Jump to content

[SP] Pokertoernooi - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

2dgj11s.jpg

Geachte lezers, forumleden en anderen die niet tot deze groepen behoren! Wij, Universal Inc., organiseren binnenkort een pokertoernooi dat zich plaatsvindt op het forum! Voel jij je aangesproken en wil je je mede-forumleden verslaan met Poker, Texas Hold'em, lees dan verder!

Algemene Informatie

Zoals gezegd gaat het hier om de meest bekende poker versie Texas Hold'em. Iedereen krijgt een totaal aantal van 1500 chips waarmee deze zijn tegenstander moet verslaan. Je pakt als het ware de chips van de ander af door middel van het winnen met hogere kaarten. Elke speler krijgt twee kaarten via PB verstuurd. Hiermee moet het gedaan worden. In totaal komen er vijf kaarten op tafel in drie rondes. Er zijn echter wel vier inzetrondes mogelijk. De volgende termen zijn belangrijk:

Poker termen

Dealer Button: Niks bijzonders, het is alleen belangrijk om te weten wie de small blind en big blind hebben.

Small Blind: Dit is de persoon naast de dealer. De small blind in een waarde die automatisch ingezet wordt. Dit is in het begin 5.

Big Blind: De big blind is de persoon naast de small blind. Deze zet automatisch het dubbele van de small blind in.

Bet: Hiermee zet je een aantal chips in. Dit moet altijd gelijk of hoger zijn dan de Big Blind.

Check: Hiermee zet men niks in, maar dit kan alleen als andere spelers voor jou ook niks hebben ingezet. Wanneer iemand een bet heeft gedaan is een check niet mogelijk.

Raise: Hiermee verhoogt met de bet met minimaal het dubbele van de ingezette waarde.

Fold: Hiermee gooi je je kaarten weg.

Call: Hiermee ga je mee met het hoogste bedrag dat is ingezet.

Samenvatting van het toernooi

  • Er wordt Texas Hold'em gespeeld
  • Het gaat hier om No Limit, een speler kan inzetten tot maximaal zijn budget gaat
  • Startbudget bedraagt 1500 chips
  • Er spelen 10 spelers aan één tafel (één topic), elke heeft zijn eigen dealer
  • Kaarten worden gegeven via PB
  • De handelingen door de deelnemers worden gedaan in het desbetreffende topic



Inschrijven voor het toernooi

Inschrijven voor dit pokertoernooi waarmee je je forumleden eens een lesje poker kan geven is natuurlijk mogelijk. Dit kan door middel van het volgende lijstje te kopieren en in te vullen. Dit post je in een bericht in dit topic.

Denk eraan, inschrijven kan tot en met zaterdag 28 augustus 12:00! Het toernooi begint om 19:30. Denk er wel aan dat je zeker moet zijn dat je mee kan doen, anders duurt het poker heel lang!

Ik snap de informatie die gegeven is en wil graag meedoen met dit pokertoernooi.
[b]Forumnaam:[/b]



Hieronder zijn de prijzen te zien:

2cdv4gz.jpgngaloi.jpg2s7wdpy.jpg

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    35

  • MegaPilot

    18

  • Big Boss

    13

  • Leontjuuh-gta

    13

Ik snap de informatie die gegeven is en wil graag meedoen met dit pokertoernooi.

Forumnaam:gtadean

doen jullie de kaarten trouwens met een randomizer?

anders lijkt het me oneerlijk :puh:

Bewerkt: door gtadean
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap de informatie die gegeven is en wil graag meedoen met dit pokertoernooi.

Forumnaam: Kenny-Petrovic

Leuk idee, :tu:

Edit:

Ik keek vandaag op het rooster bij mijn werk en ik zie dat ik op die zaterdag vanaf 18:00 moet werken, moet deze dus helaas overslaan. :-(

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap de informatie die gegeven is en wil graag meedoen met dit pokertoernooi.

Forumnaam:@R-fl3x onboard :sigaar:

Leuk idee Kloep! Zal nog even de regels moeten lezen wat heb nog nooit gepokerd :$

Begint dit toernooi vandaag al of pas de dag wanneer je niet meer kan inschrijven?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat dus in een topic gebeuren, dat pokeren? Ik ben benieuwd..:)

Er spelen 10 spelers aan één tafel (één topic), elke heeft zijn eigen dealer

Begint dit toernooi vandaag al of pas de dag wanneer je niet meer kan inschrijven?

Denk eraan, inschrijven kan tot en met zaterdag 28 augustus 12:00! Het toernooi begint om 19:30.

^_^

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...