Jump to content

Help pls met mijn server ramps toe te voegen (gratis adminschap)


gerbill

Recommended Posts

hoi allemaal.

ik heb een klein probleempje.

ik heb al een server en commands en alles er op en er aan,

ik heb ook teleport commands gemaakt maar ik heb zelf geen flauw benul hoe ik een parkeerplaats daar in de lucht plaats en vanaf daar een weg schuin naar beneden.

ik ben 13 heb dyslectie dus dat zecht mischien al een hoop omdat het niet makkelijk is zoon server op te bouwen als 13 jarig k kind XD.

en ook wil ik een soort script maken (ooit gezien weet niet meer hoe XD) om als je de code /ramp in typt dat je dan iedere keer totdat je weer /ramp in typt,

als je dan met de linker muis knop drukt dat je dan een kleine ramp neerzet precies voor je auto dat je jumpt XD (hij verdweind meteen als je er overheen bent gegaan)en met rechtermuisklik een grote ramp zodat je jumpt (ook weer precies verdweinen als je gejumpt bent)

als iemand me met deze dingen wil helpen (en met nog een paar kleine dingen)

dan wil ik die persoon graag admin maken (de files naar hem sturen dat hij kan veranderen off course).

en dat die persoon daarna ook de files weer terrugstuurd natuurlijk XD als het gelukt is.

als je wil helpen e-mail me op >>> Door Beagle: Geen e-mailadressen posten op het forum. Zie de regels.<<<

En als je gewoon kan vertellen e-mail me dan ook met de oplossing zodat ik het zelf kan doen (dat heb ik liever)

Gr niels (bynaam troy)

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatst naar multiplayer forum.

Het maakt niet uit of je 13 bent of ouder, als je tutorials gaat volgen over het onderwerp en zelf probeert kom je er wel. Het is niet zo ingewikkeld. Vertellen waar over het gaat (MTA, SA-MP?) is ook wel zo handig aangezien dit verschillende dingen zijn die je anders moet benaderen. Probeer zelf al wat, geef de code wat je geprobeerd hebt en niet werkt en dan kunnen andere leden je beter helpen. Je moet zelf ook inzet tonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatst naar SA-MP scripting forum. Kan uit het bericht niet opmaken waar het over gaat, dus anders moet Sandra het nog even verplaatsen.

Het maakt niet uit of je 13 bent of ouder, als je tutorials gaat volgen over het onderwerp en zelf probeert kom je er wel. Het is niet zo ingewikkeld. Vertellen waar over het gaat (MTA, SA-MP?) is ook wel zo handig aangezien dit verschillende dingen zijn die je anders moet benaderen. Probeer zelf al wat, geef de code wat je geprobeerd hebt en niet werkt en dan kunnen andere leden je beter helpen. Je moet zelf ook inzet tonen.

Link to comment
Delen op andere websites

voor objecten kun je MTA gebruiken, ==KLIK VOOR DOWNLOAD==

open het programma en klik op map editor, verder is in het begin een tutorial ingebouwd hoe de map editor werkt

als je klaar bent en je heb het opgeslagen moet je je objecten toevoegen aan je script

wacht als je effe geduld heb maak ik wel een tut over de map editor in MTA want om alles in een post te doen word een beetje veel denk

==KLIK==

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad leeftijd maakt niets uit ik ban op mijn 9 zelfs begonnen met html en php... en zo,n 2 jaar geleden (toen was ik dus ook 13) met pawno.

ja ok nu weet ik het wel allemaal.

maar ik ben pas een week geleden begonnen met pawn en ik heb nu pas simpel dit http://www.2shared.com/file/EUmYxO9f/OWN_SERVER.html.

of ja simpel XD het is eigenlijk nu een alles in een stunt en dm en freeroam.

maar ik krijg het niet gecompiled.

hij komt niet met errors of warnings of wat dan ook maar hij loopt gelijk vast (pawno compile library werkt niet meer)en daarna sluit hij af waardoor is hij wel gecompiled en staat er een amx bestandje maar die is gewoon 0,000 kilobites en hij laad vanaf nu niet eens meer de backup met fouten meer wat ik ook gedaan heb.

weet iemand daar mischien iets op.

(als ik mijn server goed krijg dan wil ik die gene dankzij wie zo erg bedanken met gratis adminschap want ik kan niks anders verzinnen wat ik zou kunnen geven XD)

Link to comment
Delen op andere websites

Verzoekje: zet je script volgende keer op een site zoals Pastebin of Plaatscode.

Geloof me, niemand wil graag een heel pakket downloaden. Op een link klikken is veel makkelijker.

@big boss

ja dat weet ik maar het is niet zomaar een scriptje.

en het liefste doe ik iets uploaden dan dat ik 20 van die scripte in moet gaan kopiëren so srry maar ik wilnu liever alleen nog maar post met andwoorden wat te doen XD.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...