Evan Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik kies voor de PSP, want een DS gebruik je eigenlijk alleen maar om te gamen. Meestal als ik ergens niet verder kom op de PSP en geen zin meer heb stop ik ermee en ga ik vaak muziek luisteren. En DS is opzich ook leuk, maar het is nou het ding waarvoor ik zou kiezen. Ook kan je op je PSP nog heel wat andere leuke dingen doen zoals video's en foto's bekijken. BTW, ik heb mijn PSP sinds augustus 2006 en het schermpje is nog erg netjes vind ik. dat slaat helemaal nergens op ik kan ook films afspele op mijn ds en kan oop mp3 afspelen en de ds heeft veel leukere gameplay ik heb een kaartje gekocht waarmee ik nu ook alles kan dus zo beter is de PSP niet en de DS wordt beter verkocht dan de PSP en alleen heeft de PSP wat betere graphix nou dat moet je hebbe ***[/font]PSP betere[/font]DS >>> Door Jowx: Let op je taalgebruik svp. <<< Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 dit topic wordt toch overheersd door fanboys en je kan et nie eens goed bekijken zo.. ligt per persoon aan de games en de dingen die je er aan wilt doen... ik hoef geen mario dus PSP... zo simpel is het Reageren
-Omar- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Iedereen zegt wel van ja op de PSP kun je veel meer en op de DS alleen maar gamen Maar een handheld, Console is toch om te gamen zoals kijk naar de PSP het is eigelijk een computer dan is de DS een echte handheld ( dit is MIJN mening ) . De spelletjes: Dat hangt er net vanaf wat je leuk vind maar er komen zoals sommige al zeggen wel leuke shoot/actie games op de DS hoor . Bijv call of Dutchey was er net weer op verschenen of een andere Schoot game. Maar waarom moeten er shoot/aactie games op komen? De PSP heeft erg goeie spelletjes ( dit is MIJN mening ) zoals verschillende GTA delen, mooie shooters, enz Maar tot conclusie ga ik toch maar voor de DS omdat: -Ik die zelf ook heb -Leuke spelletjes ( waarom moet alles met actie en schieten? ) - Leuke touchscreen -mooi op te zien Nogmaals dit is MIJN mening MVG gtaman122 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 dat slaat helemaal nergens op ik kan ook films afspele op mijn ds en kan oop mp3 afspelen en de ds heeft veel leukere gameplayik heb een kaartje gekocht waarmee ik nu ook alles kan dus zo beter is de PSP niet en de DS wordt beter verkocht dan de PSP en alleen heeft de PSP wat betere graphix nou dat moet je hebbe ***[/font]PSP betere[/font]DS >>> Door Jowx: Let op je taalgebruik svp. <<< Dat kaartje is wel de enige manier om de films en mp3's af te spelen op DS, en als ik me goed herriner zijn die ''supercards'' illegaal omdat je er ook illegale games mee kunt afspelen. Sorry als deze kaartjes niet illegaal zijn, maar een van grootste psp voordelen vind ik dat je (legaal) andere dingen kunt doen dan alleen gamen. Verder vind jij de gamepley van de DS beter, eigen mening. Ikzelf vind de gameplay + games van de psp beter (ook eigen mening). Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 dat slaat helemaal nergens op ik kan ook films afspele op mijn ds en kan oop mp3 afspelen en de ds heeft veel leukere gameplayik heb een kaartje gekocht waarmee ik nu ook alles kan dus zo beter is de PSP niet en de DS wordt beter verkocht dan de PSP en alleen heeft de PSP wat betere graphix nou dat moet je hebbe ***[/font]PSP betere[/font]DS >>> Door Jowx: Let op je taalgebruik svp. <<< tuurlijk wil je betere graphics waarom kopen zoveel mensen een 360 en ps3 maar mijn keuze zal altijd gaan naar de psp omdat je met de psp ook samen met iemand op de ps3 kan spelen en ik ook een ps3 heb Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Ik kies voor de PSP, want een DS gebruik je eigenlijk alleen maar om te gamen. Meestal als ik ergens