieer ze allemaal. (kopieren, niet knippen) Ga dan weer naar de installatie map van SA.

open je nieuw gemaakte map: CLEO, en plak de bestanden daar in.

De andere 2 mappen moet je in de cleo map laten zitten. gooi je ze weg? heb je ook niets meer aan SA.

Maar dat is nog niet alles: downgraden. Gebruik geen Patch, maar een ander bestand:

deze stop je in je installatie map van SA. Maar dan moet je heb voortaan wel met precies gta_sa_compact.exe opstarten.

Veel plezier :tu:

De compact kan je hier downloaden bij stap 1

Het wachtwoord is: CVehicle

Ja met hoofdletters

Bewerkt: door supergtagamer
Geplaatst:

Wat lul jij? Dan heb je CLEO4 gewoon niet goed geinstalleerd. En het vriendelijke verzoek niet meer dingen uit mijn tut te linken of kopieren. Anders laat ik de hele hooftpost verwijderen. Dat topic heb ik niet voor niets laten sluiten.

Geplaatst:

Wat lul jij? Dan heb je CLEO4 gewoon niet goed geinstalleerd. En het vriendelijke verzoek niet meer dingen uit mijn tut te linken of kopieren. Anders laat ik de hele hooftpost verwijderen. Dat topic heb ik niet voor niets laten sluiten.

oh nee? Ik heb het geinstalleerd zoals het op youtube stond en wat gebeurt er: mijn SA doet het niet meer.

Geplaatst:

En waarom denk je dan nog steeds niet dat dat aan jou ligt als het bij iedereen wel werkt? Ze brengen zoiets niet uit als het niet werkt, dus ga maar na.

Geplaatst:

En waarom denk je dan nog steeds niet dat dat aan jou ligt als het bij iedereen wel werkt? Ze brengen zoiets niet uit als het niet werkt, dus ga maar na.

nou bij mij werkt het niet, maar als het bij anderen wel werkt. Dan moet je wel library hebben

Geplaatst:

Je moet het op een cleane SA installeren. CLEO3 en CLEO4 samen geven problemen.

En haal nu eens die link weg! :duh:

Geplaatst:

Je moet het op een cleane SA installeren. CLEO3 en CLEO4 samen geven problemen.

En haal nu eens die link weg! :duh:

Hoezo? ik help gewoon iemand. En wat heb jij toch tegen jouw eigen topics?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...