Jump to content

Bier


Jesperkaj

Recommended Posts

...warm bier daarentegen.. Dat wil je niet weten 0_0 , hoewel we er ongetwijfeld allemaal ervaringen mee hebben.. Je weet wel, zo'n blikje bier dat je van de zomer in de zon hebt laten staan, je vergeet het blikje.. En vervolgens heb je bier zo warm als thee! Mmmmm! :eten:

Nee, dat weet ik niet, dat ken ik niet, dat wil ik niet weten of kennen. Warm bier mag gewoon helemaal niet. Bier is alleen bier als 't koud is, anders geldt 't niet als echt bier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 372
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    35

  • Cheers.

    21

  • commando

    19

  • flippie13

    13

...warm bier daarentegen.. Dat wil je niet weten 0_0 , hoewel we er ongetwijfeld allemaal ervaringen mee hebben.. Je weet wel, zo'n blikje bier dat je van de zomer in de zon hebt laten staan, je vergeet het blikje.. En vervolgens heb je bier zo warm als thee! Mmmmm! :eten:

Nee, dat weet ik niet, dat ken ik niet, dat wil ik niet weten of kennen. Warm bier mag gewoon helemaal niet. Bier is alleen bier als 't koud is, anders geldt 't niet als echt bier.

Maar als je op een camping/strand of wat dan ook dan kan het koude bier wel eens opraken (of opwarmen), dan heb ik liever lauw bier dan geen bier. :)

Bier in de zon laten opwarmen is dan weer gewoon dom, je moet altijd weten waar je bier is. Je biertjes in de zon laten staan is erger dan een hond in een auto in de zon laten zitten zonder raampje open. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Als er brand uitbreekt in zo'n tent is het van essentieel belang dat je eerst het bier red natuurlijk, je kan je geen echte man noemen als je er nog naar moet zoeken ook.

Die kinderen en vrouwen redden zichzelf wel, die hoeven geen bier mee te nemen :t

Link to comment
Delen op andere websites

...warm bier daarentegen.. Dat wil je niet weten 0_0 , hoewel we er ongetwijfeld allemaal ervaringen mee hebben.. Je weet wel, zo'n blikje bier dat je van de zomer in de zon hebt laten staan, je vergeet het blikje.. En vervolgens heb je bier zo warm als thee! Mmmmm! :eten:

Nee, dat weet ik niet, dat ken ik niet, dat wil ik niet weten of kennen. Warm bier mag gewoon helemaal niet. Bier is alleen bier als 't koud is, anders geldt 't niet als echt bier.

Maar als je op een camping/strand of wat dan ook dan kan het koude bier wel eens opraken (of opwarmen), dan heb ik liever lauw bier dan geen bier. :)

Bier in de zon laten opwarmen is dan weer gewoon dom, je moet altijd weten waar je bier is. Je biertjes in de zon laten staan is erger dan een hond in een auto in de zon laten zitten zonder raampje open. :N

Laten we niet overdrijen :7 , een biertje is vervangbaar.. Je trouwe viervoeter is uniek.

Als er brand uitbreekt in zo'n tent is het van essentieel belang dat je eerst het bier red natuurlijk, je kan je geen echte man noemen als je er nog naar moet zoeken ook.

Die kinderen en vrouwen redden zichzelf wel, die hoeven geen bier mee te nemen :t

Dat is waar, maar daar tegenover staat dat je er natuurlijk ook voor moet zorgen dat je niet te veel bier ophebt wanneer er brand uitbreekt. Stel je voor dat je heel veel bier en andere alcoholische drank op hebt en je vlam vat! Met een beetje pech krijgt niemand je geblust vanwege alle alcohol! Als je heel je leven teveel zuipt krijgen ze bij je crematie het vuur niet meer uit!

Overigens vind ik een sigaartje net zo lekker en bevredigend als een biertje, het grote voordeel is dat je (ik) er veel langer over doet, je er geen koppijn van krijgt en niet dronken van word. Het nadeel is dat sigaren met een beetje kwaliteit duur zijn.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

een biertje is vervangbaar.

Hoe kun je dat nou weer zeggen? Weet je wel niet hoeveel liefde in een flesje gaat tijdens het brouwen (als je tenminste een goed bier hebt)? Daar kun je wel 100 honden van scheppen. Bier > hond. Dat is gewoon waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso is dat lijkt me dat er in alle staten andere regels etc. gelden wel erg irritant.

Dat is hetzelfde als zeggen dat het vreemd is dat er andere regels gelden in andere landen van Europa. Zo vind ik het "vreemd" dat ik hier al mezelf naar een coma kan zuipen, terwijl ik in Engeland niet eens één glas cider mag. En die afstand kan kleiner zijn van dorp staat A naar dorp staat B.