niet verder kom op de PSP en geen zin meer heb stop ik ermee en ga ik vaak muziek luisteren. En DS is opzich ook leuk, maar het is nou het ding waarvoor ik zou kiezen. Ook kan je op je PSP nog heel wat andere leuke dingen doen zoals video's en foto's bekijken. BTW, ik heb mijn PSP sinds augustus 2006 en het schermpje is nog erg netjes vind ik. dat slaat helemaal nergens op ik kan ook films afspele op mijn ds en kan oop mp3 afspelen en de ds heeft veel leukere gameplay ik heb een kaartje gekocht waarmee ik nu ook alles kan dus zo beter is de PSP niet en de DS wordt beter verkocht dan de PSP en alleen heeft de PSP wat betere graphix nou dat moet je hebbe ***[/font]PSP betere[/font]DS >>> Door Jowx: Let op je taalgebruik svp. <<< Kan je op internet,kan je een GPS opzetten?Kun je foto's maken?DS is van Nintendo,en Nintendo is slecht bij graphics(kijk naar GC,Gba, de Wii heeft wel z'n vorderingen gemaakt).Dus de PSP is beter dan de DS,is zo,blijft zo,dus begin niet onzin uit te kramen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 Kan je op internet,kan je een GPS opzetten?Kun je foto's maken?DS is van Nintendo,en Nintendo is slecht bij graphics(kijk naar GC,Gba, de Wii heeft wel z'n vorderingen gemaakt).Dus de PSP is beter dan de DS,is zo,blijft zo,dus begin niet onzin uit te kramen. Ja je kan er mee op internet, en de gba was toen hij uitkwam echt heel goed hoor, overigens leer aub spaties te typen na punten en comma's, want zo kraam je zelf de grootste onzin uit. Reageren
Ferre Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) De PSP kan meer, maar dan is hij niet gelijk beter. Internet, muziek en al die extra's zitten niet in de DS, maar de DS heeft meer functies. De Nintendo DS heeft een veel groter publiek door de leuke functies waardoor er ook veel verschillende games voor kunnen worden gemaakt. Zelf heb ik niks met de PSP en de games. En gamen doe je voornamelijk op je handheld. Een jaar geleden wou ik een DS, en met The Legend of Zelda: Phantom Hourglass die eraan zat te komen wist ik het zeker (hij komt alleen volgende maand pas uit). Ook kun je nog meer met je DS doen met een kaartje als een R4DS. En als de PSP beter is, waarom verkoopt de DS dan stukken beter? Hier vind je meer 'echte' gamers en is de PSP favoriet. Ook vind je hier niet echt de doelgroep die hetzelfde is als DS bezitters, dusja. --------------------- Edit: Je hoeft echt geen fanboy te zijn om dat te weten. Maar het zit er niet standaard in. Voor internet en mp3 moet je apart een cardridge kopen. Bewerkt: 8 september 2007 door Ferre Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 De PSP kan meer, maar dan is hij niet gelijk beter. Internet, muziek en al die extra's zitten niet in de DS, maar de DS heeft meer functies. De Nintendo DS heeft een veel groter publiek door de leuke functies waardoor er ook veel verschillende games voor kunnen worden gemaakt.Zelf heb ik niks met de PSP en de games. En gamen doe je voornamelijk op je handheld. Een jaar geleden wou ik een DS, en met The Legend of Zelda: Phantom Hourglass die eraan zat te komen wist ik het zeker (hij komt alleen volgende maand pas uit). Ook kun je nog meer met je DS doen met een kaartje als een R4DS. En als de PSP beter is, waarom verkoopt de DS dan stukken beter? Hier vind je meer 'echte' gamers en is de PSP favoriet. Ook vind je hier niet echt de doelgroep die hetzelfde is als DS bezitters, dusja. Ten 1e is ben zoiezo geen fanboy, maar ik weet toevallig dat de DS wel internet en muziek kan hebben met een beetje moeite... Reageren
