Jump to content

[€40,-]Oortjes voor telefoon


NickyHendriks

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op zoek naar goede oordopjes voor mijn telefoon, ik heb zo'n 40 euro te besteden en zoek gewone in-ear oordopjes, niet de echte afsluitende in-ears die in de gehoorgang zitten maar de andere die voor de opening in de gehoorgang zitten.

Ik heb nu een kabeltje zodat ik alle soorten 3.5mm oortjes en koptelefoons kan aansluiten dus dat is geen probleem. Zelf twijfel ik om de standaard iPod oortjes te zoeken bij de Apple Store hier in het centrum, maar ik lees overal dat ze het snel begeven, dat is dus wat me tegen houd, de kwaliteit is namelijk in mijn oren niks mis mee, mooi design en een goed geluid. Een vriend van mij gebruikt deze oortjes namelijk en ze klinken perfect bij Metal dus dat is voor mij geen probleem.

Iemand misschien die voor 40,- euro een setje oortjes voor mij kan verzinnen, het liefste geen in-ear omdat de maten nogal lastig zijn, maar als niet anders kan maakt het mij niet uit ;)

Groetjes,

Zamg0d1

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

zelf zou ik gaan voor de Sennheiser MX65VC Street STYLE-II die heb ik zelf ook ze hebben een heel goede bas en zit comfortabel in de orenyep.gif

ik heb de mijne voor € 27,.. gekocht maar dat hangt af van winkel tot winkel :)

of als je geen zin hebt om zelf te zoeken heb ik even een link voor het product en kan je ook meteen bestellen als je dat wiltpuh2.gificon_mrgreen.gif

MVG,

woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu deze gevonden http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14472 de originele iPod oortjes, die geven ook een erg goed geluid en veel mensen zeggen dat ze snel kapot gaan maar als ze maar 2.50 zijn en gratis verzending, lijkt mij dan wel goed te doen :Y Ik zal anders nog even op DealExtreme kijken, maar hoe gaat dat dan met betalen en verzenden vanaf hier?

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, die goedkope troep is an sich wel ok voor zo nu en dan. Maar wil je echt genieten van geluid kan je beter het iets duurdere spul kopen. Ook kan je nog hier kijken. Goede oortjes voor paar euro. Verzending vanuit China dus betalen geschied via PayPal.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, die goedkope troep is an sich wel ok voor zo nu en dan. Maar wil je echt genieten van geluid kan je beter het iets duurdere spul kopen. Ook kan je nog hier kijken. Goede oortjes voor paar euro. Verzending vanuit China dus betalen geschied via PayPal.

Maar ik hoef er niet van te genieten, er moet gewoon redelijk geluid uitkomen voor op school en op de fiets :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...