Jump to content

Probleem met mods installeren


RAMAKERS

Recommended Posts

hallo allemaal, ik had een supper vette filmpje gezien op youtube van een paar mods nu wilde ik die dus instaleren maar helaas ben ik daar totaal niet goed in zou iemand mij willen helpen?

die via msn dan contact maakt met mijn pc, en het dan zo doet hopelijk kan een mod of iemand anders me helpen hartelijk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal, ik had een supper vette filmpje gezien op youtube van een paar mods nu wilde ik die dus instaleren maar helaas ben ik daar totaal niet goed in zou iemand mij willen helpen?

die via msn dan contact maakt met mijn pc, en het dan zo doet hopelijk kan een mod of iemand anders me helpen hartelijk bedankt!

Ja, je moet eerst dit doen en dan dat om het voor elkaar te krijgen...

lekker duidelijk hé? Net zo duidelijk om welke mods het gaat. En je hoeft dan geen verstand te hebben van mods installeren, want daarom zijn er ook tutorials.

Dus om te beginnen om welke mod(s) gaat/gaan het?

Link to comment
Delen op andere websites

عذرا ، لكن مشاركتك هي (كما جرت العادة بالنسبة لك) لفهم أي شيء ، هل ساعد حقا لكم لتقديم أفضل افتتاح البند. ولكن شيئا لم تفعلوا ذلك نحن لن يزعجك جيدة و / أو مساعدة جدية ، اللوم رابية كبيرة.

سكرتير خاص قمت بإيقاف الكتابة في مباراة دولية؟

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal, ik had een supper vette filmpje gezien op youtube van een paar mods nu wilde ik die dus instaleren maar helaas ben ik daar totaal niet goed in zou iemand mij willen helpen?

die via msn dan contact maakt met mijn pc, en het dan zo doet hopelijk kan een mod of iemand anders me helpen hartelijk bedankt!

Ja, je moet eerst dit doen en dan dat om het voor elkaar te krijgen...

lekker duidelijk hé? Net zo duidelijk om welke mods het gaat. En je hoeft dan geen verstand te hebben van mods installeren, want daarom zijn er ook tutorials.

Dus om te beginnen om welke mod(s) gaat/gaan het?

hey,

ja sorry dat ik niet de link erbij had gedaan, hierbij de link:http://maximumea.blogspot.com/2009/12/gta-4-best-modshow-to-install.html#step1

maar heb alles gevolgt en nog deed ik het fout of snapte ik het niet,

excuses voor late reacty moest gisteren ook weer weg,

mvg danny.

¿uǝzǝlǝƃ s,ǝɯpɐǝɹ/ɾıɯsǝǝl ǝpƃǝoʌǝƃɾıq ǝp lǝʍ uǝuuıƃǝq ǝʇ ɯo ǝɾ qǝɥ

˙ʇdɾıɹƃǝq ɹǝʇǝq uǝıɥɔssıɯ uɐp ʇǝɥ ǝɾ ʇɐpɯo uǝʇsod ɹǝıuɐɯ ǝzǝp do lɐz ʞı

en wesley,

graag forum regels volgen en nederlands hartelijk bedankt.

>>> Door Beagle: Mag jij ook wel doen, dubbelposten is ook tegen de regels..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

en wesley,

graag forum regels volgen en nederlands hartelijk bedankt.

>>> Door Beagle: Mag jij ook wel doen, dubbelposten is ook tegen de regels..<<<

er staat nergens in de forumregels dat Nederlands de verplichte taal is, kortom ik volg de regels, zou jij mss eens moeten doen door ABN te gebruiken, volledige zinnen te gebruiken en niet te dubbelposten, maar dat heeft Beagle al gezegt ;)

maar nu OT: hoe wil jij nu ooit hebben dat we je helpen?

1. je vertelt niks, we weten nu nog steeds niks, maar dat is nij jou gebruikelijk

2. de link wijst naar meerdere mods, kortom je had net zo goed die link er neit bij kunnen doen, had je tijd bespaard

3. CAPS IN DE TITEL ZIJN OOK NIET NODIG!!!!11!11!11

Als jij nou eens ABN gaat gebruiken, duidelijk het probleem uitlegd enzo kunnen we je pas helpen, volgens mij weet je zelf ook niet wat je hebt getypt :7

Link to comment
Delen op andere websites

en wesley,

graag forum regels volgen en nederlands hartelijk bedankt.

>>> Door Beagle: Mag jij ook wel doen, dubbelposten is ook tegen de regels..<<<

er staat nergens in de forumregels dat Nederlands de verplichte taal is, kortom ik volg de regels, zou jij mss eens moeten doen door ABN te gebruiken, volledige zinnen te gebruiken en niet te dubbelposten, maar dat heeft Beagle al gezegt ;)

maar nu OT: hoe wil jij nu ooit hebben dat we je helpen?

