Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

Nou, als je dit niet dagelijks doet, bier drinken als limonade, dan is er niets op tegen hoor. In het weekend wat extra drinken kan echt geen kwaad. Alles met mate, zeggen ze toch?

Nadat ik bier heb ''leren'' drinken, gaat het er nu gewoon in als limonade wat aan een kant niet goed isbloos.gif

Het is wel lekker natuurlijk.

Bavaria. Of een Jupilertje ofzo...

>>> Door Jowx: Wil je dat soort linkjes voortaan weglaten s.v.p.? Dank! <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste keer bier, kan het echt nooit vergeten.

Was op een feestje, werd aangespoord om glas te nemen dus deed het dan ook maar en moest spontaan kotsen in het glas van een andere die het niet doorhad. Dus tja, hij nam een slok van zijn glas en toen moest hij ook kotsen.. :7

Hou nog steeds niet van bier trouwens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste keer bier, kan het echt nooit vergeten.

Was op een feestje, werd aangespoord om glas te nemen dus deed het dan ook maar en moest spontaan kotsen in het glas van een andere die het niet doorhad. Dus tja, hij nam een slok van zijn glas en toen moest hij ook kotsen.. :7

Hou nog steeds niet van bier trouwens. :puh:

ik vind niet alle bieren lekker, ik ben namelijk niet zo'n fan van pils (productiebier zoals Heineken of Grolsch). de lekkerste bieren vind ik nog de bokbieren en de bovengistende bieren :bier:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Bier blijft gewoon goor maakt niet uit hoevaak ik het drink.

Wel heb ik bij mijn diploma uitreiking mezelf helemaal lam gezopen gewoon op school haha :puh:

Meer dan 15 biertjes op daar, ik kreeg ze gratis van die conciërge :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

ik vind maar 2 bieren lekker heineken (te veel op feesten gezopen) en Duvel (me vader drinkt het altijd en ik nu ook)

verder vind ik gemixde drankjes lekker bijv. cola vodka of vodka jus d'orange

en gemixed bier? :bier:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind maar 2 bieren lekker heineken (te veel op feesten gezopen) en Duvel (me vader drinkt het altijd en ik nu ook)

verder vind ik gemixde drankjes lekker bijv. cola vodka of vodka jus d'orange

en gemixed bier? :bier:^_^

Geen aanrader. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind maar 2 bieren lekker heineken (te veel op feesten gezopen) en Duvel (me vader drinkt het altijd en ik nu ook)

verder vind ik gemixde drankjes lekker bijv. cola vodka of vodka jus d'orange

en gemixed bier? :bier:^_^

Geen aanrader. :puh:

weet je wat ook geen aanrader is?!?

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan een oud klasgenoot. Had ergens in een biologieboek gelezen dat drinken terwijl je ondersteboven staat/hangt/whatever vrijwel onmogelijk was, en dacht het tegendeel wel even te kunnen bewijzen. Hij een blikje bier gekocht, ik en nog een paar mensen met hem naar buiten. We hielpen hem even zodat ie op z'n kop tegen een muurtje stond, waarbij we 'm vasthielden. Bij het openen van het blikje ging het al fout, want al die zooi spoot er natuurlijk meteen uit omdat er mee geschud was. Een andere kerel wilde het blijkbaar niet over z'n schoenen hebben dus liet los, met als gevolg dat bierdrinkert omlazerde en de hele inhoud over zich heen kreeg. Hij was niet blij, maar we hebben ons toen kapot gelachen kan ik me herinneren. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Doet me denken aan een oud klasgenoot. Had ergens in een biologieboek gelezen dat drinken terwijl je ondersteboven staat/hangt/whatever vrijwel onmogelijk was, en dacht het tegendeel wel even te kunnen bewijzen. Hij een blikje bier gekocht, ik en nog een paar mensen met hem naar buiten. We hielpen hem even zodat ie op z'n kop tegen een muurtje stond, waarbij we 'm vasthielden. Bij het openen van het blikje ging het al fout, want al die zooi spoot er natuurlijk meteen uit omdat er mee geschud was. Een andere kerel wilde het blijkbaar niet over z'n schoenen hebben dus liet los, met als gevolg dat bierdrinkert omlazerde en de hele inhoud over zich heen kreeg. Hij was niet blij, maar we hebben ons toen kapot gelachen kan ik me herinneren. :7

:schater: volgens mij als je op zo'n moment ( als je hangt :puh: ) een glas (/blikje) binnen 10 sec naar binnen werkt en dan omdraait, loop je best erg te wankelen :bier:

Ik denk dat het lastig word door de koolzuur, maar het zou ( behalve als je valt :bonk: ) wel mogelijk moeten zijn... hmm kan je hem misschien tot een 2e poging vragen? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het probleem is natuurlijk dat als je op z'n kop staat of hangt, hetgeen je naar binnen giet niet via je slokdarm naar beneden kan. Daar zit wel een soort peristaltische beweging in, maar die is niet zo sterk dat je bier omhoog kruipt. Ik had natuurlijk allang door dat het niet zou lukken, maar wilde toch wel graag zien hoe het af zou lopen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het probleem is natuurlijk dat als je op z'n kop staat of hangt, hetgeen je naar binnen giet niet via je slokdarm naar beneden kan. Daar zit wel een soort peristaltische beweging in, maar die is niet zo sterk dat je bier omhoog kruipt. Ik had natuurlijk allang door dat het niet zou lukken, maar wilde toch wel graag zien hoe het af zou lopen. :sigaar:

maar het blijft dan toch wel in je maag zitten? ( sorry hoor, heb alleen biologie in 1 en 2e van HAVO gehad, weet er geen bakkes (meer) van :bier: )

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal waarschijnlijk wel in je maag blijven zitten, maar de vraag is: hoe komt het daar? Voor zover ik weet zit er in je slokdarm wel een soort peristaltiek waardoor de boel richting je maag geduwd wordt, maar ik vraag me af of je lichaam sterk genoeg is om bier omhóóg te duwen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...