Cheers. Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Waarom vind iedereen Jupiler zo geweldig? Het is wel te zuipen, maar daar is het mee gezegd.. Geef mij maar een Duveltje Ik heb nog nooit Duvel gedronken :$ . Ik drink vooral Hertog Jan, Bavaria, Warfeiner/Warsteiner en Belsche bieren. Je kunt me ook altijd wakker maken voor een bockbiertje! Duvel is best wel lekker, het smaakt hetzelfde als heel veel Belgisch bier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Mee eens. Maar om nou iets te gaan drinken wat je eigenlijk niet lekker vind, puur en alleen om het lekker te gaan vinden, vind ik krom. Ik heb bier nooit erg vies gevonden, maar heb het wel moeten leren drinken. Nu ga ik het wel steeds lekkerder vinden. Een pilsje na het voetballen, of het eerste biertje in de kroeg, heerlijk! Veel lekkerder dan frisdrank ofzo. Ben dus blij dat ik even door de 'zure appel' heb gebeten. Al was het meer als een appel die je van de grond raapt in plaats van plukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2010 Me pa heeft van 1 van zijn klanten een hele doos Warsteiner bier gehad, en ik kon het niet laten om er 1e te pakken. Ik moet zeggen dat smaakt wel lekker. Overigens vind ik Grolsch ook niet verkeerd. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Me pa heeft van 1 van zijn klanten een hele doos Warsteiner bier gehad, en ik kon het niet laten om er 1e te pakken. Ik moet zeggen dat smaakt wel lekker. Overigens vind ik Grolsch ook niet verkeerd. :$ Warsteiner is best wel lekker bier ja. het enige gore bier dat ik heb gehad dat is Amstel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 ~ ~ Zo, even een amen momentje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Me pa heeft van 1 van zijn klanten een hele doos Warsteiner bier gehad, en ik kon het niet laten om er 1e te pakken. Ik moet zeggen dat smaakt wel lekker. Overigens vind ik Grolsch ook niet verkeerd. :$ En jij bent hoe oud? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 My InformationAge: 15 years old Birthday: 1 August 1995 On-Topic; Drink alleen bier als ik uit ga ofzo, en als ik drink is het niet zo heel veel, maar een glas of 6. Jupiler vind ik trouwens het lekkerst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2010 Me pa heeft van 1 van zijn klanten een hele doos Warsteiner bier gehad, en ik kon het niet laten om er 1e te pakken. Ik moet zeggen dat smaakt wel lekker. Overigens vind ik Grolsch ook niet verkeerd. :$ En jij bent hoe oud? Ehm, oud genoeg :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2010 My InformationAge: 15 years old Birthday: 1 August 1995 On-Topic; Drink alleen bier als ik uit ga ofzo, en als ik drink is het niet zo heel veel, maar een glas of 6. Jupiler vind ik trouwens het lekkerst. Ik drink ook niet veel , wel wat meer dan 6 moet ik zeggen.. Maar we drinken meestal ook in, dus dat kost al minder geld . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yvea0 Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Tafelbier (1% vol.) en N.A. bier moet door iedereen te verkrijgen zijn. Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar! BTW: foto van hierboven moet afgeschuimd worden! Fail! echt? ik zou toch zweren dat bier daar vanaf 21 was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Tafelbier (1% vol.) en N.A. bier moet door iedereen te verkrijgen zijn. Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar! BTW: foto van hierboven moet afgeschuimd worden! Fail! echt? ik zou toch zweren dat bier daar vanaf 21 was! Ten eerste quote je iemand uit augustus, ten tweede is deze persoon gebanned en ten derde word er in de VS pas alcohol geschonken vanaf een leeftijd van 21 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 ]Ten eerste quote je iemand uit augustus, ten tweede is deze persoon gebanned en ten derde word er in de VS pas alcohol geschonken vanaf een leeftijd van 21 jaar. Nope, het verschilt per staat. Wiki. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2010 Sowieso is dat lijkt me dat er in alle staten andere regels etc. gelden wel erg irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 ]Ten eerste quote je iemand uit augustus, ten tweede is deze persoon gebanned en ten derde word er in de VS pas alcohol geschonken vanaf een leeftijd van 21 jaar. Nope, het verschilt per staat. Wiki. Dan heb ik me vergist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 heineken is goor. Duits en belgisch bier is lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.