Dotz Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 heineken is goor. Duits en belgisch bier is lekker Warfeiner is heerlijk! Bavaria & Juupjes gaan er ook altijd in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 heineken is goor. Duits en belgisch bier is lekker Warfeiner is heerlijk! Bavaria & Juupjes gaan er ook altijd in . Jupiler vind ik eigenlijk niet zo lekker, Duvel vind ik toch echt het lekkerst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spongzbobbah Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Hebben jullie dat ook als je bier drinkt, dat het wel lekker enzo is, maar wanneer dat je je een beetje tipsy begint te voelen, na een paar biertjes, dat het bier zelf niet meer zo lekker smaakt? Dat het net bitter is ofso, gewoon geen lekkere smaak meer. Is dat bij jullie ook zo of ben ik gewoon fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Hebben jullie dat ook als je bier drinkt, dat het wel lekker enzo is, maar wanneer dat je je een beetje tipsy begint te voelen, na een paar biertjes, dat het bier zelf niet meer zo lekker smaakt? Dat het net bitter is ofso, gewoon geen lekkere smaak meer. Is dat bij jullie ook zo of ben ik gewoon fout? Je bent overduidelijk fout. De eerste biertjes zijn net zo lekker als de twintig die erop volgen, het verschilt dat men dan niet meer proeft maar gewoon het bier door het keelgat gooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Jupiler!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Als ik dronken begin te worden drink ik niet door dan ga ik slapen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spongzbobbah Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Als ik dronken begin te worden drink ik niet door dan ga ik slapen Heb dat ook al eens gedaan, dan werd ik de volgende morgen ziek wakker, ik ging dan naar de badkamer en ik voelde me echt ziek en ik trilde enzo in me benen, ik moest echt gaan zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 als ik veel drink dat is het meestal 2 volle glazen Duvel die toch best groot zijn, dan voel ik me een beetje duizelig. dan stop ik gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Hebben jullie dat ook als je bier drinkt, dat het wel lekker enzo is, maar wanneer dat je je een beetje tipsy begint te voelen, na een paar biertjes, dat het bier zelf niet meer zo lekker smaakt? Dat het net bitter is ofso, gewoon geen lekkere smaak meer. Is dat bij jullie ook zo of ben ik gewoon fout? Je bent overduidelijk fout. De eerste biertjes zijn net zo lekker als de twintig die erop volgen, het verschilt dat men dan niet meer proeft maar gewoon het bier door het keelgat gooit. Het eerste biertje vind ik toch echt het meest bevredigend! Het tweede biertje ook wel, maar het twintigste echt niet meer hoor .. Bewerkt: 28 oktober 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
7ulian Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2010 Hebben jullie dat ook als je bier drinkt, dat het wel lekker enzo is, maar wanneer dat je je een beetje tipsy begint te voelen, na een paar biertjes, dat het bier zelf niet meer zo lekker smaakt? Dat het net bitter is ofso, gewoon geen lekkere smaak meer. Is dat bij jullie ook zo of ben ik gewoon fout? Bier is van nature bitter. Misschien werd je tijdens het drinken spontaan verkouden (als je verkouden bent proef je alleen maar met je tong, dan blijft alleen het bittere over (alle lekkere smaken "proef" je met je neus)). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spongzbobbah Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2010 Hebben jullie dat ook als je bier drinkt, dat het wel lekker enzo is, maar wanneer dat je je een beetje tipsy begint te voelen, na een paar biertjes, dat het bier zelf niet meer zo lekker smaakt? Dat het net bitter is ofso, gewoon geen lekkere smaak meer. Is dat bij jullie ook zo of ben ik gewoon fout? Bier is van nature bitter. Misschien werd je tijdens het drinken spontaan verkouden (als je verkouden bent proef je alleen maar met je tong, dan blijft alleen het bittere over (alle lekkere smaken "proef" je met je neus)). Ik dronk koud bier, uit een café, het zal daardoor zijn zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Bier MOET gewoon koud zijn, dat is het lekkerst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Bier MOET gewoon koud zijn, dat is het lekkerst. Als het lauw is is het ook nog wel te zuipen hoor, maar dan zuip ik het niet omdat het zo lekker is.. En dan is het meestal ook niet meer m'n 1e biertje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Bier MOET gewoon koud zijn, dat is het lekkerst. Als het lauw is is het ook nog wel te zuipen hoor, maar dan zuip ik het niet omdat het zo lekker is.. En dan is het meestal ook niet meer m'n 1e biertje. Je was ook wel wat verder dan je 1e toen je dit poste, want het slaat nergens op. Lauw bier is wel te zuipen, maar je zuipt het niet omdat het zo lekker is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Bier MOET gewoon koud zijn, dat is het lekkerst. Als het lauw is is het ook nog wel te zuipen hoor, maar dan zuip ik het niet omdat het zo lekker is.. En dan is het meestal ook niet meer m'n 1e biertje. Je was ook wel wat verder dan je 1e toen je dit poste, want het slaat nergens op. Lauw bier is wel te zuipen, maar je zuipt het niet omdat het zo lekker is? Lauw bier valt in de categorie ''binnen te houden'', warm bier daarentegen.. Dat wil je niet weten , hoewel we er ongetwijfeld allemaal ervaringen mee hebben.. Je weet wel, zo'n blikje bier dat je van de zomer in de zon hebt laten staan, je vergeet het blikje.. En vervolgens heb je bier zo warm als thee! Mmmmm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.