Jump to content

2 setjes boxen op 1 pc voor surround gevoel


Zombiespeed

Recommended Posts

Eey, ik heb hier 2 setjes boxen op mn kamer staan, de ene aan de ene kant van de kamer en de andere aan de andere kant van mn kamer

Ik heb al geprobeerd om de ene in mn pc te stoppen en de andere ook tegelijk maar dan komt er maar uit 1 setje geluid

ik heb al een kabeltje gevonden maar ik zoek nog naar betere die ook nog een beetje onder de 5 euro ofzo is

het kabeltje ziet er ong zo uit die ik zoek : http://cgi.ebay.nl/3-5-mm-stereo-audio-kabel-Y-splitter-3-5mm-male-female-/270449222431#ht_1242wt_992

Link to comment
Delen op andere websites

Eey, ik heb hier 2 setjes boxen op mn kamer staan, de ene aan de ene kant van de kamer en de andere aan de andere kant van mn kamer

Ik heb al geprobeerd om de ene in mn pc te stoppen en de andere ook tegelijk maar dan komt er maar uit 1 setje geluid

ik heb al een kabeltje gevonden maar ik zoek nog naar betere die ook nog een beetje onder de 5 euro ofzo is

het kabeltje ziet er ong zo uit die ik zoek : http://cgi.ebay.nl/3...1#ht_1242wt_992

na even zoeken heb ik een kabeltje gevonden maar het is wel maar 20 cm (als dat uitmaakt) en kost maar € 3,99

>link<

Link to comment
Delen op andere websites

Eey, ik heb hier 2 setjes boxen op mn kamer staan, de ene aan de ene kant van de kamer en de andere aan de andere kant van mn kamer

Ik heb al geprobeerd om de ene in mn pc te stoppen en de andere ook tegelijk maar dan komt er maar uit 1 setje geluid

ik heb al een kabeltje gevonden maar ik zoek nog naar betere die ook nog een beetje onder de 5 euro ofzo is

het kabeltje ziet er ong zo uit die ik zoek : http://cgi.ebay.nl/3...1#ht_1242wt_992

na even zoeken heb ik een kabeltje gevonden maar het is wel maar 20 cm (als dat uitmaakt) en kost maar € 3,99

>link<

Oke

Maar mn vader zegt dat ik een modern moederbord heb en dat ik wel 2 setjes boxen in mn pc kan aansluiten

wat iknu heb doet t met boxen geluid test met windows heb ik uit alle 4 de boxen geluid maar niet als ik bijv op youtube enzo zit

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou je gewoon de splitter die Woody aangeeft moeten gebruiken, doe ik ook wel eens als ik met een vriend te gelijk muziek wil luisteren op school, dat we beiden gewoon Metallica ofzo kunnen luisteren in pauzes, splitter in zijn iPod en oordopjes inpluggen in de splitter, en dan hebben we beide gewoon goed geluid met de balans helemaal gelijk.

Dus met dat splittertje zou het wel moeten werken, puur omdat het geluid dan naar beide setjes zal worden "gesplitst". Kortom, op die manier zou het wel moeten werken, ongeacht welk moederbord je hebt ;)

Dus zou geen probleem moeten zijn lijkt mij :)

Good luck ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je gewoon uit vier boxjes hetzelfde geluid of echt geluid van voor uit de voorste boxen en geluid van achter uit de achterste boxen? Dus als je bijv. een spel speelt en je word ingehaald door een politieauto met sirenes, je deze van achter naar voor hoort gaan? Als je voor de eerste optie wilt gaan is zo'n splitter idd voldoende. De tweede optie zou softwarematig geregeld moeten kunnen worden. Ik heb een tijd geleden een soortgelijk topic geopend, maar heb daar helaas nog nooit een duidelijk antwoord op gehad :N

De eerste optie zou ook softwarematig moeten kunnen worden geregeld, maar zoals ik al zei weet ik daar ook het antwoord niet op, want het is me nog steeds niet gelukt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...