Jump to content

Muziek in clubs TBoGT


Flying Dutchman

Recommended Posts

Als je in TBoGT in een club komt, staat daar altijd het radio station Electro Shock op. En dit is niet altijd even leuke muziek. :clown:

Zou het niet mogelijk zijn om door een kleine aanpassing ergens in een scriptje, een ander radiostation te selecteren om daar af te spelen? Het lijkt me best logisch dat alle radiostation gewoon beschikbaar moeten zijn in een club, omdat het script voor het afspelen van de muziek waarschijnlijk grotendeels hetzelfde is als in een voertuig. Je kunt alleen niet kiezen en dezelfde zender staat altijd op.

Het zou wel leuk zijn als iemand dit kon uitvogelen.

>>> Door Jacky-2007: Verplaatst naar de Modding fora. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in TBoGT in een club komt, staat daar altijd het radio station Electro Shock op. En dit is niet altijd even leuke muziek. :clown:

Zou het niet mogelijk zijn om door een kleine aanpassing ergens in een scriptje, een ander radiostation te selecteren om daar af te spelen? Het lijkt me best logisch dat alle radiostation gewoon beschikbaar moeten zijn in een club, omdat het script voor het afspelen van de muziek waarschijnlijk grotendeels hetzelfde is als in een voertuig. Je kunt alleen niet kiezen en dezelfde zender staat altijd op.

Het zou wel leuk zijn als iemand dit kon uitvogelen.

Dat zal mogelijk moeten zijn, Maar hoe precies weet ik niet

Link to comment
Delen op andere websites

Is eigenlijk best dom dat ze dezelfde muziek gebruiken in M9 als op de radio :bonk:

Zou best leuk zijn om je eigen muziek erin te laten afspelen :puh:

Ja. Volgens mij moet je in de text map kijken FD. (flying Dutchman)

Waarschijnlijk wel, maar ik ga me er zelf niet aan wagen. Ik heb alleen een klein beetje kennis van het modden van de GTA III era, en ik ga niet zomaar ff iets aanpassen. Daarom vraag ik het hier, misschien dat er iemand is die er meer vanaf weet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Is eigenlijk best dom dat ze dezelfde muziek gebruiken in M9 als op de radio :bonk:

Zou best leuk zijn om je eigen muziek erin te laten afspelen :puh:

Bij Bahama Mama's is dat ook, maar dan met Vladivostok. :Y

Ze spreken niets voor niets op dat radio station over een DJ Paul. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Is eigenlijk best dom dat ze dezelfde muziek gebruiken in M9 als op de radio :bonk:

Zou best leuk zijn om je eigen muziek erin te laten afspelen :puh:

Bij Bahama Mama's is dat ook, maar dan met Vladivostok. :Y

Ze spreken niets voor niets op dat radio station over een DJ Paul. :puh:

Lame dat ze niet gewoon andere muziek namen voor in de discotheken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...