~> GizmO <~ Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ik ga denk ik voor PSP Aangezien me vriend een DS heeft en ik heb er echt zo'n hekel aan. De kwaliteit van die spellen is ZO laag en dar touchscreen is wel orgineel maar ik vind er geen reet aan GizmO Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 De kwaliteit van de spellen erg laag? Dan neem ik aan dat je nog niet op die NDS hebt gespeeld. Ik heb de DS zelf en vindt het een geweldig ding, een PSP heeft dooie pixels, de game's zijn ook erg duur, en een handheld moet echt niet zo veel mogelijkheden hebben. Dan kan je even goed sparen naar een PC.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ik heb de PSP al, niet specifiek een reden waarom ik hem boven de NDS heb gekozen. Een grote factor was, dat GTA erop uitkwam en ik vind de spellen die erop uitkomen, toch iets leuker dan op de DS. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ik heb de PSP al, niet specifiek een reden waarom ik hem boven de NDS heb gekozen. Een grote factor was, dat GTA erop uitkwam en ik vind de spellen die erop uitkomen, toch iets leuker dan op de DS. Ik zeg niet dat de spellen kinderachtig zijn. Maar hun doelgroep is denk ik lager dan van de PSP. Misschien koopt Nintendo geen rechten om die spellen te kopen. Ik denk dat ze de oude Nintendo traditie hoog willen houden. Simpele spellen voor iedereen. Maar ja dat werkt niet echt meer. Aangezien spellen voor iedereen toegangkelijk zijn. Reageren
Eli R Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 een PSP heeft dooie pixels Mijn eerste 3 DS'en ook, na de 3e keer ruilen had ik eindelijk een goeie. Reageren
VforV Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Doe mij maar een PSP daar komt teminste GTA op uit kan die lompe DS niet aan tippe! en ik vind de DS kinderachtig maar dat is ook maar een mening Groot gelijk, ik heb trouwens al een PSP . Op de dag dat hij uitkwam (1 sep) heb ik hem eens getest in de winkel, en ik was meteen overtuigd van de zalige graphics. Er stond ook een DS en die vond ik zoooo kinderachtig, ook het spel dat er op zat ('Toshi' ofzo). PSP is wel gericht aan een leeftijdsgroep van 18-24-jarigen, terwijl Nintendo zijn draagbare consoles naar een jonger publiek richt. Nog iets; de PSP kwam later uit dan de DS, logisch dat er dan al veel van de DS verkocht waren. De kwaliteit van de spellen erg laag? Dan neem ik aan dat je nog niet op die NDS hebt gespeeld. Ik heb de DS zelf en vindt het een geweldig ding, een PSP heeft dooie pixels, de game's zijn ook erg duur, en een handheld moet echt niet zo veel mogelijkheden hebben. Dan kan je even goed sparen naar een PC.. Ik heb zelf een PSP en die heeft GEEN dode pixels. En we blijven er bij, de DS is laag. Reageren
Eli R Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 En we blijven er bij, de DS is laag. :dommen00bsmiley: Correctie; JIJ vind de DS laag, ik vind hem persoonlijk veel beter dan de PSP, omdat ik Sony's producten minacht, ik verafschuw ze, ik koop nog liever een hello kitty console als een Sony console. Jammer dat Sega de gene is die geen consoles meer maakt, ik had veel liever de afzetters van sony buiten spel willen zien. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 jahh idd ali...ik heb ook DS en ben er dik tevreden mee die sony mensen zijn allemaal na aapters van de orginele nintendo Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Als ik me niet vergis, door de dooie pixels op de PSP, ze het gewoon konden hacken.. Ik heb dus ook de DS, en ben er heel erg tevreden mee. Nintendo barst van orginaliteit, de stylus maakt de Gameplay veel leuker. