KENNITHH Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ellow ! Ik ben eergisteren pas begonnen met GTA4 te spelen en heb ondervonden dat je mooie autos kan toevoegen aan gta, maar mijn probleem is, wanneer ik die autos in de vehicles.img zet, dan zijn ze onzichtbaar of staan ze er gewoon niet. Ik heb ook die vehicles.ide en handling veranderd. Nu is mijn vraag , kan iemand met zeggen wat je moet doen om de auto's en gelijkertijd een trainer te kunnen gebruiken + daarop nog dat mijn saves blijven? En als het moet, ben ik bereid om mijn spel opnieuw te instaleren. Ik zou graag willen weten zo van wat ik eerst moet doen bv. Instaleer de patch 1.0.?.? Instaleer dit & dat je weetwel ^^ & zou dan ook handig zijn als het werkte dat deze topic dan sticky word? Alvast bedankt !! >>> Door Jacky-2007: Moved naar de modding fora... En welkom op het forum! <<< Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Wellicht dat je in dit forum een tutorial kan vinden die je kan helpen bij het juist installeren van je modificaties? Bijvoorbeeld de tutorial Auto models installeren? Reageren
KENNITHH Geplaatst: 28 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 (bewerkt) Wellicht dat je in dit forum een tutorial kan vinden die je kan helpen bij het juist installeren van je modificaties? Bijvoorbeeld de tutorial Auto models installeren? Ik wist hoe het moest en wat je moest doen maar het probleem is als ik bv de auto's deed, dan zag ik de auto niet ingame, en dan had ik ook eens de trainer geprobeerd voor auto's te spawnen, en die deed het ook niet zoals ze zeiden. Maar heb het nu anders aangepakt, heb zelf initiatief genomen om wat uit te proberen en is me nog gelukt ook, na zoveel keer proberen dan... Ik heb de 1.0.6.0 geinstaleerd en niet de xlive.dll gebruikt, dit heeft het probleem bij me opgelost ! & oh , dat de auto zich niet liet zien was omdat er een fout in de vehicles.ide zat, hij was de comet 1xtje vergeten Bewerkt: 28 augustus 2010 door KENNITHH Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.