1. je vertelt niks, we weten nu nog steeds niks, maar dat is nij jou gebruikelijk

2. de link wijst naar meerdere mods, kortom je had net zo goed die link er neit bij kunnen doen, had je tijd bespaard

3. CAPS IN DE TITEL ZIJN OOK NIET NODIG!!!!11!11!11

Als jij nou eens ABN gaat gebruiken, duidelijk het probleem uitlegd enzo kunnen we je pas helpen, volgens mij weet je zelf ook niet wat je hebt getypt :7

weet je als jij nou eens goed leest zal je het begrijpen en me abn kan k niks aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ik er wat aan doen da ik belgies ben? iets tegen mij heb je het tegen heel belgie ;)

en dat zijn ook de mods op stap 6 die ik wilde.

dat wat jij schreef noem ik ook geen abn dus nu ben je wel verkeerd begonnen vriend. dat turks of what ever

Bewerkt: door RAMAKERS
Link to comment
Delen op andere websites

weet je als jij nou eens goed leest zal je het begrijpen en me ABN kan k niks aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ik er wat aan doen da ik Belgiës ben? iets tegen mij heb je het tegen heel België ;)

en dat zijn ook de mods op stap 6 die ik wilde.

dat wat jij schreef noem ik ook geen ABN dus nu ben je wel verkeerd begonnen vriend. dat Turks of what ever

He, een beetje dimmen ja. Wesley bedoelde het als grapje. En, ondanks dat je Belgisch bent, kun je nog best even normaal typen. Wesley heeft Dyslexie, dus hij kan er niks aan doen. Je moet niet meteen zeggen dat hij iets tegen belgen/België heeft. Want:

1. Dat heeft hij nooit gezegd.

2. Hoe kan hij weten dat jij Belgisch bent? :cab:

Met ABN bedoeld hij: Punten, Komma's, hoofdletter en nieuwe alinea als het nodig is.

BTW, je zegt in je post dat als je goed leest, dat je wel kan zien dat je er niks aan kan doen? Maar dat kun je niet

Volgens mij heb je gewoon geen zin om een volledige Nederlandse zin te typen.

Edit: En je kunt op je minst je post even doorgaan om spelfouten te voorkomen. Nu jij weer.

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

en wesley,

graag forum regels volgen en nederlands hartelijk bedankt.

>>> Door Beagle: Mag jij ook wel doen, dubbelposten is ook tegen de regels..<<<

er staat nergens in de forumregels dat Nederlands de verplichte taal is, kortom ik volg de regels, zou jij mss eens moeten doen door ABN te gebruiken, volledige zinnen te gebruiken en niet te dubbelposten, maar dat heeft Beagle al gezegt ;)

maar nu OT: hoe wil jij nu ooit hebben dat we je helpen?

1. je vertelt niks, we weten nu nog steeds niks, maar dat is nij jou gebruikelijk

2. de link wijst naar meerdere mods, kortom je had net zo goed die link er neit bij kunnen doen, had je tijd bespaard

3. CAPS IN DE TITEL ZIJN OOK NIET NODIG!!!!11!11!11

Als jij nou eens ABN gaat gebruiken, duidelijk het probleem uitlegd enzo kunnen we je pas helpen, volgens mij weet je zelf ook niet wat je hebt getypt :7

weet je als jij nou eens goed leest zal je het begrijpen en me abn kan k niks aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan ik er wat aan doen da ik belgies ben? iets tegen mij heb je het tegen heel belgie ;)

en dat zijn ook de mods op stap 6 die ik wilde.

dat wat jij schreef noem ik ook geen abn dus nu ben je wel verkeerd begonnen vriend. dat turks of what ever

Ik weet zeker dat ze in België 2 talen spreken, Frans en Nederlands, ja dat lees je goed(voor zover je dit leest :7 ) Nederlands kortom, dat betekend dat jij ook ABN(Algemeen Beschaafd Nederlands) moet typen, net als de rest van de wereld.

En om op mijn taalgebruik te beginnen is heel leuk, want een groot verschil tussen dat van jou en dat van mij is dat ik mijn best doe om nog normale zinnen te breien, jij toets willekeurig woorden in en hoopt dat daar een zin uit komt.

Verder, normaal diss ik mensen als ze met zo'n post komen, dat is in dit geval niet nodig want je disst jezelf al ;)

En om te eindigen, dat stukje vage taal text was geen Turks maar Arabisch, aangezien jij je aangevallen voelde dat ik belgen aanviel in mijn post ben jij nu dus in feite volgens jou idee Turken aan het aanvallen, best racistisch.

Zo, nu heb ik mijn ADH lachen ook weer gehad :)

@dji-unit; Dank :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij wilt zeggen dat Belgen altijd onbegrijpbare dingen typen? :7 Wat wesley123 typt is beter te begrijpen dan dat van jou.

OT; Bij welke van die 8 mods gaat het fout? En wát gaat er precies fout?

hoi, uhm als ik alle mods na handleiding heb geinstaleert, geeft ie aan dat het spel niet meer reageert zo gouw dat zwart schermpje komt van windows.

enig idee wat het kan zijn?,

gr. ramakers.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij wilt zeggen dat Belgen altijd onbegrijpbare dingen typen? :7 Wat wesley123 typt is beter te begrijpen dan dat van jou.

OT; Bij welke van die 8 mods gaat het fout? En wát gaat er precies fout?

hoi, uhm als ik alle mods na handleiding heb geinstaleert, geeft ie aan dat het spel niet meer reageert zo gouw dat zwart schermpje komt van windows.

enig idee wat het kan zijn?,

gr. ramakers.

het kan zoveel zijn maar wij kunnen je neit helpen als je zo achterlijk vaag blijft doen

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat wij vragen om jou te helpen is

1) Nederlands typen>>> excuses maar daar heb ik problemen mee kan ik daar wat aan doen?

2) Duidelijk aangeven om welke mod het gaat en hoe je deze probeert te installeren. zo als ik al eerdr had vermeld gign het om alle mods bij stap 6/8

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...