killerniang Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 (bewerkt) ik ben naar cleo 3 libary gegaan heb die archive gedownload cleo.asi erin gezet vorbisfile.dl vorbisfilehooked.dl en plugins in me gta map gzet fps.cs in die plugins map gezet en dat komt het probleem dat het schermpje komt van raport verzenden en niet vzenden Bewerkt: 17 augustus 2010 door killerniang Reageren
Fezz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 DOWNLOAD GEWOON CLEO 4 MENSEN Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 (bewerkt) DOWNLOAD GEWOON CLEO 4 MENSEN Nee man, ik had cleo 4 en mijn hele SA wilde niet meer opstarten En killerniang: Om cleo library te installeren moet je het als volgt doen: Ga naar deze map: computer>:c>program files>Rockstar Games>San Andreas. pak deze files en zet ze daar, replace ze= vorbisfile.dl en vorbisfilehooked.dl. Daarna plaats je Cleo.asi in dezelfde map. Maak een NIEUWE MAP aan met de naam: "CLEO" Met hoofdletters maar zonder "". Als het goed is heb je nog 1 map over: CLEO. Open hem. Daar zul je nog drie mappen vinden. Open de map: cleo_exampless. Daar zul je een lijst met bestanden vinden. Kopieer ze allemaal. (kopieren, niet knippen) Ga dan weer naar de installatie map van SA. open je nieuw gemaakte map: CLEO, en plak de bestanden daar in. De andere 2 mappen moet je in de cleo map laten zitten. gooi je ze weg? heb je ook niets meer aan SA. Maar dat is nog niet alles: downgraden. Gebruik geen Patch, maar een ander bestand: deze stop je in je installatie map van SA. Maar dan moet je heb voortaan wel met precies gta_sa_compact.exe opstarten. Veel plezier De compact kan je hier downloaden bij stap 1 Het wachtwoord is: CVehicle Ja met hoofdletters Bewerkt: 18 augustus 2010 door supergtagamer Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 DOWNLOAD GEWOON CLEO 4 MENSEN Nee man, ik had cleo 4 en mijn hele SA wilde niet meer opstarten Wat lul jij? Dan heb je CLEO4 gewoon niet goed geinstalleerd. En het vriendelijke verzoek niet meer dingen uit mijn tut te linken of kopieren. Anders laat ik de hele hooftpost verwijderen. Dat topic heb ik niet voor niets laten sluiten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 DOWNLOAD GEWOON CLEO 4 MENSEN Nee man, ik had cleo 4 en mijn hele SA wilde niet meer opstarten Wat lul jij? Dan heb je CLEO4 gewoon niet goed geinstalleerd. En het vriendelijke verzoek niet meer dingen uit mijn tut te linken of kopieren. Anders laat ik de hele hooftpost verwijderen. Dat topic heb ik niet voor niets laten sluiten. oh nee? Ik heb het geinstalleerd zoals het op youtube stond en wat gebeurt er: mijn SA doet het niet meer. Reageren
Beagle Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 En waarom denk je dan nog steeds niet dat dat aan jou ligt als het bij iedereen wel werkt? Ze brengen zoiets niet uit als het niet werkt, dus ga maar na. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 En waarom denk je dan nog steeds niet dat dat aan jou ligt als het bij iedereen wel werkt? Ze brengen zoiets niet uit als het niet werkt, dus ga maar na. nou bij mij werkt het niet, maar als het bij anderen wel werkt. Dan moet je wel library hebben Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Je moet het op een cleane SA installeren. CLEO3 en CLEO4 samen geven problemen. En haal nu eens die link weg! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Je moet het op een cleane SA installeren. CLEO3 en CLEO4 samen geven problemen. En haal nu eens die link weg! Hoezo? ik help gewoon iemand. En wat heb jij toch tegen jouw eigen topics? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.