Jump to content

Hoe krijg je een FBI Rancher


matthijsvz

Recommended Posts

Hij heeft ook geen vindtplaats, je moet dit proberen denk ik met 5/6 wanted levels. Probeer het dan te stelen, en doe dan vervolgens de wanted down cheat. rij ermee naar je garage en Voila! :)

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Niet, om het even simpel uit te drukken. In voorgaande delen verschenen ze inderdaad bij een wanted level van maar liefst vijf sterren, maar in Vice City Stories komen er FBI Washintons achter je aan in plaats van de vertrouwde Ranchers. De FBI Rancher zelf is of een geschrapt voertuig, of een overblijfsel. Om er van te kunnen genieten heb je CheatDevice nodig op de PSP, of een cheatprogramma op de PS2. Geen vindplaats, geen manier om hem normaler wijze te krijgen in het spel zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet, om het even simpel uit te drukken. In voorgaande delen verschenen ze inderdaad bij een wanted level van maar liefst vijf sterren, maar in Vice City Stories komen er FBI Washintons achter je aan in plaats van de vertrouwde Ranchers. De FBI Rancher zelf is of een geschrapt voertuig, of een overblijfsel. Om er van te kunnen genieten heb je CheatDevice nodig op de PSP, of een cheatprogramma op de PS2. Geen vindplaats, geen manier om hem normaler wijze te krijgen in het spel zelf.

Dat van die Washingtons wist ik, maar misschien dat dit er op wikigta bijgezet kan worden. Immers word zo de indruk gewekt dat hij wel degelijk verschijnt. Ik dacht zelf dat hij ergens in een steegje geparkeerd stond, net als de FBI Washington in GTA Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...