Jump to content

[REL|IV|ASI]Cruise control


Crypteq

Recommended Posts

Cruise Control Mod



Op aanvraag van: @erwinsteen Heb ik een Cruise Control mod gemaakt voor GTA IV.

Wat kan je met Cruise control?

Met cruise control kan je een voertuig op dezelfde snelheid door laten rijden zonder gas te geven.

Hoe werkt het?

Cruise control werkt alleen als je in een voertuig zit.

Door op F1 te drukken activeer je de cruise control. De snelheid die je rijdt, zal de cruise control op verder rijden.

Door nog een keer op F1 te drukken kan je de cruise control uitschakelen.

Als je uit een rijdende auto springt met cruise control, dan zal de cruise control gewoon aan blijven staan

voor dat voertuig en zal gewoon blijven doorrijden. De cruise control word ook uitgeschakeld bij een (harde) botsing.

Als je op W (vooruit) drukt, terwijl crouse control aan staat, kan je gewoon gas bijgeven.

de crouse control zal de op die snelheid doorgaan.

Door op S (achteruit/remmen) te drukken zal de cruise control ook worden uitgeschakeld.

Besturing:

F1 Cruise Control aan/uit

W Gas bijgeven terwijl crouse control aan staat.

S Cruise control uitschakelen

Installatie:

Zorg ervoor dat je een ASI loader hebt, en de C++ scripthook.

Kopieer CrouseControl.asi naar ja GTA IV/EFLC installatiemap.

Ondersteuning:

GTA IV

EFLC

Bugs:

Er kunnen een aantal (kleine) bugs in zitten. Meld die dan zal ik die zo spoedig mogelijk eruit halen.

Download:

Hier kan je de mod downloaden: Download

BC7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    13

  • Fezz

    8

  • bramboy

    5

  • erwinsteen

    5

Dat vind ik vreemd, want hier doet ie het gewoon. Weet je zeker dat je het wel goed geinstalleerd heb? Werken andere ASI mods wel?

Als iemand deze mod probeerd, post a.u.b. of het ook correct werkt, dat maakt het voor mij al een stuk makkelijker :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vind ik vreemd, want hier doet ie het gewoon. Weet je zeker dat je het wel goed geinstalleerd heb? Werken andere ASI mods wel?

Als iemand deze mod probeerd, post a.u.b. of het ook correct werkt, dat maakt het voor mij al een stuk makkelijker :)

Alle .asi mods werken wel, ik heb hem goed geïnstalleerd

Link to comment
Delen op andere websites

@Big Boss

verbeterd, bedankt :)

@dji-unit

Dat is vreemd, ik wacht ff af op anderen, of de mod bij hun wel werkt.

Hij doet het bij mij helaas ook niet op het momment maar de andere asi mods wel, kheb ook geprobeert all andere mods weg te doen en alleen jou Cruise Control mod te gebruiken maar werkt ook niet.

Kan iemand misschien toch even voor de zekerheid de latest en beste Scripthook en Asi loader link hier sturen of in een Private msg? (ik gebruik EFLC btw, maar heb de gewone GTAIV ook geprobeert)

Maar, ik heb juist op dit momment weer zware problemen met GTAIV.

Als ik EFLC wil starten gaat hij raar doen, automatisch naar bureaublad en als ik eindelijk in het menu van GTA kom ziet alles er heel blokkerig uit en moet ik dus even resolutie veranderen en dan weer terug veranderen.

als ik ingame kom gaat alles niet zoals het eerst altijd was, maar gewoon ik weet niet.. gewoon lelijk en schokert afentoe :( (maakt niet uit welke, de gewone of EFLC, allebeide het zelfde probleem.)

Asi mods doen het maar op de Cruise Mod na op dit momment :l

ik gebruik zeg maar Commandline methode maar heeft nu niet veel zin. Ook heb ik net een uur geleden ofzo EFLC gereinstaleerd maar doet PRECIES hetzelfde en raar genoeg zit er een limiet op mijn "irritatie" xD

Ik zoek dus wat het probleem is, maar ik kom er maar niet achter. Volgensmij is er niets stuk gegaan aan mijn computer in de laatste tijd (video kaart etc.)

Naja ik zoek dus een oplossing maar ben er nog niet gekomen :S

Maar voor het geval dat mijn GTA het nooit meer gaat doen om een rare rede wil ik je nog wel bedanken voor je Cruise Control Mod :-(

Link to comment
Delen op andere websites

:dans: Ik heb opnieuw de nieuwste scripthook gedownload en het werkt gewoon perfect.

Ik snap niet dat het niet werkt bij anderen. Dan zou het aan de asi loader moeten liggen, ik heb de Xlive ASI loader.

btw, kan een mod de titel veranderen naar: [REL|IV|ASI]Cruise control (spellingsfoutje bloos.gif )

>>> Door Beagle: Ja hoor :).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gtaiv gaat nog steeds verdacht enorm schokerrig etc en de mod doet het nog niet (met de asi loader en scripthook van jou) :(

Zeer vreemd, als ik vragen mag, Welke versie van GTA/EFLC heb je? Welke ASI loader? en welk besturingsysteem?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...