gammie_ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 De meningen zijn verdeeld laat dat duidelijk zijn Ik zelf kies een klein beetje voor beide aangezien ik vroeger ook een DS heb gehad, sinds kort een PSP, wat ik helemaal geweldig vind Ik heb het even kort doorgelezen, en ja ik geef toe een DS kan uiteindelijk net zoveel als een PSP!! Maar ik denk dat dan de PSP goedkoper is, als jij een psp koopt heb je in een keer al deze functie's (muziek, internet, films enz) bij een ds moet je al deze functies er nog eens bijkopen en dat lijkt mij uiteindelijk een zeer duur grapje, voor internet alleen al moet je zowieso 42 euro bij betalen en dan hebben we de film muziek enz nog niet op genoemd... Ik zelf denk zoals nog een lid dat zei iemand die van Nintendo games houd als mario, pokémon en dat soort gerne is natuurlijk de DS een geweldige handheld, maar voor mensen die liever in 1 keer een multimedia apperaat zoeken met verschillende games zoals Gta die kiezen natuurlijk voor een PSP. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik had ze allebij(nu alleen de psp) maar ik kan niet kiezen maar op de psp heb ik meer gespeeld! Reageren
Miek Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Ik kies voor de PSP, want een DS gebruik je eigenlijk alleen maar om te gamen. Meestal als ik ergens niet verder kom op de PSP en geen zin meer heb stop ik ermee en ga ik vaak muziek luisteren. En DS is opzich ook leuk, maar het is nou het ding waarvoor ik zou kiezen. Ook kan je op je PSP nog heel wat andere leuke dingen doen zoals video's en foto's bekijken. BTW, ik heb mijn PSP sinds augustus 2006 en het schermpje is nog erg netjes vind ik. dat slaat helemaal nergens op ik kan ook films afspele op mijn ds en kan oop mp3 afspelen en de ds heeft veel leukere gameplay ik heb een kaartje gekocht waarmee ik nu ook alles kan dus zo beter is de PSP niet en de DS wordt beter verkocht dan de PSP en alleen heeft de PSP wat betere graphix nou dat moet je hebbe ***[/font]PSP betere[/font]DS >>> Door Jowx: Let op je taalgebruik svp. <<< Ik ben geen fanboy,maar alles wijst erop dat Sony's PSP wel 10x beter is . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.