Nissan Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Ik ben niet van bier, maar Radler drinkt erg lekker weg in de hitte! Als het koud is moet ik echt geen alcohol drinken, recept voor hoofdpijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola. Klik hier maar eens, dat alcohol niet goed voor je is, is bekend, maar cola is echt geen haar beter en daar drink je meer van(tenzij je een alcoholist bent). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Radler is heerlijk bij hete temperaturen, maar toch verkies ik de gewone pilsener boven de radler. Ik drink regelmatig een pilsje met vrienden, soms wel eens iets te veel :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Radler is inderdaad best lekker op z'n tijd, maar het hangt er maar net vanaf waar ik zin in heb. Van alle merken Radler die ik tot nu toe heb geprobeerd vind ik die van Warsteiner het lekkerst: daar is de biersmaak net wat meer aanwezig dan bij Amstel of Grolsch. Dat maakt het een stukje beter, als je het mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Warsteiner? Die heb ik nog niet gehad, wel heb ik Amstel, Dors (bah) en Krombacher gehad. Van deze drie komt toch Krombacher het beste uit de bus. Een aanrader! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Als ik bier drink is het meestal een Warsteiner, een Hertog Jan soms ook. Behalve Amstel drink ik de meeste merken (die ik ken) wel. Af en toe een bockbier of een Palmke gaat er ook wel in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Tot nu toe vind ik hertog jan het lekkerste wat ik gedronken heb. Jupiler vond ik echt niet lekker, maar daar heb ik ook nog niet zo veel van gedronken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Het wordt beter als je het vaker drinkt in jou logica, GuitarGuy? Nee dankje, vies blijft vies voor mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Dat is echt zo. Des te vaker je drinkt, des te lekkerder je het gaat vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 Ik drink geen bier en alcohol. Ik vind het vies en het is ook niet goed voor je. Nee, geef mij maar dan een glas cola. Klik hier maar eens, dat alcohol niet goed voor je is, is bekend, maar cola is echt geen haar beter en daar drink je meer van(tenzij je een alcoholist bent). Dat cola geen haar beter voor je is dan bier en alcohol, is echt onzin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 (bewerkt) Klik hier maar eens, dat alcohol niet goed voor je is, is bekend, maar cola is echt geen haar beter en daar drink je meer van(tenzij je een alcoholist bent). Dat cola geen haar beter voor je is dan bier en alcohol, is echt onzin. Want? Cola (net zo als alle andere frisdranken) is eigenlijk nog wel slechter dan bier, als het beide in normale, gelijke, hoeveelheden wordt genuttigd, kijk maar eens op die site die Golf je heeft gelinkt (als je dat gedaan hebt überhaupt). En ziet wat voor troep er wel allemaal niet inzit. 't Is wel lekker cola evenals bier dat dan weer wel Laatst een paar flesjes Hertog Jan Lente Bok gehad :o, echt best wel lekker. Bewerkt: 17 april 2015 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 In het weekend drink er 's avonds wel eens een. Lekker als je voor de TV hangt met een bakkie chips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 Ondanks dat de Hertog Jannetjes nog steeds mijn voorkeur genieten, drink ik afgelopen tijd ook regelmatig Oettinger (Lidl) of Schultenbrau (Aldi). Niet zo zeer dat ze de vertrouwde A-merken allemaal met kop en staart overtreffen, maar het is vooral vanuit het financiële oogpunt steeds vaker een te overwegen keuze. Voornamelijk Oettinger is daadwerkelijk goed bier: ik drink het liever dan Amstel, bijvoorbeeld. Ik heb een vriend die het niet kan uitstaan als de woorden Lidl en Aldi in de context van bier gebruikt worden, maar ik ken ook genoeg die regelmatig of alleen maar Lidl- of Aldi-bier drinken. Wat zeggen jullie daarvan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 Tja, bier is bier, dus daar ben ik niet zo kieskeurig in . Waarschijnlijk proef je het verschil van kwaliteit wel tussen een 'Aldi-biertje' en bijvoorbeeld een Palm. Maar inderdaad, wil je wat goedkopers, dan zou ik ook met gemak uitwijken naar Aldi/Lidl hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAKevin023 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 Wedden de meeste mensen die hier zeggen dat ze bier drinken drinken het alleen om stoer te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.