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha, ik vind die reclame nog steeds goed XD

Maar ik drink eigenlijk alleen bier in het weekend. Ik kijk zelf ook wel uit hoeveel je drinkt, want dat coma zuipen daar doe ik niet aan. Maar een biertje op zen tijd moet kunnen..

Link to comment
Delen op andere websites

een biertje is vervangbaar.

Hoe kun je dat nou weer zeggen? Weet je wel niet hoeveel liefde in een flesje gaat tijdens het brouwen (als je tenminste een goed bier hebt)? Daar kun je wel 100 honden van scheppen. Bier > hond. Dat is gewoon waar.

Ik heb maar een flesje bier op in mijn leven, mijn spijsvertering werkt niet goed.. Ik loop mijn hele leven al met zo'n infuus rond.. Ik pis mijn bier gewoon opnieuw uit!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

een biertje is vervangbaar.

Hoe kun je dat nou weer zeggen? Weet je wel niet hoeveel liefde in een flesje gaat tijdens het brouwen (als je tenminste een goed bier hebt)? Daar kun je wel 100 honden van scheppen. Bier > hond. Dat is gewoon waar.

Ik heb maar een flesje bier op in mijn leven, mijn spijsvertering werkt niet goed.. Ik loop mijn hele leven al met zo'n infuus rond.. Ik pis mijn bier gewoon opnieuw uit!

Das wel kut ja, maarj, je hebt tenminste geen kater? :D

Maar kinderen, wel blijven denken he: Met veel water krijg je geen kater!

en serieus, het werkt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

een biertje is vervangbaar.

Hoe kun je dat nou weer zeggen? Weet je wel niet hoeveel liefde in een flesje gaat tijdens het brouwen (als je tenminste een goed bier hebt)? Daar kun je wel 100 honden van scheppen. Bier > hond. Dat is gewoon waar.

Ik heb maar een flesje bier op in mijn leven, mijn spijsvertering werkt niet goed.. Ik loop mijn hele leven al met zo'n infuus rond.. Ik pis mijn bier gewoon opnieuw uit!

Das wel kut ja, maarj, je hebt tenminste geen kater? :D

Maar kinderen, wel blijven denken he: Met veel water krijg je geen kater!

en serieus, het werkt! :D

Als ik thuis kom na uitgaan/vriendenavond of wat dan drink ik altijd wat melk en water, ik heb nooit een kater :) .

Link to comment
Delen op andere websites

een biertje is vervangbaar.

Hoe kun je dat nou weer zeggen? Weet je wel niet hoeveel liefde in een flesje gaat tijdens het brouwen (als je tenminste een goed bier hebt)? Daar kun je wel 100 honden van scheppen. Bier > hond. Dat is gewoon waar.

Ik heb maar een flesje bier op in mijn leven, mijn spijsvertering werkt niet goed.. Ik loop mijn hele leven al met zo'n infuus rond.. Ik pis mijn bier gewoon opnieuw uit!

Das wel kut ja, maarj, je hebt tenminste geen kater? :D

Maar kinderen, wel blijven denken he: Met veel water krijg je geen kater!

en serieus, het werkt! :D

Als ik thuis kom na uitgaan/vriendenavond of wat dan drink ik altijd wat melk en water, ik heb nooit een kater :) .

Werkt dat echt? ik heb het nog maar twee keer gehad en wat voelt dat vervelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Over het algemeen gezien werkt het altijd wel dat als je dronken bent en bijv. veel water drinkt dat je de volgende dag een mindere (tot geen) kater hebt, maar er zijn altijd uitzonderingen.

Het licht er natuurlijk ook aan wat voor bier je drinkt en wat voor bier je gewend bent te drinken, ik krijg bijvoorbeeld gegarandeerd een kater van Heineken.. Terwijl ik gerust flink wat Jupiler, Bavaria, Warfeiner en Hertog Jan kan drinken zonder een kater te krijgen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De laatste tijd (laatste 3 à 4 jaar) drink ik steeds meer bier en alcohol, natuurlijk keistoer etc van mij, maar ik wordt nu dus ook niet snel aangeschoten.. Terwijl ik dat eigenlijk wel mis! Wat kan ik daaraan doen? Sterke drank ligt niet zomaar voor mij in het verschiet, af en toe heb ik het wel maar ik ben nog niet 18+ dus ik kan het niet zelf kopen, je hebt natuurlijk ook die drank van 15% maar da's bijna allemaal keizoet spul en daar houdt ik niet van. Iemand tips hoe ik dit op zou kunnen lossen? Jullie begrijpen wel dat er haast bij is aangezien dit echt een groot probleem is! :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...