Jump to content

San Andreas 1, 1.1 en 2


brad

Recommended Posts

Hoi!

Ik wil graag GTA San Andreas kopen, en ik vraag me toch af wat het verschil is tussen de verschillende versies die er zijn.

Tot zover ik weet;

-versie 1 heeft geen bugfixes -logisch-, en kan makkelijk gemod worden.

-versie 1.1 is een patch voor versie 1 en heeft wel bugfixes, en kan niet/moeilijk gemod worden?

-versie 2 is hetzelfde als 1.1, alleen deze is geen patch, maar koop je gewoon in de winkel.

Nu vraag ik me af, klopt dit allemaal? xD Ik weet natuurlijk niet of diegene die me deze info gaf gelijk had, aangezien deze een beetje amateuristisch over kwam, en op internet is het lastig te vinden.

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zover ik weet kan je maar één versie kopen en die kan je patchen. Het modden van GTA moet je natuurlijk leren en is ook niet simpel, maar hier op het forum kan je daar genoeg informatie en hulp over vinden & krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je info klopt bijna helemaal. Wat bij versie 1 staat klopt, modden is helemaal mogelijk.

De info van versie 1.01 klopt niet helemaal, jij zegt (of diegene waar jij dit van had) dat hij niet/moeilijk gemod kan worden. Dit klopt niet, versie 1.01 kan net zo goed gemod worden, alleen kan de Hot Coffee Mod niet geïnstalleerd worden, de rest dus wel. Bugfixes zitten in deze versie, zoals je zegt.

De info van versie 2 klopt ook niet helemaal, daar kun je helemaal niet modden, het klopt wel dat je deze gewoon in de winkel koopt en dat deze dezelfde bugfixes heeft als 1.01.

Dus op een rijtje:

  • 1.00: Alle mods zijn mogelijk, geen bugfixes. Deze kun je patchen naar 1.01 (patcher).
  • 1.01: Alle mods (behalve de Hot Coffee Mod), er zijn bugfixes.
  • 2.00: Geen enkele mod mogelijk, er zijn bugfixes. Deze versie ligt nu in de winkel. Deze kun je patchen naar 1.00 (patcher).

Je moet wel weten dat er 2 'soorten' versies bestaan. Er bestaat ook een soort versie die je ziet aan het bestand script.img, dit 'soort' versie zorgt ervoor welke versie savegames je kan spelen. Deze versie kan 1 of 2 zijn, de script.img is dan respectievelijk 562 kB en 568 kB.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat dus niet, maar...

(...)

[*]2.00: Geen enkele mod mogelijk, er zijn bugfixes. Deze versie ligt nu in de winkel. Deze kun je patchen naar 1.00 (patcher).

(...)

.. als je dus de huidige retailversie 2.00 koopt, kan je deze terugbrengen naar versie 1.00 met de door Donald gelinkte patcher. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...