MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Iron Maiden - The Trooper. Niet echt muziek om op te pokeren..xD Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ha ha, ik draai de hele tijd denk wat hardstyle . Ook niet muziek om te pokeren. Mssh nog een keer pokerface van lady gaga XD Reageren
Svenie Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Echt typisch voor mensen om zich voor iets aan te melden en dan niet te komen opdagen. Moet echt een fijn gevoel zijn voor Kloep. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik ben er. :o Alleen mijn tafel is nog niet openen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Hoe worden de kaarten eigenlijk gekozen? Met een echt deck of een of andere generator? Reageren
Hayte Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Echt typisch voor mensen om zich voor iets aan te melden en dan niet te komen opdagen. Moet echt een fijn gevoel zijn voor Kloep. Hoezo? Ik wist niet dat er mensen waren die er niet waren. O.o Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Dat zit ik met nu te denken. Iedereen zet reacties voor acties, maar dat telt toch allemaal mee voor je postcount, mag dat wel?? Maakt mij niet zoveel uit hoor. Reageren
Svenie Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Hoe worden de kaarten eigenlijk gekozen? Met een echt deck of een of andere generator? Met een echt deck. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Echt typisch voor mensen om zich voor iets aan te melden en dan niet te komen opdagen. Moet echt een fijn gevoel zijn voor Kloep. Castreren met een botte lepel en diskwalificeren! Dat zit ik met nu te denken. Iedereen zet reacties voor acties, maar dat telt toch allemaal mee voor je postcount, mag dat wel?? Maakt mij niet zoveel uit hoor. Omg dude, alsof die paar posts wat uitmaken.. Er is zowat geen enkele spammer die meedoet aan dit tornooi. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Echt typisch voor mensen om zich voor iets aan te melden en dan niet te komen opdagen. Moet echt een fijn gevoel zijn voor Kloep. Castreren met een botte lepel en diskwalificeren! Dat zit ik met nu te denken. Iedereen zet reacties voor acties, maar dat telt toch allemaal mee voor je postcount, mag dat wel?? Maakt mij niet zoveel uit hoor. Omg dude, alsof die paar posts wat uitmaken.. Er is zowat geen enkele spammer die meedoet aan dit tornooi. Ha ha, was maar een vraagje, omdat dat bij forumspelletjes wel is. Daar worden postcounts niet meegeteld. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Alles is geopend, we kunnen van start. Remcconen, wel graag het lijstje gebruiken. Reageren
Svenie Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Mensen leer aub lezen. Om te reageren moet je onderstaand lijstje invullen en niet alleen je actie vermelden: [b]Forumnaam:[/b] [b]Actie:[/b] Bet / Check / Raise / Fold / Call [b]Aantal chips:[/b] Alleen te gebruiken als je Bet of Raised Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Onze E-penis wordt er alleen maar groter van, dus zwijgen jij! :$ Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ha ha, ik dacht al: dat lijste staat er toch niet voor niks? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik snap niet dat sommige mensen niet komen of niet reageren. Ja, niet al 2 mensen gefold, eentje bij tafel 1 en een bij tafel 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.