Evan Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 eeuhm voor de 2 keer voor 100 euro heb ik een kaartje gekocht waarmee ik: 1. films kan kijken(ja super scherpe kwaliteit) 2. mp3 muziek kan ik afspelen 3. fotos kan ik bekijken 4. gps kan ook (wordt alleen nog aan gesleuteld) 5. ik kan spellen zo downloaden en erop zetten 6. internetten 7. email lezen/schrijven 8. msn messenger 9. nee geen fotos maken helaas nou is dat zoon ramp dan?? sjonge jonge, als jullie me niet geloven, ik stuur voor elk punt hierboven een lienk voor bewijs. plss sevaboy ik kraam geen onzin uit Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 eeuhm voor de 2 keer voor 100 euro heb ik een kaartje gekocht waarmee ik:1. films kan kijken(ja super scherpe kwaliteit) 2. mp3 muziek kan ik afspelen 3. fotos kan ik bekijken 4. gps kan ook (wordt alleen nog aan gesleuteld) 5. ik kan spellen zo downloaden en erop zetten 6. internetten 7. email lezen/schrijven 8. msn messenger 9. nee geen fotos maken helaas nou is dat zoon ramp dan?? sjonge jonge, als jullie me niet geloven, ik stuur voor elk punt hierboven een lienk voor bewijs. plss sevaboy ik kraam geen onzin uit Zeg Seva, dat hoor ik liever. Trouwens je hebt geen link gegeven voor je ander punt en voor dit punt ook niet.Geef eens die link,dan weet ik weer iets bij. Reageren
Evan Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 eeuhm voor de 2 keer voor 100 euro heb ik een kaartje gekocht waarmee ik:1. films kan kijken(ja super scherpe kwaliteit) 2. mp3 muziek kan ik afspelen 3. fotos kan ik bekijken 4. gps kan ook (wordt alleen nog aan gesleuteld) 5. ik kan spellen zo downloaden en erop zetten 6. internetten 7. email lezen/schrijven 8. msn messenger 9. nee geen fotos maken helaas nou is dat zoon ramp dan?? sjonge jonge, als jullie me niet geloven, ik stuur voor elk punt hierboven een lienk voor bewijs. plss sevaboy ik kraam geen onzin uit Zeg Seva, dat hoor ik liever. Trouwens je hebt geen link gegeven voor je ander punt en voor dit punt ook niet.Geef eens die link,dan weet ik weer iets bij. nou seva blijkbaar heb je ook al moeite met lezen er stond dat ik links zou sturen als je me niet geloofde!! maar nu geloof je me niet dus hier komen de links: 1. 1. films kan kijken(ja super scherpe kwaliteit)(en met iets waar het ik het hier niet over mag hebbe download ik films in dpg formaat die ik op mijn ds kan zette^^ ik heb al de volgende films op mijn ds gekeken: 1408, prey, The Simpsons Movie, de schippers van de Kameleon(ja srry ik vind het wel een grappige film ) , Afblijven, ice age 2 en epic movie goed de kwaliteit is heel mooi 2. hier kun je zien hoe een film/mp3/plaatjes worden afgespeeld 3. dus dan hebbe we punt 3 ook al gehad. 4. de gps (stelt niet veel voor maar bestaat dus wel!!!) 5. dit is simpelweg een kwestie vaan roms downloaden en uitpakken een naar je NDS flashcart. 6. internet heb je geneens een flashcart voor nodig die kan je zo in de winkel kopen: klik 7. ds mail lezen 8. msn op ds werk ik zelf erg veel mee en het is een leuk programmatje:) 9. hmm, ik heb toch wat kunnen vinden. zo seva dat waren ze, anders nog iets ?? nu niet meer zeuren laataa Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik vind de PSP meer een console dan een handheld , dus de DS verdient de naam handheld meer vind ik. Als je van GTA houd koop je een PSP , als je van Pokemon houd koop je een DS. Reageren
Evan Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 oja en nu hoor ik sevaboy niet meer... Reageren
hatakekev Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb zelf de psp en vind hem gewoon geweldig. de ds is niks je kan er geen films op afspelen,muziek en ook geen foto's tenzij je 50 euri gaat uitgeven voor die software. ds is kinderachtig heeft pennetje dat snel kwijt kan raken en is weer een typisch nintendo ding sony maakt in iedergeval nieuwe dingen een soort mp4 waarop je games op kan spelen!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.