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb hier nog wat te zeggen : De PSP is ZEKER geen na-aap van de DS,vind jij dat hij erop lijkt,vind jij dat hij dezelfde mogelijkheden heeft..NEE,de PSP is een kleine versie van de PS2,kijk maar naar de toetsen (triangle,cirkel,square,up,down en nog meer),en de mogelijkheid om er films mee te kijken(DVD's)Zat ook bij de PS2,en tuurlijk is de DS al meer verkocht,hij bestaat al VEEL langer...dus jullie hebben GEEN gelijk, Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb hier nog wat te zeggen :De PSP is ZEKER geen na-aap van de DS,vind jij dat hij erop lijkt,vind jij dat hij dezelfde mogelijkheden heeft..NEE,de PSP is een kleine versie van de PS2,kijk maar naar de toetsen (triangle,cirkel,square,up,down en nog meer),en de mogelijkheid om er films mee te kijken(DVD's)Zat ook bij de PS2,en tuurlijk is de DS al meer verkocht,hij bestaat al VEEL langer...dus jullie hebben GEEN gelijk, idd, psp is heel anders dan DS, psp heeft wel teminste games voor +16 terwijl DS meer voor 10 jarige zijn. ieder heeft zijn voor en nadelen maar psp is zeker geen nageaapt handheld! Reageren
VforV Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 De PSP is gewoon tè cool. Als ik hem eens meeneem op school krijg ik altijd een hoop goeie reactie, o.a. van de geweldige graphics. Of "Moet kijken, die gast heeft hier zo'n computerding mee..." dans nu allen dans. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 hier de meest aantrekkelijke games voor mensen die de spellen nog niet bezitten:NINTENDO DS: - Nintendogs - en wat nog meer???? PSP: - Grand Theft Auto Liberty City Stories - Pro Evolution Soccer 5 - Fifa 06' - Socom US Navy Seals Team Bravo - Need For Speed (welke versie mmaakt niet uit) - Mid Night Club 3 DUB Edition Ik denk dat de PSP gewoon het beter doet omdat ''grote'' spellen van de PS2 ook op de PSP verschijnen waardoor dit veel aandacht trekt van twijfelaars tussen DS en PSP Voor de DS is het enige spel op dit moment eigenlijk nintendogs... PSP bezit alleen GTA LCS en nog wat andere maar die zijn niet echt groot... Reageren
Velaro Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Tuurlijk heeft de PSP minder games,hij bestaat nog maar net,er zijn nog veel games die in de maak zijn voor de PSP Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ach het leuke bericht nintendo vs sony... blij dat microsoft geen handheld heeft gemaakt anders was deze discussie nog groter. PSP heeft een groot aantal games op de markt het is erg mooie handheld en is er aantrekkelijk voor die prijs. ik vind zelf ook dat de psp net eens tapje voor is op de ds de ds heeft net een ietsje lelijkere uiterlijk dan de psp de ds is iets te clean te leeg ik vind zelf ook het onderste scherm niet prettig werken maar het is toch erg netjes. de psp heeft ook een erg hoge beeldscherm kwaliteit. ik heb zelf (sinds 2 maanden) een playstation 2 ik hoef heus niet te zeggen dat ik de psp voortrek omdat ik zelf de playstation heb maar de ds is voor mij niet echt aan trekkelijk. ik vind dat jullie je wel erg druk maken, ik vind het eigenlijk raar dat jullie zo egt gelijk bijna iedereen de haren in vliegen omdat jullie dat gene juist mooi vinden. ok ik geef toe je mag best op komen voor je handheld maar je hem niet afkraken. het zijn beide meesterwerken en dus zijn ze beide erg goed. nintendo heeft ook leuke spellen en psp ok hele leuke. ik heb een topic gelezen dat er een groep (sony OF nintendo freaks) een xbox 360 nog maar net na de uitgave kapot hebben geslagen met een hamer. ik vind het leuk dat je voor jouw console opkomt maar ach ik vind het raar om er ruzie over te maken waar maak je je invredesnaam druk om? en btw wie geeft er 400 euro (of 300) voor een xbox 360 en wie slaat hem nou binnen 5 min kapot? kweet niet maar dat vind ik belachelijk geef je geld dan weg asjeblieft zeg! maak toch geen ruzie ze zijn beide even goed. greets //supreme Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.